Olen huomannut,että monella lapinkoiralla on pörröinen,muhkea turkki, joka ei kiillä paljoakaan. Omalla on myös paksu turkki, mutta karva on erittäin kiiltävää ja jotenkin raskaamman oloista. Mistä ero johtuu?
Onko koirani turkki "virheellinen"?
matta vai kiiltävä turkki
hohtava
2
468
Vastaukset
- Yksinkertaista
Ei se ole sen huonompi mutta näillä on erilaisia turkkeja yksilöllisesti, ei nämä ole kloonattuja.
Kaikista ideaalein olisi liukas tai muuten sellaisen tyyppinen mihin lumi ei tartu. - hanix
Olen kuullut että näyttelyissä kehutaan nimenomaan niiden koirien turkkeja jotka asustavat ulkona. Pikku liraus ruokaöljyä ruan sekaan silloin tällöin pitää turkin kiiltävänä ja hyvänä. Ei tartu lumi eikä vesi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319