haluan

kusta uskovaisen postilaatikkoon ja muutenkin aiheuttaa mielipahaa uskovaisille!

3

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... ...

Joh, 3:17
      "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."

PAAVALIN KIRJE ROOMALAISILLE 12 luku
      12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra."

• <<<

OPISKELLA.TEHDÄ TÖITÄ.REISSATA.NAUTTIA..OPPIA ÄÄNITTÄMÄÄN C-KASETILLE MUSAA JA CDEELLE..SITTEN MATKAILLA PALJON RUOTSISSA.SAKSASSA.ITALIASSA.USASSA.JNE.SITTEN OLISI NASTAA RAKASTUA.SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN JA TIENATA JOKUSEN VERRAN RAHAA

• <<<
        <<< kirjoitti:

OPISKELLA.TEHDÄ TÖITÄ.REISSATA.NAUTTIA..OPPIA ÄÄNITTÄMÄÄN C-KASETILLE MUSAA JA CDEELLE..SITTEN MATKAILLA PALJON RUOTSISSA.SAKSASSA.ITALIASSA.USASSA.JNE.SITTEN OLISI NASTAA RAKASTUA.SEURUSTELLA.MENNÄ KIHLOIHIN JA TIENATA JOKUSEN VERRAN RAHAA

SITTEN OLISI NASTAA ENNEN KAIKKEA MATKUSTELLA PALJON..AJAA AJOKORTTI JA OMISTAA AUTOJA LAIDASTA LAITAAN 1939 FORDISTA 1967 BARRACUDAAN JA 1968 VALIANTTIIN JA SITTEN MERSUUN SAAKKA.JA SITTEN OLISI NASTAA OLLA ENNEN KAIKKEA KOVA ÄÄNITTÄMÄÄN VARSINKIN MUSAA JA C-KASETTEJA.LPEELTÄ JA CDEELTÄ JA JOSKUS UKKO ÄÄNITTÄISI ERI ARTISTEJA JA AUTOKOULUUN MENNESSÄ UKOLLA SOISI ALVIN LEE JA TEN YEARS AFTER CDEELLÄ JA C-KASETILLA SOISI DEEP PURPLE SITTEN OLISI HIENOA OPPIA OLLA OLEMAAN MYÖS KOIRANOMISTAJA USEITA ERI ROTUISIA KOIRIA.JA REISSATA ULKOMAILLA MM ITÄ-EUROOPASSA TSEKKI.PUOLA.UNKARI.ROMANIA JA ROMANIAN CONSTANTASSA 2 VIIKKOA JONNE VARAISIN MATKAN JO TAMMIKUUSSA JONNE LÄHTISIN 22.7 - 28.7 VÄLISENÄ AIKANA JA SITTEN OLISI NASTAA REISSATA AINA SAVONLINNAA JA VAMMALAA JA URJALAA MYÖTEN..SAVONLINNAN OOPPERAJUHLILLA OLISIN VIERAILEVANA TÄHTENÄ PUUSEPPÄNÄ JA KUOROLAISENA 6 9-15 KESÄÄ JA 5 JOULUAKIN SAVONLINNASSA JA 2 UUTTAVUOTTA.1 HIIHTOLOMAN. SITTEN LOMAILISIN 5 VIIKKOA CONSTANTASSA.MALLORCALLA JA PAFKOKSELLA SEKÄ BRNOSSA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe