Silmäilin Astra 19,2 tarjontaa ja tein järkyttävän huomion. Valtavastai sontaa, ns. still persekuvia ja
tv-kauppakanavia. HD kanavia ei oikeastaan ollenkaan vapaita. Alkaa olla television loppulaskenta
käsillä. Olen pitkään vältellyt laajakaistan ostoa, mutta jos ei pian ilmesty jotain katsottavaa, niin
on pakko siirtyä Youtube osastolle ja hylättävä koko vanhanaikainen televisio.
Vanhoilta VHS-kaseteilta voi vielä katsella satelliittitelevision kulta-aikoja. Oli kaikenlaisia Super
Channelia, ilmaisia Hollywood classic elokuvakanavia ym. Tilasin joskus Canal Digitalia, mutta ne
lähettivät samaa elokuvaa illasta toiseen, niin ettei siinä mitään järkeä ollut maksaa tyhjästä.
Se niiden antama huono satelliittiviritinkin on hajonnut jo ajat sitten, kovalevy tilttasi.
Nyt kokeilen vielä halpaa kiinalaista poksia, ja laitan ohjelmat USB-tikulle. Katsotaan, jos ne
kestää yhtään paremmin. Aika halpoja ovat tikut nykyään, kun ostaa useamman, niin ohjelmat
voi tallentaa tyypeittäin omaan tikkuunsa. Kovalevyä en enää koskaan huoli, se ei kestä mitään.
Melkein kaikki HD-kanavat suojattuja taivaalla
HD fani
1
350
Vastaukset
- CD ei ole kanava
Ei Canal Digital itse lähetä mitään, se välittää muiden kanavia! Canal Digitalilla kun ei ole ainuttakaan omaa kanavaa vaan se toimii maksutv-operaattorina samalla tavalla kuin esmes jokin kaapelitv-yhtiö tai vaikka PlusTV antenniverkossa.
Jos tarkoitat moittia leffakanavia niin moiti Canal :aa, Showtimea, Silveria, TCM:ää. Ne ovat leffakanavia ja hoitavat itse ohjelmistonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295