http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010120912841913_uu.shtml
Minkälainen oikeuslaitos meillä oikeastaan on?
Eihän ehdollinen ole mikään rangaistus.
Tälle "isälle" olisi pitänyt mätkäistä vankilaa vähintään 5 vuotta.
Ja vankilassa olisivat pitäneet huolen vauvojenhakkaajasta.
Ehdollista vauvojen pahoinpitelystä???
134
5202
Vastaukset
- ---
Pienemmistäkin rikkomuksista joutuu tiilenpäitä lukemaan, saatikka tälläinen kriminaali-isä! Hänhän saa ilmeisesti jatkaa toimintaansa. Toivottavasti lapset otetaan huostaan!
- Toivotaan niin
Kaikkien pedofiilien kuuluisi saada ehdotonta! Suomen laki ja oikeuslaitos ovat aivan liian löysiä.
Toivotaan, että lapset otetaan tältä pedofiililtä. - ----
Toivotaan niin kirjoitti:
Kaikkien pedofiilien kuuluisi saada ehdotonta! Suomen laki ja oikeuslaitos ovat aivan liian löysiä.
Toivotaan, että lapset otetaan tältä pedofiililtä.Niin, siis missä tossa luki että hän on pedofiili??!!
Se on aivan eri asia kuin pahoinpitely.
Mutta muuten kyllä samaa mieltä tosta: todellakin liian vähällä pääsi!
"Ensimmäisellä kerralla uhriksi joutui kahdeksankuukautinen poikavauva. Isä väänsi lapsen käsiä selän taakse niin, että vauva sai murtuman vasemman olkanivelen seudulle.
Toisella kerralla uhri oli vain kuusiviikkoinen tyttövauva. Isä tunnusti lyöneensä tyttöä leukaan tämän imiessä tuttipulloa ja puristaneensa tätä selästä. Lisäksi hän tunnusti pudottaneensa lapsen vahingossa lattialle."
"Miehen motiivi teoille oli väsyminen yövalvomiseen ja lasten hoitoon. "
No ihmeellisesti kaikki muut vanhemmat selviää lastenhoidosta hakkaamatta lapsiaan. - ??????
---- kirjoitti:
Niin, siis missä tossa luki että hän on pedofiili??!!
"Ensimmäisellä kerralla uhriksi joutui kahdeksankuukautinen poikavauva. Isä väänsi lapsen käsiä selän taakse niin, että vauva sai murtuman vasemman olkanivelen seudulle.
Toisella kerralla uhri oli vain kuusiviikkoinen tyttövauva. Isä tunnusti lyöneensä tyttöä leukaan tämän imiessä tuttipulloa ja puristaneensa tätä selästä. Lisäksi hän tunnusti pudottaneensa lapsen vahingossa lattialle."
No ihmeellisesti kaikki muut vanhemmat selviää lastenhoidosta hakkaamatta lapsiaan.Ei kaikki muutkaan vanhemmat selviä lastenhoidosta hakkaamatta, niitä on sairaaloissa melkein päivittäin. Osa väsyy ja uupuu, tässä on sitten tulos kun ei lapsiperheet saa apua, huomaatko kuinka pieni ikäero lapsilla on ? Oletteko sitä mieltä, että loppuun palaneen paikka on vankila ? Vankilaanko kaikki väsyneet, masentuneet ja loppuun palaneet ?
- hhhu
?????? kirjoitti:
Ei kaikki muutkaan vanhemmat selviä lastenhoidosta hakkaamatta, niitä on sairaaloissa melkein päivittäin. Osa väsyy ja uupuu, tässä on sitten tulos kun ei lapsiperheet saa apua, huomaatko kuinka pieni ikäero lapsilla on ? Oletteko sitä mieltä, että loppuun palaneen paikka on vankila ? Vankilaanko kaikki väsyneet, masentuneet ja loppuun palaneet ?
tosta selvisi lasten ikäero? Tuskin niillä 7kk oli ikäeroa, eiks niin, vaan nämä on tapahtuneet eri kerroilla eri aikaan.
- mamma-88--
?????? kirjoitti:
Ei kaikki muutkaan vanhemmat selviä lastenhoidosta hakkaamatta, niitä on sairaaloissa melkein päivittäin. Osa väsyy ja uupuu, tässä on sitten tulos kun ei lapsiperheet saa apua, huomaatko kuinka pieni ikäero lapsilla on ? Oletteko sitä mieltä, että loppuun palaneen paikka on vankila ? Vankilaanko kaikki väsyneet, masentuneet ja loppuun palaneet ?
itse olen kahden lapsen äite ikä eroa on vaan 1v1kk. itse olen masentunut mut en kyllä todellakaan käy lapsiini käsiksi! mieheläni on 3vuoro työ eli se on melkenpä aina töissä. :( itse puhuin tästä mun tilastani äityis neuvolassa niin meille järjestettiin perhepäivä hoitaja ne tulee 2 kertaa viikos, siitä on kyl tosi paljon apua
varsinkin kun mielusti haluaisin vaan nukkua mut jos olen lasten kanssa kaksin niin kyllä aion pysyä koko ajan liikkees, kun pojat nukkuu päivä unet niin teen ruokaa sekä siivoan enkä aio mennä nukkumaan. itse tiedän minkälaista on kun vanhempi lyö. isä oli väkivaltanen ja varsinkin kohdisti sen muhun. mut se jättää jäljet. nyt tällä hetkellä se yrittää hyvittää tekonsa ostaa lahjoja jne.. mut mua ei tulis ikävä vaikka se kuolis pois. on se sen verran paska äijä. niin ja tohon jos on väsynyt mä tein aina silloin kun olin tosi väsynyt niin annoin muksuille tutti pullon ja laitton nukkumaan. ja sen ikäset lapset mitä silläkin on niin ei ne vaadi edes paljoo syömistä vaipan vaihdon ja nukkumista ja vähän seuraa.. ja miksei
mies hakenut apua? iso vanhemmilta jos niitä edes on. tai joltain.. esim meillä asuu lähellä mieheni vanhemmat niin ne ottaa mielellään toista yö kylään silloin tällön. - ?????
mamma-88-- kirjoitti:
itse olen kahden lapsen äite ikä eroa on vaan 1v1kk. itse olen masentunut mut en kyllä todellakaan käy lapsiini käsiksi! mieheläni on 3vuoro työ eli se on melkenpä aina töissä. :( itse puhuin tästä mun tilastani äityis neuvolassa niin meille järjestettiin perhepäivä hoitaja ne tulee 2 kertaa viikos, siitä on kyl tosi paljon apua
varsinkin kun mielusti haluaisin vaan nukkua mut jos olen lasten kanssa kaksin niin kyllä aion pysyä koko ajan liikkees, kun pojat nukkuu päivä unet niin teen ruokaa sekä siivoan enkä aio mennä nukkumaan. itse tiedän minkälaista on kun vanhempi lyö. isä oli väkivaltanen ja varsinkin kohdisti sen muhun. mut se jättää jäljet. nyt tällä hetkellä se yrittää hyvittää tekonsa ostaa lahjoja jne.. mut mua ei tulis ikävä vaikka se kuolis pois. on se sen verran paska äijä. niin ja tohon jos on väsynyt mä tein aina silloin kun olin tosi väsynyt niin annoin muksuille tutti pullon ja laitton nukkumaan. ja sen ikäset lapset mitä silläkin on niin ei ne vaadi edes paljoo syömistä vaipan vaihdon ja nukkumista ja vähän seuraa.. ja miksei
mies hakenut apua? iso vanhemmilta jos niitä edes on. tai joltain.. esim meillä asuu lähellä mieheni vanhemmat niin ne ottaa mielellään toista yö kylään silloin tällön.Sitä meinaakaan että lapsiin saa käydä käsiksi, mutta tietyssä pisteessä ihminen väsyy, olen tehnyt töitä näitte väsyneiden kanssa, enkä todellakaan ymmärrä miksi pitää tuomita. Mutta jos ette käsitä ettekä ole kokeneet uupumista niin antakaa asian olla, älkää ottako edes kantaa.
Ja kaikilla ei ole lähellä ketään kuka auttaa, nämä perhetyöntekijätkin käyvät istumassa kodeissa eivät edes vanhemmille suo lepotaukoa. Jopa tutulle sosiaalityöntekijälle tarjottiin perhetyöntekijää kotiin hänen kanssaan hoitamaan sairastunutta lasta, vaikka tämän äidin olisi pitänyt päästä töihin ja mies ole työmatkalla. Onko tuossa järkeä ? - niin on
????? kirjoitti:
Sitä meinaakaan että lapsiin saa käydä käsiksi, mutta tietyssä pisteessä ihminen väsyy, olen tehnyt töitä näitte väsyneiden kanssa, enkä todellakaan ymmärrä miksi pitää tuomita. Mutta jos ette käsitä ettekä ole kokeneet uupumista niin antakaa asian olla, älkää ottako edes kantaa.
Ja kaikilla ei ole lähellä ketään kuka auttaa, nämä perhetyöntekijätkin käyvät istumassa kodeissa eivät edes vanhemmille suo lepotaukoa. Jopa tutulle sosiaalityöntekijälle tarjottiin perhetyöntekijää kotiin hänen kanssaan hoitamaan sairastunutta lasta, vaikka tämän äidin olisi pitänyt päästä töihin ja mies ole työmatkalla. Onko tuossa järkeä ?Tajuan ihan tarkkaan mitä tarkoitat. Itsekin olen sellainen väsyneenä, että pinna on heikko. Saatan kiskoa ja lätkiä silloin, mutta olen sen verran hyvä tuntemaan itseni, että en ole koskaan ajatellut hankkia lapsia. Tiedän, että en pärjäisi. Tosin en muutenkaan tajua miksi ihmiset niitä hankkii, oksettaa tosi pahasti kaikki synnytksiin ja imetyksiin liittyvät asiat. Paha vaan, että joku on ne minun takiakin joutunut kokemaan. Mutta sille en voi itse mitään.
- HYVIN VIHAINEN!!!!!!
?????? kirjoitti:
olen varma että tuokin "isä" tiesi millaista lastenhoito tulee olemaan, niin mitä helvettiä sitten hankkii lapsia!!!!!!!!!!!! minua niin paljon pännii tuo homma!!!!! vankilaan tosiaan!!! lapset on muutenkin olleet niin pieniä ettei niillä ole MINKÄÄNLAISTA mahdollisuutta vastustella!
- mamma-88--
????? kirjoitti:
Sitä meinaakaan että lapsiin saa käydä käsiksi, mutta tietyssä pisteessä ihminen väsyy, olen tehnyt töitä näitte väsyneiden kanssa, enkä todellakaan ymmärrä miksi pitää tuomita. Mutta jos ette käsitä ettekä ole kokeneet uupumista niin antakaa asian olla, älkää ottako edes kantaa.
Ja kaikilla ei ole lähellä ketään kuka auttaa, nämä perhetyöntekijätkin käyvät istumassa kodeissa eivät edes vanhemmille suo lepotaukoa. Jopa tutulle sosiaalityöntekijälle tarjottiin perhetyöntekijää kotiin hänen kanssaan hoitamaan sairastunutta lasta, vaikka tämän äidin olisi pitänyt päästä töihin ja mies ole työmatkalla. Onko tuossa järkeä ?mulla ainakin auttaa perhetyö ne käy lasten kanssa ulkona ja kysellee miten voi olla avuksi ja näillä perhetyön tekijöillä on itselläkin lapsia ja tietää miten rankkaa se on. eikä paljon maksa klo8-16 vaan 20e ja sit on sellaisia perheryhmiä mihin voi mennä lasten kanssa ja siellä on muitakin lapsiperheitä siellä tehdään ruokaa kaksi kertaa viikos sinne voi jättää pariksi tunniksi lapset hoitoon kun itse käy asioilla.
- Ehkäisyvalistusta!
?????? kirjoitti:
ei hakkaamatta selvinnyt ensimmäisestäkään?
Olen sitä mieltä, ettei "loppuunpalaminen" oikeuta väkivaltaan muita kohtaan, ei edes omia lapsia.
Ja jos on niin "loppuunpalanut", ettei selviä lapsia hakkamatta, pitää hakeutua hoitoon.
Eräänlaista hoitoa se on vankilakin, siitä hakkaaja ainakin ymmärtäisi, mikä on sopivaa ja mikä e.
Ihmettelen myös lapsien äitiä: miksi jäi hakkaajan luo???
Kaikenlaisia idiootteja ja sitten vielä hankkivat lapsia.
Molemmilta pitäisi laittaa "putket poikki". - puuttuu...?
hhhu kirjoitti:
tosta selvisi lasten ikäero? Tuskin niillä 7kk oli ikäeroa, eiks niin, vaan nämä on tapahtuneet eri kerroilla eri aikaan.
Jos poika on ollut hakatuksi joutuessaan joulukuussa 2008 8 kk ja tyttö vuotta myöhemmin 6 viikkoa, tenavilla on silloin ikäeroa (Iltalehden pyöristelyistä riippuen) n. 18,5 kk. Ei se niin vaikeeta oo.
- --------------------
hhhu kirjoitti:
Ikäero on aika helppo laskea, jos joulukuussa -08 on 8kk ikäinen lapsi ja joulukuussa -09 on 6viikon ikäinen lapsi. Ikäero tuolloin about 1v 9kk, vähä reilu, eikä mun mielestä ollenkaan pieni.
Väsymys tai masennus tai mikään muukaan ei ole syy kenenkään pahoinpitelylle, ihan viimeiseksi lapsen!! Jos ei hallitse itseään niin ei hommata lapsia vaan haetaan apua, annetaan lapset vaikka pois tai pyydetään hoitaja hoitamaan. JÄRKI tuohon touhuun!! - mirjami-67
????? kirjoitti:
Ja kaikilla ei ole lähellä ketään kuka auttaa, nämä perhetyöntekijätkin käyvät istumassa kodeissa eivät edes vanhemmille suo lepotaukoa. Jopa tutulle sosiaalityöntekijälle tarjottiin perhetyöntekijää kotiin hänen kanssaan hoitamaan sairastunutta lasta, vaikka tämän äidin olisi pitänyt päästä töihin ja mies ole työmatkalla. Onko tuossa järkeä ?"enkä todellakaan ymmärrä miksi pitää tuomita" Valitettavasti tämä maa tuntuu pyörivän Sinun kaltaistesi hyysäreiden mukaan...
- kortiton
kyllä jopa kerran ajat humalass ni voi joutua lukemaan tiilenpäitä mut tääl savon puolel et tarte lukee mitään voit vaikka insinööriks lukee ku tapat ajoneuvolla toisen tosi humala liikenne kelvoton ajoneuvo 40 alue taajama 180 km tuntivauhtia jopa neljä vuotta ajat ja kärähät monesti ei tarte lukee mitään tuomiota et silleen,,,,,,, mikä mättää käräjä syyttäjil ja tuomaril ,,,,laki pykäliä ei tarte noudattaa eihä kortilla ajeta ,,,,,,,,,,,
- hakkaamatta
---- kirjoitti:
Niin, siis missä tossa luki että hän on pedofiili??!!
No ihmeellisesti kaikki muut vanhemmat selviää lastenhoidosta hakkaamatta lapsiaan.Tähän maalimaanmahtuu hakkaajiakin.
- PCH
?????? kirjoitti:
näissä tapauksissa juuri voi taas miettiä, että miksi suomessa ei ole käytössä kuolemantuomio. Olisi iha oikeutettu tälläisessä tilanteessa.
- EI ÄITI
Toivotaan niin kirjoitti:
Toivotaan, että lapset otetaan tältä pedofiililtä.KYLLÄ TODELLAKIN TOLLANEN ÄIJÄ JOUTAISI LUKKOJEN TAAKSE,JA PITKÄKSI AIKAA,AVUTTOMIA PIENIÄ LAPSIA HAKKAA,EI TOLLANEN OLE IHMINEN EIKÄ MIKÄÄN,JA MIKS MENEE PANEEN LAPSIA MAAILMAAN,ELLEI OLE VARAUTUNUT SIIHEN,ETTÄ NE TARVII RUOKAA MYÖS JA HUOLENPITOA,VOI PYHÄ JYSÄYS TÄTÄ MAAILMAA
- 585765
????? kirjoitti:
Ja kaikilla ei ole lähellä ketään kuka auttaa, nämä perhetyöntekijätkin käyvät istumassa kodeissa eivät edes vanhemmille suo lepotaukoa. Jopa tutulle sosiaalityöntekijälle tarjottiin perhetyöntekijää kotiin hänen kanssaan hoitamaan sairastunutta lasta, vaikka tämän äidin olisi pitänyt päästä töihin ja mies ole työmatkalla. Onko tuossa järkeä ?"VOI VOI KUN VÄSYY" Kuulkaas . Aina on ratkaisuja. Tässä ne:
1. Mene psykiatriseen lepäämään. Lähetteen saat terveyskeskuslääkäriltä. Sanot että et jaksa, tai saatat pahoinpidellä lapsia .
2. Vie lapset isovanhemmille hoitoon joksuks aikaa.
3. Anna lapset huostaan.
4.palkkaa kodinhoitaja lastenhoitaja
5.muuta isovanhempien lähelle, niin tekee moni. - Huolestunut.
niin on kirjoitti:
Tajuan ihan tarkkaan mitä tarkoitat. Itsekin olen sellainen väsyneenä, että pinna on heikko. Saatan kiskoa ja lätkiä silloin, mutta olen sen verran hyvä tuntemaan itseni, että en ole koskaan ajatellut hankkia lapsia. Tiedän, että en pärjäisi. Tosin en muutenkaan tajua miksi ihmiset niitä hankkii, oksettaa tosi pahasti kaikki synnytksiin ja imetyksiin liittyvät asiat. Paha vaan, että joku on ne minun takiakin joutunut kokemaan. Mutta sille en voi itse mitään.
Mikä ihmeen tarve on vääntää lapsia tähän ylikansoitettuun maailmaan. Nykyajan pullamössövanhemmat eivät " jaksa" hoitaa kakaroitaan, tämä on valitettava totuus. Miettikää tarkasti ennenkuin alatte pelleilemään ilman ehkäisyä. Toisaalla näillä sivuilla kerrotaan tutkimustuloksista, joissa todetaan että lapsettomat ihmiset ovat elämässään onnellisempia, kuin lapsia hankkineet. Lukekaa ja miettikää asioita, ennenkuin on myöhäistä. Koiranpennun hankkiminen on vaaativa asia, jota pitää miettiä tarkasti, ennen päätöksen tekoa. Mitä se sitten on lapsen hankkimisen kanssa.
- repo2
asialla kannabisnarkkari
- at2244
Ehkäisyvalistusta! kirjoitti:
ei hakkaamatta selvinnyt ensimmäisestäkään?
Olen sitä mieltä, ettei "loppuunpalaminen" oikeuta väkivaltaan muita kohtaan, ei edes omia lapsia.
Ja jos on niin "loppuunpalanut", ettei selviä lapsia hakkamatta, pitää hakeutua hoitoon.
Eräänlaista hoitoa se on vankilakin, siitä hakkaaja ainakin ymmärtäisi, mikä on sopivaa ja mikä e.
Ihmettelen myös lapsien äitiä: miksi jäi hakkaajan luo???
Kaikenlaisia idiootteja ja sitten vielä hankkivat lapsia.
Molemmilta pitäisi laittaa "putket poikki".olen myös ihmetellyt että missä äiti ja äidin vastuu eikö
tälläisesta suhteesta pitäisi lähteä heti kun kerrankin isä
käy pieneen lapseen käsiksi ja sitten vielä tehdä samalle
hakkaajalle toinen lapsi kyllä minä tässä kuulutan åidin
vastuuta myös ,en tietenkää hyväksy isän tomia mutta
äidin pitäisi olla turva. - tiukemmin pitäisi
?????? kirjoitti:
mutta tuollainen on jo todella vaarallista. Vauvat ovat vielä niin joustavia, että todella on voimaa käytetty. Toivottavasti isällä on jatkoss avain valvottuja tapaamisia lasten kanssa. Ajatelkaapa kun lapset tulevat uhmaikään ja kiukutteleva ja käyttäytyvät kohtuuttomasti!
- kokemusta on
PCH kirjoitti:
näissä tapauksissa juuri voi taas miettiä, että miksi suomessa ei ole käytössä kuolemantuomio. Olisi iha oikeutettu tälläisessä tilanteessa.
SAMAA MIELTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIVAN SAMAA MIELTÄ!!!!!!!!
- ei oikeutta
Ylipäätään meininki alkaa tuntua siltä, että jopa raukkamaisimpia rikollisia paapotaan ja ihaillaan. Jos ei ajatella tekijän olevan kova jätkä kun ei piittaa yhteiskunnan säännöistä, niin sitten tekijä koetaan myös uhriksi joka on murtunut paineen alla ja "tahtomattaan" sortunut rikoksen tielle tässä pahassa maaimassa.
Jos nyt alkuun pistettäis tuomiot jokaisesta väkivalta rikoksesta kymmenen kertaa kovemmiksi, niin linja olisi edes lähellä kohtuuta. - t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ja perseleikkiä suihkussa,tollaset ei kersoja tartte,tätä on vapaakasvatuksen tulos
- hathat
olis tuollainen raukka ansainnut vuosien linnatuomion,varmasti jatkuu vauvojen pahoinpitely ja kenen on syy
- Mi dude
Mutta järkihän siinä kurissakin on säilytettävä!! Hakkaaminen ja pahoinpitely on TÄYSIN ERI ASIA kuin selkäsauna. Joka ei sen eroa tajua, niin olisi viisainta käyttää aina kortsua tai nipsaista johtimet poikki.
Lapsen kuuluukin saada selkään, kun teot sitä vaatii.
Vapaa kasvatuksella saadaan aikaan vain lisää Kauhajoen Matteja riehumaan kouluun pistoolin kanssa! - fghjk,jmhvbnm,
Taitaisit viihtyä hyvin..
- pöö..
Mi dude kirjoitti:
Mutta järkihän siinä kurissakin on säilytettävä!! Hakkaaminen ja pahoinpitely on TÄYSIN ERI ASIA kuin selkäsauna. Joka ei sen eroa tajua, niin olisi viisainta käyttää aina kortsua tai nipsaista johtimet poikki.
Vapaa kasvatuksella saadaan aikaan vain lisää Kauhajoen Matteja riehumaan kouluun pistoolin kanssa!Siis kuus viikkosen pitäs tietää kuinka toiia tääl viottu haloop
Mi dude kirjoitti:
Vapaa kasvatuksella saadaan aikaan vain lisää Kauhajoen Matteja riehumaan kouluun pistoolin kanssa!Vauvat eivät kurin päälle vielä mitään ymmärrä. Eikä se ole kuritustakaan, että kesken syöttämisen (joka on vauvan perusturvallisuuden ydintoimintoja) pahoinpidellään. Ei kurituksenkaan pitäisi sisältää satuttamista saati vahingoittamista.
- Täti-ihminen.
Suomessa lapsilla ja naisilla ei ole mitään oikeuksia. Kaikki miehet pitäisi pieksää.
- se.....
on ollut pakolainen tai sillä on hyvät suhteet ylieliitiin ja miksi ei huostaan otettu lapsia kun tietää että
ne ei jää viimeikseksi kerraksi ja olisi pitänyt ajatella lasten turvallisuutta.
Liian hytsyttelevällä kädellä jouppoja ja rikollisten lapsia katsotaan läpi sormien eikä ajatella mitä traumoja se lapselle tekee ja mitä niillä on tulevaisuus ja kuinka paljon se tulee maksamaan yhteiskunallae kun lapsi joutuu sen takia väärälle polulle tai syykisesti tulee epänormaalit elämän arvot. - Oikeudenmukaisuuteen
Tulin juosulenkiltä ja menin suihkuun.
Mustasukkainen vaimoni ei uskonut minun olleen lenkillä vaan vierailla.
Hän tuli leipäveitsellä huitomaan minua.
Pelastauduin suihkuttamalla häntä silmille vettä jota väänsin sittn kuumemmalle.
Miehetkö ne on aina syyllisiä???? - ikävä juttu
Ja samaan jonoon vois laittaa ne naiset jotka niitä lapsia tekevät.
Eiköhän tämäkin aloitus ole taas, mitenkään hyväksymättä tekoa, niitä provoja minkä ympärille on ah niin ihana tulla jeesustelemaan, yksittäistapaus mikä ei käsittääkseni kuitenkaan edusta kaikkia valtakunnan miehiä.
Se että olet halustasi valikoitunut pahoinpitelijän emännäksi ei ole ainakaan meikäläisen kontolla. - mutsi---
ei kaikki miehet ole sellaisia. ja kyl naisetkin pahoin pitelee.
- -.-
eipä ne kaikki miehet oo tommosia ihan vinkkinä... muistan tässä männä vuosina kun on tullut ihmisille vikinöitä siitäkin kun ovat menneet väliin... jos esim joku mies kaupungilla lyö vaikka "tyttö kaveriaan" niin sitä ku meet sitten sovinnon elkeenä kiskasemaan takasin ni annas olla ku oot niin brutaali yms paskaa... ainakin omasta mielestä monessa asiassa auttaa tämä vanha kunnon "silmä silmästä" ajatus. joku "viisas" joskus sanonu et jos aina silmä silmästä niin pian on kaikki sokeita... itse ajattelen kylläkin että onko se sitten niin huanokaan asia sokean on vähän huano hakata/raiskata ketään...
- I have heard it too
-.- kirjoitti:
eipä ne kaikki miehet oo tommosia ihan vinkkinä... muistan tässä männä vuosina kun on tullut ihmisille vikinöitä siitäkin kun ovat menneet väliin... jos esim joku mies kaupungilla lyö vaikka "tyttö kaveriaan" niin sitä ku meet sitten sovinnon elkeenä kiskasemaan takasin ni annas olla ku oot niin brutaali yms paskaa... ainakin omasta mielestä monessa asiassa auttaa tämä vanha kunnon "silmä silmästä" ajatus. joku "viisas" joskus sanonu et jos aina silmä silmästä niin pian on kaikki sokeita... itse ajattelen kylläkin että onko se sitten niin huanokaan asia sokean on vähän huano hakata/raiskata ketään...
" An eye for an eye makes whole world blind. "
- Mahatma Gandhi - kumppanista
Oikeudenmukaisuuteen kirjoitti:
Tulin juosulenkiltä ja menin suihkuun.
Mustasukkainen vaimoni ei uskonut minun olleen lenkillä vaan vierailla.
Hän tuli leipäveitsellä huitomaan minua.
Pelastauduin suihkuttamalla häntä silmille vettä jota väänsin sittn kuumemmalle.
Miehetkö ne on aina syyllisiä????Ja pikimmiten
jos haluat henkesi säilyttää. - -.-
I have heard it too kirjoitti:
" An eye for an eye makes whole world blind. "
- Mahatma Gandhijuurikin hän mutta miättikääpä mitä rikoksia sokeana voi tehdä... :P
- mohbbjhgbn
En usko, että vankila "parantaa" tällaisia vanhempia, he tarvitsevat psykiatrista hoitoa ja tukea vanhemmuuteensa, vankila ei sitä missään tapuksessa tee eikä huostaanotto ole mikään ratkaisu yhdenkään lapsen kohdalla.
Oikeuden olisi pitänyt määrätä hänet hoitoon ja perhetyöntekijän tai lastentarhan auttamaan lasten/lapsen hoidossa, että vanhempi voi hoitaa itseään ja levätä.- PERHOI
tuollaiset vanhemmat eivät lapsia tarvitse jo eka kerran jälkeen ois pitänyt saattaa lapsettomaksi tuollainen raukkamainen vanhempi joka lasta vastaan kätensä kohottaa. ajatelkaapas muutamien viikkojen ikäinen pienokainen , viaton, ei ole itse saanut päättää syntyykö tähän maailmaan . KAMALAA ETTÄ LAPSEN HAKKAAJA PÄÄSI KUIN KOIRAVERÄJÄSTÄ JA VARMAAN JATKAA SAMAAN TYYLIIN . HIRVIÖ ISKÄ.
- Raivostunut isä
Kyllä perkele on sullakin jutut.
Nimenomaan vankila on oikea paikka ja huostaanotto lapsille mikäli äiti ei pysty niistä huolehtimaan.
Vielä joku kehtaa puolustella tuollaista saastaa.
Lapsia tehdessä tuollaiset asiat pitää tietää ei aina ole helppoa kun joutuu valvomaan yön ja aamulla töihin.
Meidän oikeuslaitoskin on kaikkeamuuta kuin oikeudenmukainen. - Saunan taakse!
ei edes psykiatrinen hoito, valitettavasti.
Ei tällaisista onnettomista ihmisistä ole lasten vanhemmiksi.
Lapset huostaan ja hakkaaja vankilaan, jossa osataan "hoitaa" vauvojen hakkaaja.
Hei!
Jos minä pahoinpitelisin jonkun tuntemattoman pieniä lapsia noin, niin tuomio olisi ollut ehdoton. Vankilaa olisi tullut varmasti. Lehdet kirjoittaisi hirviömiehestä.
Oikeus käsittelee käsittämättömän helläkätisesti perheen sisällä tapahtuvi pahoinpitelyjä. Sama koskee raiskauksia.- pikahuoltaja
Yhteiskunnalla ei vaan yksinkertaisesti ole vaaraa kattavaan lastesuojeluun. Nämä hyvinvointi yhteiskuntamme lippulaivoihin kuuluvan päivähoitojärjestelmän aikaan syntyneet vanhemmat eivät tahto jaksaa lapsiaan. Yhteiskuntamme on jatkuvasti jättänyt lapset ja heidän henkiset tarpeensa huomioimatta ja nyt päättäjän tarjoavat ratkaisuksi pelkästään ammattiauttajien määrän lisäämistä, ongelmaa yritetään ratkoa samoilla lääkkeillä, jotka ovat ne aiheuttaneetkin.
Lapsi on tunteva ihminen, joka tarvitsee rakkautta, pysyvyyttä ja turvallisuutta kehittyäkseen empaattiseksi tasapainoiseksi ihmiseksi, joka itsekin pystyy rakastamaan. Yhteiskuntamme jättää lapset ja heidän henkiset tarpeensa huomioimatta. Ei haluta nähdä sitä, että lapset tarvitsevat läsnä olevia vanhempia ja pienet lapset nimenomaan äitiään. Miesten palkkoihin tuntuva korotus ja naiset takaisin nyrkin ja hellan väliin, pienet lapset tarvitsee äidin hoivaa, kehittyäkseen normaaliksi tasapainoiseksi ihmiseksi, ammattilaiset eivät voi hoitaa lasten ongelmia ja kaikki pahaa oloa pois. - poliisivaltio
Oliko kyseinen paskasäkki hyvävelijärjästelmän jäsen?
In Finland we have this thing called "reilu korruptio"
Ja raiskauskin on ihan jees täällä meillä "reilussa korruptiossa"
Ja auta armias perkele, jos erehdyt kasvattamaan kasveja, se on tappoa pahempi teko täällä natsilandiassa..
Te "oikeus" olette minun silmissäni paskaisinta saastaa mitä suomesta löytyy... - J.T.
Kuten potilasasiamieskin toteaa, jos hoitajat vahingossa jonkut teilaavat:
"Kaikkienhan täältä on joskus lähdettävä, miksi edes valittaa"
Mukavaa, että näin voidaan todeta jos omainen soittaa ensimmäistä kertaa asiasta sairaalaan
- ei edes kuunnella loppuun asti, ja keskeytetään soittajan lause!
Linkin "mies" on kuulunut samaan lahkoon, joten ei saa pissiä omaan pesäänsä!- 14+6
Toivottavasti tuo pahoinpidelty lapsi kasvaa aikuiseksi ja antaa "miehelle" vähän "tapakasvatusta"..
- J.T.
Tiputteli ihmisiä, salasi tapahtumia, ja ruunattiin vielä kunkunsi Oikeus(tm) laitoksen toimesta
Ja juuri samalla tavalla omainen meni : kaatumisessa , vaikka oli mennyt sairaalaan vain rutiinitoimenpiteeseen.
Kyllä oikeuskin pitää huolta ,ettei veroa maksamaton (muksu, työtön tai melkein eläkeläinen) rasita verokoneistoa.
LINNAA SITTEN SAAVAT :
Sitten vain OMAISILLE kaikki maksut / verot/ kulut/ menehtyeen hoidosta päälle, ja sen on OMAISEN MENETTÄNEELLE LINNAREISSU, jos et maksa perintöveroa yms tapporahaa.
Eikä oikeuslaitos / verottaja tunne mitään SÄÄLIÄ Omaisensa menettänyttä KRIMIMAALIA vastaan, joka ei pysty maksamaan!
He ovat maamme rosvoja, sanoo laki
- Vitun!
Toi on aivan sysihuono vitsi!
Täällä saa pienimmästäkin itsepuolustuksesta enemmän linnaa kuin tuommoinen kusipää ikinä!
Itse pitäisin kohtuullisena seuraavaa menettelyä:
Isälle annetaan mahis ja hänen ja lapsen käytöstä tarkkaillaan aina nuoruuteen asti. Isälle asetetaan tietyt rajat ja ehdot, koskien myös äitiä jos on antanut tuon tapahtua! Rikkomuksesta isä linnaan 6 vuodeksi ja omaisuus lapsen haltuun!
Tuollaisten persepäiden takia pennuista kasvaa sysimulkkuja ja sossujenkin toiminta on juuri niin munatonta noissa tapauksessa mutta kunnon vanhempien lapset pitää pistää aina laitokseen ja siellä kohdalle kuin tavaraa lasta!
Siis vitun perse tää on aivan kamalaa!
Pitäisi olla enemmän syy, seuraus, vastuu merkkisiä toimintoja. Ihan totta haistakaa vittu!
Itsellekkin on tullut paljon naurettavimmastakin asioista ongelmia sossujen kanssa ja terveydenhuollon takia lähinnä! mutta kysymyksessä ei ole lapset vaan vaan minä itse, sillä lapsia minulla ei ole. Kierre on valmis kun sinulle lyntätään nuorena kouraan lääkkeet ja sen jälkeen et saisi tehdä yhtään mitään tai edes olla mitenkään poikkeava oletetusta tilasta ja sitten sinut lyntätään laitokseen, sen jälkeen siellä kohdellaan nuoria kuin eläimiä ja eikä ole sanavaltaa edes aikuisiällä vaikka olisi pärjännyt siitä paskasta yli ja olisi valmis luomaa elämäänsä, mutta kun ei. Kerran olet niiden kanssa tekemisissä niin leima on ikuinen.
Olet leima, et tulevaisuutta luova ihminen. Se leima mikä sinulla on niin sen perustella sinua myös kohdellaan ja paapotaan. Sairaita kusipäitä nuo oikeuslaitoksen, terveydenhuollon yms byrojentyypit.
Oikeudenmukaisuus riippuu leimasta ja fyrkasta. Tuo isä taisi olla leimassa: suomenruotsalainen mies joka on töissä huippufirman pomona, mutta vähän ongelmia päässä johtuen kun turpaan vedettiin 16-vuotiiana.
Siitä lähtien ego ollut nollissa ja sitä on pitänyt pönkittää lasten ja nuorten hakkaamisella.
Tossa tilanteessa pitäisi antaa mahis, mutta anna armias jos mokaa vielä. SIlloin linnaa 10 vuotta.
Enkä kyllä päästäisi tuota kusipäätä edes lasten lähelle ennen kuin kaikki psykologiset testit on tehty ja ollaan 100% että se myös pärjää. sitä ennen tuota mulkkua ei saisi päästää minnekkääm.- 14+3
niitä holhoajia pitäis vetää lättyyn..
- vitun!
14+3 kirjoitti:
niitä holhoajia pitäis vetää lättyyn..
Mutta arvaa kiinnostaako se byroa? Status ja leima politiikkaa täällä eletään ja omaisuudella saa.
Kuten jo mainitsin Monet saavat todella vittumaisia tuomioita, vaikka kyseessä olisi jonkun rikollisporukan hyökkäys sinun kotiovelle, mutta puollustaudut itse heitä vastaan ja tapat jonkun.
Muut kiinni jääneet eivät saa kuin sakkoja ja kuollut saa valtiolta hautauksen sekä puolustajalle heti 1-2 vuotta linnaa vaikka olisi täysin syytön koko tilanteeseen ja eikä ole aiempia mainintoja.
Käännä toinen poski politiikka ja pistä pylly pystyyn slogania täällä vallitsee, eikä oikeuslaitoksen oikeudenmukaisuus.
Oikeus tuomitsi maksamaan vauvoille korvauksia. Suomalainen yhteiskunta on rikkonut isän roolin ja tehnyt isästä ja lapsista vieraita toisilleen. Veikkaisin että kyseisessä tapauksessa isä ja äiti elävät avoliitossa. Lapsista on tehty pelkkä tavara ja hyödyke tässä yhteiskunnasta. Joku haluaa lapsen ja joku uuden auton, paitsi että se uusi auto on arvokkaampi, kun se tuntuu jo alusta alkaen omalta.
Koskee lähinnä avopareille syntyneitä lapsia. Kun sen prosessin käy läpi mitä lapsen syntymä tuo tullessaam , niin lapsesta tulee yhteiskunnalta saatu almu, josta ei olla ihan varmoja onko se oikeasti oma vai ottaako yhteiskunta sen halutessaan pois. Omista pidetään aina parempaa huolta.- järkkyä
vauvat olisivat voineet kuolla saamiinsa vammoihin ja varmasti kärsivät vammoistaan myöhemmässä elämässään sekä psyykkisesti että fyysisesti!!! Kallonmurtuma-> aivovammojen saanti hyvin todennäköistä.
Ei ehdollisella VOI selvitä tuollaisesta! Miten jos olis sattunut pahemmin (ei olis paljoa tarvittu!!)??
- Jussuf (se sama)
Kylläpä olisi toinen ääni kellossa tällä palstalla jos tuon miehen tiedettäisiin olevan maahanmuuttaja. Kaikki hurraisivat sitä että mamun lasta pahoinpidellään, eikö vain?
- minä täältä
Ei kai kukaan innostu lasten pahoinpitelystä? En itsekään erityisemmin pidä maahanmuuttajista, joilla on olevinaan omat säännöt ja yksi on se, että lapset laitetaan pihalle, eikä niitä kukaan vahdi. Eli kun mamulapset ovat kerrostaloalueen pihalla, ei sinne voi omia lapsia päästää lainkaan. Ne lapset kun kuristavat, käskevät pienempiään tappelemaan keskenään ja ovat itse valmentajia, leikkivät tappavia sotilaita kaiken aikaa jne. Jos lapset ovat niin traumatisoituneita, että eivät osaa lainkaan leikkiä normaalisti, eikö heille voisi järjestää terapiaa tai kasata johonkin yhteen paikkaan tappelemaan keskenään? Eikö meillä ole omissa lapsissa ja nuorissa tarpeeksi huolehdittavaa?
Kuitenkin olen sitä mieltä, ettei kukaan maahanmuuttajalapsi itse ole valinnut kohtaloaan. Heidän vanhempansa ovat jostakin syystä halunneet tulla tänne Suomeen, vaikka se onkin järjetöntä ottaen huomioon ilmaston ja erilaisen uskonnon/uskonnollisuuden tai uskonnottomuuden. Lapset ovat vain muuttaneet vanhempiensa mukana tai jopa syntyneet täällä, eikä heitä voi siitä syyttää. En halua kenellekään maahanmuuttajalapselle mitään pahaa, mutta heidän vanhempiensa toivoisin todella katsovansa lastensa perään. Ainakin tässä lähiössä suomalaiset vanhemmat vähintään vilkuilevat ikkunasta vähän väliä, mitä lapset touhuavat, mutta ulkomaalaiset saavat tehdä mitä hyvänsä. Se ei kuitenkaan ole lasten vika. En haluaisi kenellekään vauvalle tapahtuvan mitään pahaa. Vika on vanhemmissa. - Jussuf(se sama)
minä täältä kirjoitti:
Ei kai kukaan innostu lasten pahoinpitelystä? En itsekään erityisemmin pidä maahanmuuttajista, joilla on olevinaan omat säännöt ja yksi on se, että lapset laitetaan pihalle, eikä niitä kukaan vahdi. Eli kun mamulapset ovat kerrostaloalueen pihalla, ei sinne voi omia lapsia päästää lainkaan. Ne lapset kun kuristavat, käskevät pienempiään tappelemaan keskenään ja ovat itse valmentajia, leikkivät tappavia sotilaita kaiken aikaa jne. Jos lapset ovat niin traumatisoituneita, että eivät osaa lainkaan leikkiä normaalisti, eikö heille voisi järjestää terapiaa tai kasata johonkin yhteen paikkaan tappelemaan keskenään? Eikö meillä ole omissa lapsissa ja nuorissa tarpeeksi huolehdittavaa?
Kuitenkin olen sitä mieltä, ettei kukaan maahanmuuttajalapsi itse ole valinnut kohtaloaan. Heidän vanhempansa ovat jostakin syystä halunneet tulla tänne Suomeen, vaikka se onkin järjetöntä ottaen huomioon ilmaston ja erilaisen uskonnon/uskonnollisuuden tai uskonnottomuuden. Lapset ovat vain muuttaneet vanhempiensa mukana tai jopa syntyneet täällä, eikä heitä voi siitä syyttää. En halua kenellekään maahanmuuttajalapselle mitään pahaa, mutta heidän vanhempiensa toivoisin todella katsovansa lastensa perään. Ainakin tässä lähiössä suomalaiset vanhemmat vähintään vilkuilevat ikkunasta vähän väliä, mitä lapset touhuavat, mutta ulkomaalaiset saavat tehdä mitä hyvänsä. Se ei kuitenkaan ole lasten vika. En haluaisi kenellekään vauvalle tapahtuvan mitään pahaa. Vika on vanhemmissa.Oikeesit olen sitä mieltä, että kaikki mamut pitäisi steriloida maajussien lisäksi.
- Toivoton tapaus tämä
Jo homma jatkuu, niin sitten pidempiä lisää.
Tuommoinen isähän tuhoaa lpasensa kahdella tavalla. Ensin väkivalta aiheuttaa myös mielenterveysongelmia.
Lisäksi lapsista kehittyy väkivaltarikollisia. - PCH
Mikä on sana ensikertalainen oikeusjärjestelmässä??? Eikös silloin pitäisi ehdottomasti olla a, ehdoton tuomio, ja b maksimi, tai mielummin 2 kertainen rangaistus. Saattais vaikuttaa tuohon rikoksen uusimis viettiin paremmin.
- niin.
Ei kaikki jaksa kuunnella rääkyvää kakaraa yö kaudet!
- isän väsymys
niin. kirjoitti:
Sitten ei varmaan kannata hankkia sitä kakaraakaan.
- ent.masentunut äiti
niin. kirjoitti:
pitää osata hakea apua?mutta on niitäkin ihmisiä jotka eivät sitä osaa hakea sillä ovat saaneet itse sellaisen kasvatuksen että pitää pärjätä vaikka mitä tulis eteen.Ja kannattaa miettiä tarkoin kun sitä lasta on hankkimassa ettei se välttämättä ole yhtä helppo hoidettava kuin naapurilla on.neuvoloiden pitäisi järjestää yhdessä perheneuvolan kanssa sellainen sopeutumiskurssi joka auttaisi perheitä lapsen kanssa olemiseen,ns.ennaltaehkäisevää perheterapiaa jossa käsiteltäisiin näitä yöllä parkuvia lapsia,että miten niiden kanssa jaksetaan,mistä saa apua jne.ettei tulis näitä tämän tyyppisiä "kun väsyin ja masennuin"
- steriloitu
isän väsymys kirjoitti:
Sitten ei varmaan kannata hankkia sitä kakaraakaan.
Niin aattelepa sitä. Useasti naiset "sitovat"tai ainakin yritävät, miehen juuri noilla mukuloilla.
Kunniallinen mies yrittää sit vastaa "huudoistaan".
Jokatapauksessa pahoinpitely on tuomittavaa, parempi pistää letkut poikki(miehelle helppo operaatio) eikä ole huolia sen jälkeen. Mielellään jo ennakoivasti, kuten ite on toiminut. - huhhuh__
niin. kirjoitti:
juuri tuolla tavalla käyttäytymällä! Tilanteet ovat ollet hyvin uhkaavia lapsille ja tuskin ainoita tapahtuneita. Näistä vaan on jäänyt jälkiä. Siellä se jatkuu sitten, salataan vaan paremmin, ettei jouduttaisi maksamaan. Väsyneenä on vaan pakko olla ekstravarovainen lasten kanssa. Jättää hetkeksi vaikka sänkyyn huutamaan ja mennä itse eri huoneeseen hakkaamaan nyrkillä tyynyä.
- Kansalle vittuillaan
Hyvinkin älykäs ja Suomen köyhille Huva homo
- cfgtyu
Silti Halonen pomona .Lukekaa vaikka oikeusturvanperikato info Suomessa . Siitä näppäilette oikeasti eukon aikaansaannoksia. Ilman vähempiä kunnioituksia -
- rauhallinen mies
cfgtyu kirjoitti:
Silti Halonen pomona .Lukekaa vaikka oikeusturvanperikato info Suomessa . Siitä näppäilette oikeasti eukon aikaansaannoksia. Ilman vähempiä kunnioituksia -
Mä olen aina tiennyt että suomen oikeuslaitos on aivan perseestä.
Kaikki saatanan raiskaajatkin saa jotain mini tuomioita jos saavat ollenkaan.
Toivottavasti jonkun politiikon lapsi tai omainen joutuis rikollisen uhriksi niin vois
perkele jotain lakaa tapahtumaan kovempien rankkujen osalta.kunnes niin tapahtuu joudumme
kärsimään suomen oikeuslaitoksen munattomuudesta.
täytyy kyl sanoo et jos mun lapselle tai läheiselle,sanotaan vaikka tyttöystävään
joku kävis käsiksi,niin suomen oikeuslaitos ei mahtais mitään kun hakkaisin syyllisen niin ettei se koskaan enään käyttäis käsiään tai jalkojaan.
Se olis sitten ihan sama millanen rankku mulle tulis kun tiedän et se toinen sais jonkun naurettavan
tuomion.
Josta isä saa tuomion,isä saa tuomion kun tekee kaikkensa perheen eteen ja kun on imetty täysin niin lapsen jonka on pitänyt omanaan tulee lapsen biologinen isä ja vie vaimonkin kun on hänen poikansa elätetty täysikäiseksi.Toivottavasti poliisitkaan ei usko mitä naiset niille syöttää,omasta mielestäni jos selvittää palikka testin voimalla ei ole vielä poliisi,poliiai ei saisi mielestäni exxän valheiden perusteella käydä kiinni,onko näin että valehtelevat pärjää ja toiset elättää heidät.
- Pedro_79
Näin Suomessa.. Lasten / vauvojen pahoinpitelijä saa ehdollisen tuomion. Raiskaaja saa ehdollisen tuomion. Rattijuoppo joka ajaa toisen hengiltä, saa kuolemantuottamuksesta ehdollisen tuomion. Mutta auta armias jos menet verottajaa kusettamaan. Jo häkki heilahtaa surutta.
Kyllähän omaisuutta arvostetaan, mutta fyysinen koskemattomuus on oikeuslaitoksen silmissä ihan vähäpätöinen juttu. - Lasten puolesta
Pedro_79 kirjoitti:
Näin Suomessa.. Lasten / vauvojen pahoinpitelijä saa ehdollisen tuomion. Raiskaaja saa ehdollisen tuomion. Rattijuoppo joka ajaa toisen hengiltä, saa kuolemantuottamuksesta ehdollisen tuomion. Mutta auta armias jos menet verottajaa kusettamaan. Jo häkki heilahtaa surutta.
Kyllähän omaisuutta arvostetaan, mutta fyysinen koskemattomuus on oikeuslaitoksen silmissä ihan vähäpätöinen juttu.On se vaan niin kumma kun näistä saa lukea lähes joka päivä lehdistä eikä kukaan tee asialle mitään! Olis edes tv keskustelua tai muuta asian eteen päin vievää ihmis joukkoa,,, ja miten näille lapsille sitten kä'y kun vankila tuomiota julmat pahoinpitelijät ei saa, vaikka vauvan kalloja muut luut on hajalla, tuleeko sossu ja millä tavalla kuka tähän asiaa hoitamaan ja kuinka kauan näitä perheitä seurataan, tai jatkossa hoidetaan näiden lasten terapiat ja muu seuranta! Minkalaiseksi kasvaa nämä kaltoin kohdellut lapset... näistä kun tulee uusia kasvattajia? jos pysyvät hengissä! Oikeuslaitos mikä? Ei kuusiviikkoinen vauva itse vielä putoa että kallon saa hajalle. Niin kuin monissa kommenteissa on selvää talousrikkolisille häkki heiluu, mutta ihmisarvo on mitätön!
- huhhuh__
Lasten puolesta kirjoitti:
On se vaan niin kumma kun näistä saa lukea lähes joka päivä lehdistä eikä kukaan tee asialle mitään! Olis edes tv keskustelua tai muuta asian eteen päin vievää ihmis joukkoa,,, ja miten näille lapsille sitten kä'y kun vankila tuomiota julmat pahoinpitelijät ei saa, vaikka vauvan kalloja muut luut on hajalla, tuleeko sossu ja millä tavalla kuka tähän asiaa hoitamaan ja kuinka kauan näitä perheitä seurataan, tai jatkossa hoidetaan näiden lasten terapiat ja muu seuranta! Minkalaiseksi kasvaa nämä kaltoin kohdellut lapset... näistä kun tulee uusia kasvattajia? jos pysyvät hengissä! Oikeuslaitos mikä? Ei kuusiviikkoinen vauva itse vielä putoa että kallon saa hajalle. Niin kuin monissa kommenteissa on selvää talousrikkolisille häkki heiluu, mutta ihmisarvo on mitätön!
ei se kallo kyllä sylistä tippumisessa ole mennyt, kun siellähän on vielä aukileetkin...
huh huh. hyvä suomi!
- Duthöstöno
Eli rikoksentekoväline vaan valtiolle, sillähän se on oletettavasti uhrin aikaansaanut, tai sitten emäntä tykkää vieraista.
- Äitin poika
Aina on helppo syyttää miehiä ja leikata kaikkea irti...
- Lapset nro1
On tässä itelläkin lapsia ja väsyny ollu välillä.Mut ei IKINÄ tulis mieleenkään pahoinpidellä omia lapsia... Toi jätkähän on melko varmasti naisten hakkaajakin...Eli itseään heikompien muiluttaminen nostaa omaa kusista itsetuntoa...Vittu mä halveksin tollasia tyyppejä yli kaiken!!!!!
- hdryyyy
Sinä joka kysyit tämän: Vankilaanko kaikki väsyneet, masentuneet ja loppuun palaneet ?
Jokainen on joskus väsynyt, lähes jokainen tuntee itsensä masentuneeksi välillä, monet kärsivät oikeastakin masennuksesta, mutta KUKAAN ei pelkästään noista syistä pahoinpitele pientä vauvaa! Sellaista tehdäkseen pitää oikeasti olla ilkeä ihminen, ja kyllä sellaisen paikka on vankilassa, monta vuotta! - 12+11
Kyllä, tuollaista kusipäätä vetäisi mielellään turpiin niin tuntuu.
"hei vaimo, anna anteeksi mä olen nyt väsynyt ja pieksän sut hiilihangolla"
Mistä vitusta näitä moraalittomia kusipäitä tänne suomeen syntyy, kusellako nämä on siitetty vai väkisin nussittu??
Saatana mitä helvetin paskasakkia..
ja mikä oikeus?? "oikeusvaltio"
VITUT on, paskaisin valhe minkä olen ikinä kuullut.. - 3+16
hdryyyy kirjoitti:
Sinä joka kysyit tämän: Vankilaanko kaikki väsyneet, masentuneet ja loppuun palaneet ?
Jokainen on joskus väsynyt, lähes jokainen tuntee itsensä masentuneeksi välillä, monet kärsivät oikeastakin masennuksesta, mutta KUKAAN ei pelkästään noista syistä pahoinpitele pientä vauvaa! Sellaista tehdäkseen pitää oikeasti olla ilkeä ihminen, ja kyllä sellaisen paikka on vankilassa, monta vuotta!Jostain ihmeellisestä syystä suomessa on paljon sellaisia luonnehäiriöisiä ihmisiä, jotka purkavat omaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin..
Tunnevammaisia.. - Älliä tähän touhuun
12+11 kirjoitti:
Kyllä, tuollaista kusipäätä vetäisi mielellään turpiin niin tuntuu.
"hei vaimo, anna anteeksi mä olen nyt väsynyt ja pieksän sut hiilihangolla"
Mistä vitusta näitä moraalittomia kusipäitä tänne suomeen syntyy, kusellako nämä on siitetty vai väkisin nussittu??
Saatana mitä helvetin paskasakkia..
ja mikä oikeus?? "oikeusvaltio"
VITUT on, paskaisin valhe minkä olen ikinä kuullut..Oikeuslaitosten todellisuuden- ja oikeudentaju ovat pitkään olleet hukassa. Valtion etua ajetaan kieli tai jokin muu elin pitkällä. Pimitä veroja, niin olet Stalinista seuraava. Raiskaa pikkulapsia, niin ehdollista puolitoista vuotta. Onneksi keväällä hallitus vaihtuu.
Maailman parantajat vetäköön vaikka ensin itseään turpiin ja sitten miettivät muita ratkaisuja.
tapauksesta tietenkin riippuen pitäisi enemmän huolestua siitä MIKSI pienten lasten vanhemmat väsyvät niin paljon että saavat päähänsä tehdä vastaavaa kuten nyt on tuo sälli tehnyt. uskoisin vastaavien tapauksien vähentyvän tukitoimilla, ihan jo se tieto siitä että "meilläkin pikku Liisa on koliikkinsa takia pitänyt meitä hereillä kolme vuotta" varmasti olisi auttanut jo tuotakin isää ahdistumasta noin paljon. itse ainakin olin muksun alkutaipaleilla hyvin väsynyt kun heräilin herkästi pienen ininään ja jopa yskäisyyn. pari kertaa oli pakko laskea lapsi takaisin sänkyyn kun alkoi jokin en tiedä mikä potkimaan takaraivoon jotain uskomattoman sairaita juttuja. homma on tasoittunut ettei onneksi ole mitään tapahtunut mutta väitän sen olleen väsymyksen ja siitä johtuneen turhautumisen yhteistuotos. onneksi tajusin puhua lapsen äidille että mitä päässä liikkui tai ei liikkunut.
hienoa kun ihmiset ovat heti lätkimässä turpiin sen enempää ajattelematta omaa napaa pidemmälle "kun en mäkään niin ei kukaan muukaan". isä on tässä tapauksessa auttamatta toiminut väärin ja aivan väärälle ihmiselle, hakatkaa ideoita miten tämmönen saataisiin loppumaan kun meitä on moneksi.- huhhuh__
siinä on se pieni suuri ero, että laskeeko sen lapsen sinne sänkyyn itkemään vai hakkaako suuhun ja leukaan ja iskee lopuksi kallon hajalle...
- yks monista
Lapsia voi kurittaa, jos se ei auheuta minkään sortin vammaa. Eli ihan pieni tukistus. Yleensä laitan lapset jäähylle, kun he ovat tuhmia.
- Surullisen surullist
Kiduttajavanhemmat pääsevät niin vähällä..
Olisipa ollut tuomio edes elinkautinen, siitäkin
olisi tuomittu ehkä ollut vangittuna muutaman hetken.
Näin toimii nk.oikeus nykyään.
Emme voi sille mitään?- drfyjh
joo ja se elinkautinenkin on suomessa 12 vuotta ja ennen sitäkin jo saatat päästä raamattua lukemalla pois. Eli missä iässä tahansa teet rikoksen, vaikka 20 vuotiaana, niin sun "elinkautinen" päättyy 32 vuotiaana viimestään, ja ehit tehä vielä vaikka sun mitä paskaa elämäs aikana.
Nii ja linnastaki pääsee lomille. Tiesitkö?
- oikeutta kehiin
kaikkien tapausten kohdalla suomen maassa!!!ensinnäkkin,vauva/lapsi on todella puolustuskyvytön suojautumaan tällaisilta perverssi tyypeiltä,minun mielestäni ehdoton rangaistus olisi tarpeen tai sitten pakkohoitoa.Kukaan selväjärkinen ei käyttäydy lastaan kohtaan noin niinkuin tässäkin tapauksessa...tosin en ole lukenut koko juttua ja enkä toisaakseen haluakkaan koska kaikki tämän tyyppiset otsikot/lööpit aivan jo oksettavat minua.Itse äitinä en hyväksy tällaista enkä muutakaan väkivaltaisuuksia oli sitten kysymys lapsesta/aikuisesta tai puolisosta.Suomen lakiin pitäisi tehdä todella paljon muutoksia eri saroilla,minua on monesti ihmettänyt laki eläimen ja ihmisen välillä.esim.jos ammut joutsenen tulee häkkiä mutta jos hakkaat puolustuskyvytöntä ihmistä niin ehdollista vain annetaan!Ei ole järkeä...ehdotuksena olisikin amerikan malli...katsoin taannoin vankilasta jonkun dokumentin ja siinä näytettiin että pedofiilit,ym.lapsiin kohdistuneet rikolliset olivat maan alla olevissa vankiloissa..tosin eristettyinä kukin omassa sellissään...oli siellä muitakin huuhaa tyyppejä...
- dgdfgdfg
Tuommoista käytöstä ei oikeuta mikään, ei mikään! Pakkoko niitä lapsia on hankkia kaikkien parien, varsinkaan, jos ei todellakaan sovellu vanhemmaksi. Joku kehtasi vielä kirjoittaa, että väsyneenä ja masentuneena tekee kaikenlaista... Kun se perhesuunnittelu on nykyään mahdollista, tuommoiset tapaukset pitäisi pakkosteriloida ajoissa, ongelma ratkeaa sillä!
- Ei käyttänyt
seksuaalisesti hyväkseen tiedotonta eikä haukkunut homoja, lesboja tai mamuja! sitähän tämä meidän lainsäädäntö on!!
- jhKLDHWP
"Oikeus perusteli ehdollista sillä, että vaikka lapset olivat hyvin nuoria, teot eivät olleet vakavuudestaan huolimatta sellaisia, että ensikertalaiselle olisi annettu ehdotonta.".
Eli kun on ensikertalainen, suapi tehdä näköjään kaikenmaailman julmuuksia.
Roviolla tuo sekopää pitäis polttaa..
Isä ei ilmeisesti ole muistanut pistäessään pökköä pesään, että vauvat itkee kun niillä on nälkä, myös yöllä.. Pistää niin vihaks ettei löydy edes sanoja.
Äiti 24v, 3 lasta - huhhuh__
jhKLDHWP kirjoitti:
"Oikeus perusteli ehdollista sillä, että vaikka lapset olivat hyvin nuoria, teot eivät olleet vakavuudestaan huolimatta sellaisia, että ensikertalaiselle olisi annettu ehdotonta.".
Eli kun on ensikertalainen, suapi tehdä näköjään kaikenmaailman julmuuksia.
Roviolla tuo sekopää pitäis polttaa..
Isä ei ilmeisesti ole muistanut pistäessään pökköä pesään, että vauvat itkee kun niillä on nälkä, myös yöllä.. Pistää niin vihaks ettei löydy edes sanoja.
Äiti 24v, 3 lastajoten pelko ja uhattuna olemisen tunne tallentuvat sanattomina kehomuistiin, mistä niitä on hyvin vaikeaa muuttaa myöhemmin. Perusturvallisuus järkkyy ja ydinminä rakentuu pirstaleiseksi. Lapset olivat hyvin nuoria -> pitäisi olla tiukempi rangaistus!
- saunan taa
pölli makkara lenkki saat suhteessa enemmän tuomiota . saunan taa tommonen jäkä joka lapsia pahoin pitelee
- väsynyt myös
ihan turha vaatia isompia rangaistuksia.. näitä kun tulee lisää!
Lapsiperheille ei ole mitän apu muotoa.(kokemusta on!)...kun väsyy niin teet kaikki itse jos ei ole sukulaisia ei ystäviä jotka auttaa ei apua tule yhteiskunnalta. Toisin kuin enenvanhaan kun oli kodinhoitajat ym...
Ihminen ei jaksa kaikke kun vielä ympäristön paineet on kovat ja varsinkin kun pitää jaksaa vaikka ei jaksa..
Yhteis kunnan ainoa palvelu muoto väsyneille vanhemmille on lasten houstaanotto!
Te joilla ei ole mitään ymmärrystä asiaa kohtaan ette kyllä ole koskaan kasvattaneet useampaa pientä lasta kerralla!- oikeus elää
Kyllä tollaseen tekoon syyllistyneen pitää olla sekä sairas että läpeensä paha.
Itsekin olen kahden koliikkilapsen isänä ollut todella väsynyt aika monta vuotta putkeen ja muutenkin vähän vaikeassa tilanteessa. Ylitöitä joutunut paiskimaan vuosi vuodelta enemmän tilanteessa jossa firma potkii väkeä pihalle pari kertaa vuodessa joka vuosi. Vaimolta kuoli toinen vanhemmista ja toinen on vaikeasti vammautuneena sairaalassa, joten vaimolta avut vähissä. Itse siivoan, vaihdan vaipat ja ruokin lapset aina kun olen paikalla. Mutta vaikka joutuu heräämään kymmenen kertaa yössä, niin en malttiani voi omille lapsille menettää. Jos lapsi oikeasti on tottelematon, niin voin ääntäni korottaa. Mutta ikinä en kävisi käsiksi, enkä totisesti ymmärrä aikuista joka voi niin tehdä. Lapset on kuitenkin kaikessa avuttomuudessa ja viattomuudessaan niin syyttömiä ja ihania kuin olla voi. Jos jollain vanhemmalla alkaa päässä viiraamaan, niin ehkäpä aikuisen ihmisen tulisi osata hakeutua hoitoon omatoimisestikin. Jos ei itsensä niin sitten lastensa takia. Ettei kävisi noin että melkeen tapetaan pikkulapsia. - Oikeus elää
oikeus elää kirjoitti:
Kyllä tollaseen tekoon syyllistyneen pitää olla sekä sairas että läpeensä paha.
Itsekin olen kahden koliikkilapsen isänä ollut todella väsynyt aika monta vuotta putkeen ja muutenkin vähän vaikeassa tilanteessa. Ylitöitä joutunut paiskimaan vuosi vuodelta enemmän tilanteessa jossa firma potkii väkeä pihalle pari kertaa vuodessa joka vuosi. Vaimolta kuoli toinen vanhemmista ja toinen on vaikeasti vammautuneena sairaalassa, joten vaimolta avut vähissä. Itse siivoan, vaihdan vaipat ja ruokin lapset aina kun olen paikalla. Mutta vaikka joutuu heräämään kymmenen kertaa yössä, niin en malttiani voi omille lapsille menettää. Jos lapsi oikeasti on tottelematon, niin voin ääntäni korottaa. Mutta ikinä en kävisi käsiksi, enkä totisesti ymmärrä aikuista joka voi niin tehdä. Lapset on kuitenkin kaikessa avuttomuudessa ja viattomuudessaan niin syyttömiä ja ihania kuin olla voi. Jos jollain vanhemmalla alkaa päässä viiraamaan, niin ehkäpä aikuisen ihmisen tulisi osata hakeutua hoitoon omatoimisestikin. Jos ei itsensä niin sitten lastensa takia. Ettei kävisi noin että melkeen tapetaan pikkulapsia.Ja omillaan ilman kummempia tukiverkostoja tässä joutuu elelemään, kun suurin osa suvusta on jo ottanut ritolat tästä pahoinvointivaltiosta nimeltä EU.
- huhhuh__
Ilman tukiverkkoa ja toista syntymästä asti yksinhuotajana. Tiukkia tilanteita on ollut ja välilläolen ollut uupunutkin ja tummia ajatuksiakin on joskus ollut. MUTTA mitään ymmärrystä minulla ei ole sitä aikuista kohtaan, joka antaa itselleen luvan satuttaa hänestä riippuvaista avutonta vauvaa. Satuttaa mieluummin vaikka itseään tai antaa lapsen pois kuin tappaa. Rakkaus lapseen asettaa teoille rajat. Väsynyt myös: lue vielä: pienellä vauvalla murtumia, mustelmia ja kallonmurtumia...
- oma nahka on tärkein
Ehdollisia rangaistuksia annetaan kai siksi ettei vankilat täyttyisi heimokansalaisista ja poliitikoista.
Lainlaatijamme pitävät aina porsaanreikää auki siltä varalta että kun itse kärähtävät niin ei heti häkki heilahda.
Täten lakia noudattaen moni pahakin roisto selviää ilman mitään eli ehdollisela. Ja nauravat päälle.
Minlle itselleni muutaman sadan sakkokin olisi kovempi rangaistus kuin joku ehdonalainen joka ei ole mitään. - pet u.
Minun äiti hakkasi minua sekä fyysisesti että henkisesti.Kaikkein pahiten otti henkinen hakkaaminen koska "olet saamaton ja samanlainen kuin isäsi".Hakkaaminen oli aluksi vain minuun kohdistuva ilmiö mutta pian ser muuttui myös minun pikkuveljeen.Kai se oli tuuria sillä silloin minulla paloi "päreet" ja uhkasin lyödä tämän olion mäsäksi jos hän tätä jatkaisi.Pauli ei koskaan saanut enää turpiin ja minutkin se jätti rauhaan vaikka se kostaa minulle vieläkin.
- HyiYäks
Kuka on ilmoitukset tehnyt?? Jos äiti olisi ilmoituksen tehnyt ensimmäisestä pahoinpitelystä joulukuussa 2008, miksi he olisivat vielä yhdessä ja miksi toinen lapsi laitettu alulle parin kk:n päästä tapahtuneesta. Miksi kukaan terve äiti jatkaisi tuollaisen miehen/isän kanssa. Haloo, on tässä äidinkin puolelta laiminlyöntiä jos tietoisesti on vielä antanut isän toistuvasti tuollaiseen mahdollisuuden. Sairasta menoa..
- Suvikki74
määritellään miten hyvin se kohtelee heikompiaan. Saisi mennä tuomarit itseensä...
- juliahannele1
Tä mä pahoinpitelijä-isä täyttää sadistin kriteerit! Eihän tuollainen ole normaalia ollenkaan!
Sadisti-isä ei ansaitse lapsiaan, ehdottomasti lapset kauaksi tuollaisen ihmisen läheltä. Millainen oikeuslaitos meillä on, kun noin vähällä päästi miehen?- vastuuuu
Tämä tapaus oksettaa. Samoin, kuin kaikki rangaistukset, joissa tekijä pääsee, kuin koira veräjästä. Ei paljon sympatiaa heru. Jos joku sukulainen tätä lukee, puuttukaa nyt hyvän tähden perheen elämään. Jokainen siitä tietävä on vastuussa, ei pelkästään vanhemmat.
- 27
ei linnassa ole mitään kuritusta enää, ei suomessa sitä ole edes koskaan ollutkaan.. elokuvissa ja ulkomailla ehkä.
siellä ne linnassa sulassa sovussa somaliraiskaajat, mustalaiset, puolalaiset ynm.. suomalaisten kanssa. - ei psykopaatti
Jenkeissä tuommoinen psykopaatti olisi pistetty vankilasaarelle nimeltään alcatraz tai folsomiin.
8 vuotta ja ankara kuri. Psykiatri olisi psyykannut ja muut kahjot vetänyt takapakkiin. - toisia ..
rikollisia.
Noin on pakko ajatella kun lukee oikeudenpäätöksiä. - ......
koska suomi ja rikollisten ihmisoikeudet...
- kypsynyt AIDOSTI
ELI HERRAT JA SOSIAALI-IHMISET SIELLÄ EDUSKUNNASSA VASTATKAAPA KYSYMYKSEEN ? miksi rikolliset pääsevät ehdollisella.varsinkin kun uhrina on puolustuskyvytön ihminen? tuollainen pahoinpitely pitäisi rinnastaa vakavammaksi teoksi kun voi olla kuolemaksi.
jo lasta suunnitteleville pitäisi neuvolasta antaa ohjeistusta enemmän.kotikäyntejä myös vauvan syntymän jälkeen lisättävä.yms.
maailma muuttuu ja niin pitäisi lakien ja asetustenkin muuttua? eikä laahattaisi sillä samalla metodilla vuosikausia.
suomi syytää rahojansa pitkin maailmaa mutta oman maan huolet ja veronmaksajat ei kiinnosta pätkän vertaa.
tämä muistetaan sitten vaalien alla. - nbvccvbnm,
Olisi oikeudenmukaista.
- tuomarien nimet esii
Valitettavan yleistä näyttää lasten ahdistelu olevan nykyäänkin. Tytöllä selvät oireet, mutta ketään ei saa edes tutkimaan asiaa kunnolla. Tässä tapauksessa toiminta näyttää tapahtuvan jopa poliitikkojen suojeluksessa. Viranomaiset vaan hyssyttelevät, kun taustalla tarpeeksi vaikutusvaltaa. Terveyskeskuspsykologi aikoi lähettää tytön oikeuspsykiatrin tutkittavaksi, vaan eipä onnistunut-> http://zipzapzup.pp.fi/Niina
- SurullinenNiina
Ota lääkkees vitun hullu!
- äitinä ihmettelen
Raamatussa sanotaan,että lopunaikoina oikeus ei enää ole kuin ennen..Järkyttävää tuo tehty oikeuden päätös.Pienet lapset ovat täysin puolustuskyvyttömiä ja aikuisen armoilla.Tuommoisesta rikoksesta pitäisi antaa kunnon linna tuomio!Todella niin!!Miten voi oikeus tehdä noin mielettömiä päätöksiä?
- kuultavaa
Väsymys ei ole mikään puolustus, sillä minunkin sisaruksia oli kuusi ja isä oli ollut mukana kaikin tavoin auttamassa öisin lasten hoidossa, että äitini oli saanut edes hetken nukkua. Päivisin isäni kävi töissä. Isäni oli rakastanut lapsiaan ja vaimoaan joten hän jaksoi.
- .
No eihän mies parkaa voi kunnolla rankaista, sehän oli väsynyt! Ja jos nyt vahingossa jonkun tappaa, niin mikäs siinä, sattuuhan noita. Ja vaikka vähän olisi ollut tarkoituskin, niin olisihan se nyt kamalaa, jos ihmisen elämä pilattaisiin vankilalla...
Jos suomessa haluaa tuntea olonsa turvalliseksi ja huolehdituksi, tarvii olla se pahantekijä- maalaismummo
lapsien hakkaajalle vain ehdollista TOSI TORKEÄÄ ON MEILLÄ SUOMALAISILLA OIKEUSLAITOS EI MITÄÄN JÄRKEÄ TUOMIOISSA .......ei muuta ko linnaan ja siellä kyllä saapi kurinpalautuksen tuollainen .........eihän tuota voi edes sanoa isäksi .....mikä lie siittäjä ei ihmisarvoa tuollaiselle
- 2+16
maalaismummo kirjoitti:
lapsien hakkaajalle vain ehdollista TOSI TORKEÄÄ ON MEILLÄ SUOMALAISILLA OIKEUSLAITOS EI MITÄÄN JÄRKEÄ TUOMIOISSA .......ei muuta ko linnaan ja siellä kyllä saapi kurinpalautuksen tuollainen .........eihän tuota voi edes sanoa isäksi .....mikä lie siittäjä ei ihmisarvoa tuollaiselle
Mies siis tuomittiin kahdesta pahoinpitelystä joissa lapset saaneet murtumia ym. Tuskin kukaan kuitenkaan uskoo että olivat ainoat kerrat kun pahoinpiteli lapsiaan. Toivottavasti ei tule sitä kertaa että hakkaa sitten vielä vähän kovempaa...
- Kissanpäivät konnil.
Eduskuntahan meillä lait säätää, ja viimeaikojen suunta on ollut että rikoksentekijöitä pitää kohdella silkkihansikkain ettei heidän mielensa pahoitu. Rikoksen uhrien asemaa taas vähätellään. Korkea aika olisi muuttaa myös tuota tuomiokäytäntöä. Nykyään todellisuudessa istutaan vankilassa noin puolet siitä ajasta joka oikeudessa tuomitaan....ei mene oikein järkeen. Olen lukenut viimeaikaisia tuomioita, ja esim. puukolla huitomisesta eli törkeästä pahoinpitelystä tuomitaan yleisesti noin puolentoista vuoden tuomioita, vaikka rangaistusmaksimi on 10 vuotta...ettei vaan tule turhan paljon vankeja. Käsittämätöntä touhua.
Toivotaan että seuraavissa vaaleissa mahdollisimman moni nykeduskunnassa istuvista vaihtuu, ja saadaan tiukempi linja näihin tuomioihin ja rikoksentekijöihin.
Hyvää joulua! - sgsjhss
meillä on sellainen rikoslaki, että tuollaiset tuomiot on mahdollisia. Jos etsittäis pahin lievänä pahoinpitelynä tuomittu pahoinpitely, niin kukaan täysjärkinen ei kutsuisi sitä lieväksi arkikielessä. Uhri voi olla pitkiä aikoja sairaalassa luut murskana ja vaikkapa leukaluut yhteen sidottuina leukaluun murtuman takia. Ja tuomio tuli "lievästä" pahoinpitelystä. Lievän ja törkeän tekomuodon lisäksi olis syytä ottaa laissa käyttöön niiden väliin kolmas tekomuoto, vaikkapa "lievää pahempi" pahoinpitely.
- syntikaatti
oikeasti vastuuseen ??????
Ehkä tämä herra oli käräjillä ensikertalainen,mutta ei taatusti pahoinpidellyt
ensimmäistä kertaa.Ketjun aloittajan mukaan nuita vauvvojenkin pahoinpitelyjä oli tilillä jo useita.
Kyllä tuonkin kaverin pitäis saada jostaki riskimpiä vastustajia kun muutaman kuukauden ikäisiä vauvoja.
Mihinkä viellä ehtiikään tämä 27v mies,pahat on merkit. - Että silleen
suosii miehiä. Meilläkin exä pahoinpiteli sekä henkisesti että fyysisesti lasta. Exälle ei tullut oikeudessa mitään, lapselle ikuiset traumat.
- lapset turvaan
Miksi hän sai pitää lapsensa? Eikö olisi kohtuullista ottaa lapset pois. Varmasti sama jatkuu, eikä lapsista tule
koskaan terveitä veronmaksajia.- Poliittiset päätökse
Ei ketään kiinnosta, mitä sen jälkeen tapahtuu...
10-15 vuoden päästä ihmetellään, että miksi lapset ampuu koulussa toisiaan...
- poliisille.
Nappi otsaan = murhauhkaus.
- Heil..
"Eihän ehdollinen ole mikään rangaistus?"
No kun maassamme tapahtuvat lasten elinte silpomiset ovat oikeuden mielestä vain "lievää kajoamista lapsen koskemattomuuteen" niin niiden on pakko suhteuttaa alkuasukkaiden kiduttajien tuomiot siihen.
"Mamu Rules, Nobody Moves?"
"Tervetuloa Suomaliaan"
"Allah-Aho ja Kumppanit"
"Thorssin Klaanin Mamu-vuokrabisnes tutkimatta"- 9+7798
voisi tehdä lastensuojeluilmoitusta! Onhan aina sossun työntekijälläkin se esimies, ja esimiehellä on esimies, ja viimekädessä rikosilmoitus poliisille, jos juttua ei oteta tutkintaan. Tommoset tekosyyt on mamoilua, Virkailijasta voi kannella tarkastajalle. L-s huolen ohituksesta voi kannella kunnan tarkastajalle. Ja sosiaaliasiamiehelle, ja sitten hallinto-oikeuteen. Jos on tehty virkavirhe lastensuojelun tarpeen selvityksessä niin rikosilmoitus poliisille, he tutkii kaikki virkailijoiden virkavirheet. Samoin kunnan johtavalle sosiaalityöntekijälle.
Jos on noinkin VAKAVA rikos kuin vauvan luun murtaminen, niin l-s ilmoituksia niin kauan vaikka 1/kk (tietysti olettaen että on syytä) niin eiköhän perhe oteta syyniin.
- Äiti""
Meillä on sellanen oikeuslaitos jossa ei ole mitään turvaa eikä oikeutta lapsilla eikä vanhuksilla!!!
- viekää juttu poliisi
syytettynä: "fail to protect" eli "ei suojellut" lastaan , kun poikaystävä (ei lapsen isä) tappoi lapsen. Oli jo aiemmin tiedossa että poikaystävä/isäpuoli potki lasta, niin että lapsen jalat oli katkenneet. Toisen kerran mies raivostui lapselle, ja lapsi kuoli- mies potkaisi lasta mahaan, hän lensi wc:n seinään, jotui teholle ja kuoli. Näin youtubessa videon tästä tapauksesta, lapsi istuu kiikussa jalat paketissa. Äiti tuomittiin varmaankin elinkautiseen tms (en tiedä vuosia), kuten myös murhaajapoikaystävä. Varmasti äiti itse oli "suhteellisen hyvä" äiti YKSINÄÄN, mutta EI SUOJELLUT! ja sai saman tuomion kuin mies!
Äiti siis ei SUOSTUNUT potkaisemaan pellolle poikaystävää, vaikka tiesi että ei soveltunut lasten kanssa olevaksi. Äiti varmaan tykkäsi liikaa siitä miehestä. Onkohan tässä kyseessä samanlainen tapaus?
- Valitettavasti :E
Suomen oikeuslaitos ei rankaise kuin ihmisiä, jotka ovat joko vähintään kerrallaan tappaneet pari ihmistä. Tai sitten jos kusetat valtiota, niin he kyllä pitävät huolen että maksat kaiken takaisin ja istut.
Raiskaus ja lapsen pahoinpitely tapauksissa tuomiot ovat ihan naurettavan pienet. Monessa tapauksessa varastaminen (Nyt ei puhuta mistään karkkirosmoista) on paljon pahempi rikos kuin raiskaus. Lisäksi tässä maassa kaikki korvaukset ovat ihan järkyttävän alhaiset. Periaatteessa vain kulut katetaan tiettyyn pisteeseen asti, ei esimerkiksi jatkuva kuntoutus huomioida mitenkään.
Kyllä olen tietoinen, että tämä mies ei ole pedofiili mutta vertauksena otin mukaan nämä kaksi epäkohtaa. - äippäx3
suomihan ottaa joka asiasta melkein mallia muusta maailmasta niin miks ei myös tuomioista?
rangaistukset on suomessa ihan naurettavia. jostain vakuutus petoksesta voi joutua istumaan
vuosiksi mut sit just jostain lapsen pahoinpitelystä tai hyväks käytöstä,raiskauksista ym saa ehdollista ja sakkoja:(
vähän jos otettais vaikka jenkkilästä mallia vois suomessakin rikollisuus EHKÄ vähentyä kun tuomiotkin ois kunnollisia elikautisia eikä jotai 12 vuotta ja eka kertalaisena puolet ja muuta mitkä sitä lyhentää.
no tää on vaan mun mielipide - entinen vanki
olen hullussa nuoruudessa ollut useita kertoja vankilassa mutta en voi hyväksyä raiskareita,lapsen hakkaajia ja tappajia,pedofiileja yms..kun käytin huumeita oli pakko tehdä rahaa huumeisiin:( kun tarpeeksi monta kertaa olin linnassa ollut niin ehdotonta alkoi tulla joka asiasta,naurettavin tuomioni oli kun olin näpistämässä tiimarista ja kun tavarani huomattiin niin jätin ne liikkeeseen ja poistuin kaupasta.minun ja asianajajani mielestä kyseessä oli korkeintaan näpistyksen yritys koska jätin tavarat liikkeeseen ja joululahjoja oli vajaan 200e edestä.oikeudessa se kuitenkin meni varkauden yrityksenä ja rapsahti lyhyt ehdoton vankeusrangaistus koska minulla on älytön määrä näpistyksiä ja varkauksia,petoksia,väärennöksiä,huumausaine ja ampuma-aserikoksesta lähtien:( kun tutkintavankina vartioiden kanssa kävimme oikeudessa niin joskus tuli pelkääjien osastolta joku pedofiili samalla kyydillä oikeustalolle ja seuraavana päivänä luin lehdestä hänen saaneen ehdotonta ja itseni ehdoton tuomio oli nimelläni lehdessä ja kyllä vitutti!ja nuo lasten tappajat,pedofiilit yms..eivät saa vankilassa muilta vangeilta opetusta kuten kirjoitit vaan pelson vankilassa ollessani siellä oli 190 vankia,9 naispaikkaa,eli miehiä n.180 joista pelkääjille tarkoitetuissa erityisryhmissä oli n.60 vankia joista vartijat pitivät huolen ettei heille tehty mitään.heidän ei tarvitse tehdä töitä,saavat rahaa kun ovat jossain virike ryhmässä tekemässä hopeakoruja,tauluja,paitoja jne..sieellä on sekaisin vasikoita,velkaukkoja,pedofiileja jne..ja nämä erityisryhmät söivät naisten kanssa yhtä aikaa ruokalassa,normi ukot pidettiin visusti kaukana etteivät he päässeet naisten juttusille!eli lapsiin sekaantujat saavat liian pienet tuomiot!!!ja vankilassa heillä on liian helppoa:(
- onhan se nähty
Suomessa pidetään omaisuutta koskemattomuutta ja ihmisiä tärkeämpänä. Oikeuslaitoksella on joku pakkomielle ymmärtää väkivallan tekijää uhrin sijasta. Jos pahoinpitelyistä tai väkivallan näkemisestä lapsena jää psyykkisiä jälkiä niin niihin on todella vaikeaa saada asiantuntevaa apua (traumaterapiaa. tässä yhteiskunnassa. Mömmöjä kyllä syötetään pahoinvoiville ihmisille. Ikävä kyllä näille lapsille taitaa jäädä melkoiset jäljet tästä. Paljon pahemmat kuin unettomuuden aiheuttama väsymys. Tutkimusten mukaan kaikista pahimmat pelkotilat jää tapauksista jotka on tehty niin varhaisessa lapsuudessa ettei tapahtumaa muista.
niin lapset otettaisiin takuuvarmasti huostaan.
- eitajua
Ihmetellään vielä minkätakia tulee kaikennäkösiä koulusurmaajia! Jos vastaan tulis taju pois heti! Säälittävä paska!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058