välillä ja usein kaikille, se ei ainakaan maksa mitään.
Päin ja vastoin saatat antaa sillä hyvän mielen, itsellesikin...
Hymyilkää,
14
159
Vastaukset
- Silmälasikas
Minäkin pullea nainen annan paljon arvoa ystävällisille ihmisille, joilta ystävällisen jutustelu hetken bussissa saa.
- lyyra neus...
Ei se paljon hymyilytä 20 asteen pakkasessa kenellä ei ole (Suomalaisella) asuntoa eikä työtä ja joulu painaa päälle siinä on vitsit vähissä.
lyyra neus... kirjoitti:
Ei se paljon hymyilytä 20 asteen pakkasessa kenellä ei ole (Suomalaisella) asuntoa eikä työtä ja joulu painaa päälle siinä on vitsit vähissä.
kyllä, että vaikka on vitsit vähissä tai erittäin vähissä,
niin kannattaa edes hymyn laittaa jollekin, koska se ei
todellakaan maksa vaivaa, vaikka kuinka veettäisi ja leipäjonossa
värjöttelisi useinkin, koska sielläkin saa kannustusta tähän "elämään!"- parempia aikoja
Jartsa-70 kirjoitti:
kyllä, että vaikka on vitsit vähissä tai erittäin vähissä,
niin kannattaa edes hymyn laittaa jollekin, koska se ei
todellakaan maksa vaivaa, vaikka kuinka veettäisi ja leipäjonossa
värjöttelisi useinkin, koska sielläkin saa kannustusta tähän "elämään!"Työtön ja asunnoton pakkasella on syystäkin niin ahdistunut ettei jaksa hymyillä.
- Meidän mummo tietää
tässä on hymyillä, kun suomen taloutta ovat päässeet hoitamaan herrat "Juntti ja Mäntti", onnea sinne ja vilkutukset perään!11!!!
Suomen velka maailmalle sen kun kasvaa, miten luulet meidän maksavan kaiken tämän ihanuuden?
Varsinkin, kun työttömyys kasvaa ja halukkaille, työikäisille ei loydy duunia. Verorahaa ei kerry, eikä ostovoima parane, päin vastoin.
Suomea ajetaan alas ja kovaa.
Mikä helvetin järki tässä kaikessa oikein on?
... ai niin, unohdin hetkeksi hymyillä... tässä sulle ihana virnistys. .. :o))
Tuliko nyt hyvä mieli kaikille?
*hymy*
(kyl tää maksaa, rupeen kohta laskuttamaan!!)- JunnuOnläsnä
Talous vituillaan mutta eteenpäin mennään, mutta tämä klisee on totta. Raha ei tee onnelliseksi, mutta hyvä että porskutat eteenpäin vaikka vituttaa!
Siitä pisteitä sulle! Kaikki eivät enää edes yritä! niin masiksia on moni.
Kuten sanottu, meitä kaikkia vituttaa niin paljon että jos jumala on olemassa niin yksi suomalainen potee keskimäärin 98% maailmanväestön vitutuksesta, mutta onhan täällä kivojakin asioita vai mitä?
Ite kuuntelen nyt Junnu Vainiota ja heti alkoi hymyillyttämään.
P.S jos vituttaa niin kunneelkaapa Eletään vaikka piruuttaan. Irwinin totuudenmukaisin ja paras kappale
Kunnon potku perseeseen auttaa aina ja menkää vaikka kylmään suihkuun!
"Sitä se elämä on" - Meidän mummo tietää
JunnuOnläsnä kirjoitti:
Talous vituillaan mutta eteenpäin mennään, mutta tämä klisee on totta. Raha ei tee onnelliseksi, mutta hyvä että porskutat eteenpäin vaikka vituttaa!
Kuten sanottu, meitä kaikkia vituttaa niin paljon että jos jumala on olemassa niin yksi suomalainen potee keskimäärin 98% maailmanväestön vitutuksesta, mutta onhan täällä kivojakin asioita vai mitä?
P.S jos vituttaa niin kunneelkaapa Eletään vaikka piruuttaan. Irwinin totuudenmukaisin ja paras kappale
"Sitä se elämä on""Raha ei tee onnelliseksi," anna mulle 50.000.000 ja voin sanoa olevani onnellinen.
Jees, sata varmasti!!
En kuuntele Junnu Vainiota, en halua pitkästyttää itseäni enempää, enkä tapppaa itseäni tylsyyteen.
"menkää vaikka kylmään suihkuun! " Joo, hyppää mun puolestani vaikka jäiseen järveen tai mereen! evvk
Katsos, ei hyvää vitutusta kannata pilata rauhoittumisella, vaan siitä pitää osata kiusallaankin nauttia... ja sehän se muita vituttaakin!!
Jokainen on oman onnensa seppä! Valitset itse polkusi, ei elämä valitse sinua, vaan sinä valitset elämäsi... niin minäkin.
Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios! - ystäväiseni
Meidän mummo tietää kirjoitti:
"Raha ei tee onnelliseksi," anna mulle 50.000.000 ja voin sanoa olevani onnellinen.
Jees, sata varmasti!!
En kuuntele Junnu Vainiota, en halua pitkästyttää itseäni enempää, enkä tapppaa itseäni tylsyyteen.
"menkää vaikka kylmään suihkuun! " Joo, hyppää mun puolestani vaikka jäiseen järveen tai mereen! evvk
Katsos, ei hyvää vitutusta kannata pilata rauhoittumisella, vaan siitä pitää osata kiusallaankin nauttia... ja sehän se muita vituttaakin!!
Jokainen on oman onnensa seppä! Valitset itse polkusi, ei elämä valitse sinua, vaan sinä valitset elämäsi... niin minäkin.
Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios!Sen sanoit. Vittuillakseni neuvoja mä sullekkin yritin antaa.
Jokainen on oman onnensa seppä. pärjäile. JunnuOnläsnä kirjoitti:
"Sitä se elämä on"Tai sitten voi kuunnella vaikka Ismon biisiä, että vittu kun
vituttaa.. Suuremmalla osalla on kuitenkin leipäjono, jossa tapaa muuten
myös "kavereitakin" ainakin täällä Helsingissä, vaikka se onkin ollut joskus
iso kynnys mennä, eikä siellä kukaan turhaan käy, ennen haettiin mersulla ruokaa..
Niin se joukossakin hymyily on mukava asia..ystäväiseni kirjoitti:
Sen sanoit. Vittuillakseni neuvoja mä sullekkin yritin antaa.
Jokainen on oman onnensa seppä. pärjäile.näin uuden valon harmaassa tilanteessa, mutta jos ei ole ketään,
kavereitakaan, niin miten vitussa täällä konkurssi Suomessa pärjäisi.
Paitsi että on hyvä että edes muijalla on töitä, on muuten "iltavuorossa!"ystäväiseni kirjoitti:
Sen sanoit. Vittuillakseni neuvoja mä sullekkin yritin antaa.
Jokainen on oman onnensa seppä. pärjäile.Pärjäile!!
"Raha ei tee onnelliseksi," anna mulle 50.000.000 ja voin sanoa olevani onnellinen.
Jees, sata varmasti!!
Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios!ihmeessä tai ilman ihmettä..
Jees, sata varmasti!!
Nyt hyppään polulle, jatkan matkaani..... Vaya Con Dios!mulle 800 miliilä niin järjestyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616