Olen jostain ymmärtänyt (ehkä väärin) että tuolla olisi jopa 2 vesipuistoa.
Osaako joku kertoa näistä (tai edes toisesta), että sopivatko lapsille ikähaiterilla 1-15?
Jos vielä linkkiä löytyis, olisin hyvinkin kiitollinen :)
Ja kaikki käytännön vinkit tervetulleita!
Hurghadan vesipuisto/t?
14
998
Vastaukset
- pksdn
Titanic vesipuisto soveltuu kyllä loistavasti tohon ikähaarukkaan ja myös aikuisille riittää haastetta;)
Sisäänpääsy ei mikään hirmu kallis mutta ruoka ja juoma sisällä sitten maksoi senkin edestä.
Iliskos ollut se sindbad johon taas kuului all inc mutta puisto on ymmärtääkseni titanicia pienempi.
Titanicista löytyy varmaan kuvia siinä yhteydessä on hotelli johon mielestäni jokin suomalainenkin toimisto tekee reissuja.- sseee
tämäkin on vesipuisto ja hotelli
- .
Pidin kovasti. Ja sopii varmasti ainakin niille pienimmille. Siellä oli kaksi erillistä pienten lasten allasta, jossa useita pieniä mäkiä. Toisessa vesi lensi vähemmän, eli pienimmät ja arimmatkin lapset uskaltanevat laskea. Ja muutama (4) mäki oli tälle äidille liian hurjia, siitä en tietenkään tiedä ovatko ne tarpeeksi vauhdikkaita 15-vuotiaille :-) Olisikohan hinta ollut n. 5 euroa/hlö ja se oli all inclusive, eli sisälsi lounaspöydän ja juomat itse hakien hanoista.
Joitain kuvia löydät Tjäreborgin sivujen kautta, kun haet hotellin Sindbad Agua Park. - jonnekin muualle
Olin lapsieni kanssa Sinbad vesipuistossa päiväretkellä ja en voi todellakaan suositella sitä.
Alue oli vanha ja kulunut ja todella likainen, palvelu oli yllättävää kyllä tylyä ja ruoka oikeaa roskaa.- H
Itselläni on kyllä viime joululta aivan päinvastainen kuva tuosta Sinbad aquaparkista :)
- Vasta Kotiutunut
Jungle Aqua Park (hotellin yhteydessä) on uusin (2009) ja isoin. Varmasti löytyy tekemistä kaikenikäisille. Todella siisti, ruokapaikkoja löytyy, liukuja ja altaita kaikenlaisia. Googlaa niin löydät kuvia.
- Syksyllä sitten
Pääseekö tuohon Jungle Aqua Parkin vesipuistoon muutkin kuin hotellin asukkaat? Jos pääsee niin olisiko arviota sisäänpääsymaksusta?
Sisäänpääsymaksu ????
Tietääkö kukaan ?- make288
ota retki kadulta hinta kuljetuksineen 25-30e varmasti tippuu tuohon hintaa kun tinkii, ja vesipuistossa saat kupongin jolla saat joko pizza cola tai hamppari ateria.
1.6.2011 avattavan kesän uutuus, jättimäinen vesipuisto!
Hotellin asiakkaille on 1.6.2011 lähtien tarjolla kuljetus Madinat Makadin laidalla sijaitsevaan vesipuistoon useita kertoja päivässä.
Vesipuistossa on kaikkiaan 46 vesiliukumäkeä, Lazy River sekä suuri uima-allas, jossa voit tyynelläkin säällä huvitella ihanissa aalloissa.
Tämä kopioitu Finnmatkojen sivulta. Hurghadan rannikko.- janskuli07
Itse käytiin viime viikolla Sindbad aquaparkissa. Ihan hyvä paikka ja vastasi tarpeisiin. Meillä 3-vuotias mukana ja tykkäsi lasten allasosastosta. Mentiin itse taksilla sakkalasta, eli ei siis ostettu mitään valmista pakettia. Matkaa vesipuistoon tuli hotellista jotain 2-5km. Maksettiin tinkimisen jälkeen taksille 10 puntaa. Itse vesipuisto kahdelta aikuiselta 580 puntaa sisältäen Ai-paketin. Lapsi ilmainen ikänsä puolesta.Ruoka oli ihan syötävää, pizzaa, hamppareita, hodadreita. Puistoalue aukes kympiltä ja lipulla sai olla koko päivän. ( siis puistohan on hotellin yhteydessä)
- kinna miinalainen
Yes! samat sanat, kävime kokeilemassa kaikki 3 aquaparkkia, saimme hyvät hinnat Taotoursin kautta suoraan Hurghadasta kaikki transfer ja suomenkielinen opas mukana joka vei meidät sinne. voitte laittaa sähköpostin heille ja tilata suoraan mikä päivä sopii jne. löysin heidät cairolimosinservice@gmail.com
- menossa syksyllä
Hei! kinna miinalainen!
Mitä tarkoittaa kaikki 3 aquaparkkia? Ovatko kolme erillistä puistoa Hurghadassa? Jos näin, niin miten erosivat toisistaan? - Kinna Minnalainen
sindbad aquapark ja titanic aquapark ja jungle aquapark!!!!
Jungle on tosi mahtava tehty kun viidakko.
sindbad ja titanic ovat samantyyppisiä aika tavallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823