Melkein kaikki HD-kanavat suojattuja taivaalla

HD fani

Silmäilin Astra 19,2 tarjontaa ja tein järkyttävän huomion. Valtavastai sontaa, ns. still persekuvia ja
tv-kauppakanavia. HD kanavia ei oikeastaan ollenkaan vapaita. Alkaa olla television loppulaskenta
käsillä. Olen pitkään vältellyt laajakaistan ostoa, mutta jos ei pian ilmesty jotain katsottavaa, niin
on pakko siirtyä Youtube osastolle ja hylättävä koko vanhanaikainen televisio.
Vanhoilta VHS-kaseteilta voi vielä katsella satelliittitelevision kulta-aikoja. Oli kaikenlaisia Super
Channelia, ilmaisia Hollywood classic elokuvakanavia ym. Tilasin joskus Canal Digitalia, mutta ne
lähettivät samaa elokuvaa illasta toiseen, niin ettei siinä mitään järkeä ollut maksaa tyhjästä.
Se niiden antama huono satelliittiviritinkin on hajonnut jo ajat sitten, kovalevy tilttasi.
Nyt kokeilen vielä halpaa kiinalaista poksia, ja laitan ohjelmat USB-tikulle. Katsotaan, jos ne
kestää yhtään paremmin. Aika halpoja ovat tikut nykyään, kun ostaa useamman, niin ohjelmat
voi tallentaa tyypeittäin omaan tikkuunsa. Kovalevyä en enää koskaan huoli, se ei kestä mitään.

1

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CD ei ole kanava

Ei Canal Digital itse lähetä mitään, se välittää muiden kanavia! Canal Digitalilla kun ei ole ainuttakaan omaa kanavaa vaan se toimii maksutv-operaattorina samalla tavalla kuin esmes jokin kaapelitv-yhtiö tai vaikka PlusTV antenniverkossa.

Jos tarkoitat moittia leffakanavia niin moiti Canal :aa, Showtimea, Silveria, TCM:ää. Ne ovat leffakanavia ja hoitavat itse ohjelmistonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe