Minulla on kolme vuotias kuningaspyton jonka juuri olen ostanut, se muutti juuri uuteen terraan, kun pidin käärmettä korvani lähellä kuulin että sen hengitys "pihisi". Aloin kattomaan eri mahdollisuuksia, niin näin tuon hengitysteininfektion, ja siinä luki myös että se on tappava, ongelmana on se ettei minulla todellakaan ole varaa viedä käärme eläin lääkäriin, ajattelin vielä kysyä että mitä mieltä te olette? onko tämä kyseessä? mitään muuta ei siis ole kuin tuo hengityksen pihinä. pelottaa kaueasti, haluan vain apua tähän ongelmaan!
hengitysteininfektio?
acme__
2
712
Vastaukset
- Unca Doland
Ai teini infektio? Keksi oli oma vitsimä t aku anka
- ----snake----
Ensinnäkin neuvon sua kyselemään tällaisia asioita Herppi.netistä, siellä osataan neuvoa asiallisesti ja nopeasti.
Pihinä voi tosiaan johtua hengitystieinfektiosta. Oma kuningaspytonini pihisi myös, eläinlääkäri 10 Baytril-piikkiä maksoi 40e ja käärme parantui.
Huomasin juuri, että viestistäsi on aikaa... Toivottavasti käärme on kunnossa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269