Ostin Nokia 7230 ja ihan tyytyväinen olen!Lokakuussa ostin Nokia C5.n!C5 putosi uimaaltaseen ja ei virtaa ottanu vastaan!Muistikortilla on videoita joita en saa näkymään Nokia 7230.lla!Ääni kuuluu mutta videota ei näy!Mikähän on syy??Kiitokset etukäteen jos neuvoa saisin!!
Nokai 7230
Parri 40
3
238
Vastaukset
Otsikko piti olla Nokia7230!pieni kirjoitusvirhe!!
- hyypiä
vapunen kirjoitti:
On kaksi vaihtoehtoa: 1. Muistikortti on mennyt rikki. 2. Puhelin ei tue niitä videoita.
Jos muistikortti olisi rikki, ei koko puhelin tunnistaisi sitä (voisi antaa virheilmoituksen). Joko menee kaikki tiedostot, tai ei mitään. Mutta olet vaihtanut käyttöjärjestelmää s60 (C5) -> s40 (7230), joten muistikortilla olevat videot eivät ole uuden käyttiksen tuettujen listalla. Ääniraita taas on, josta syystä ääni kuuluu, mutta video ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154