ufoihin liittyen?
Suurin toiveesi
16
697
Vastaukset
Nooh, joulun aikoihin toivotaan niin muutenkin, että menkööt tämäkin nyt sen piikkiin.
Ei sillä että mitään uskoisin, mutta kun niistä impanteista on ollut paljon juttua ja siitä että niitä ufoukkeleita olisi ollut täällä pipeitteineen, jos nyt ei ihan alusta saakka, niin kuitenkin melkein.
Näin ollen voisi olettaa, että maapallon historia on myös sitten tallenettu varsin hyvin. Ne joiden sisuksiin niitä impantteja olisi laitettu, niin niiden näkemä ja kokema olisi sitten myös tallentunut sellaisenaan katsottavaksi, ellei peräti koettavaksi. Vähempi olisi peräti pettynys, ottaen oletetun teknillisen tason huomioon. Ja sitten ufoukkeleiden itsensä kokoama materiaali. Sellaiseen dataan toivoisin pääseväni käsiksi.
Elämän synty, dinojen tuho, Rooman palo, Roswell ja niin helvatusti muutakin kiintoisaa, että voisi olla aika vaikea paikka irtaantua kaiken sen tiedon ääreltä, vaikka luomet ihan lyijyksi muuttuisivat.- 99,naintinain
Kelpaisi kyllä minullekkin, mutta entäs tulevaisuuden tapahtuminen tieto? Onhan veikkailtu että alienit pystyy matkaamaan myös ajassa ja näin niitäkin tietoja voisi hyvinkin löytyä. Saattaa silti olla että ainakin minä jättäisin sellaisen tiedon rauhaan, sillä mistä sitä tietää vaikka kuinka rankka tulevaisuus odottaa ja sitten ei auttaisi muu kuin odotella sen päivän saapumista voimatta sille tapahtumalle kuitenkaan mitään...vai voiko?
99,naintinain kirjoitti:
Kelpaisi kyllä minullekkin, mutta entäs tulevaisuuden tapahtuminen tieto? Onhan veikkailtu että alienit pystyy matkaamaan myös ajassa ja näin niitäkin tietoja voisi hyvinkin löytyä. Saattaa silti olla että ainakin minä jättäisin sellaisen tiedon rauhaan, sillä mistä sitä tietää vaikka kuinka rankka tulevaisuus odottaa ja sitten ei auttaisi muu kuin odotella sen päivän saapumista voimatta sille tapahtumalle kuitenkaan mitään...vai voiko?
Pitääkö sitä sitten sörkkiä ajatuksillaan sellaista johon ei ole edes valmis? Vastaus on kuitenkin että ei ja voi, yksinkertaistettuna tarkoittaa sitä, että yksi polku haarautuu kahdeksi. Tieto on kuitenkin valtaa ja koska nautin suuresti vallasta, niin kyllä minä tulevaisuudestakin selvää ottaisin ennen aikojaan, senkin takia jo jotta valtani vain kasvaa kasvamistaan. Kaikille valta ei sovi ja sen pienen minkä saisivatkin, niin sen heiltä mielellään pois otan heti tilaisuuden tullen, heikkoja kun ovat.
- Stinky
Toivoisin että ne alienit, mitä sitten ovatkin lopettaisivat tämän, jo ihan turhan "kissa ja hiiri" leikkinsä.
- retu1.1
Luulen että meitä tarkkailevat muukalaiset eivät koskaan ota meihin yhteyttä julkisesti,yksilö tasolla kyllä mutta siihen se sitten jääkin."Olemme tarkkailuluokalla"
Jokainen vierailijan ja vierailija aluksen kohdannut kärsiköön nahoissaan seuraamukset.
Joillekin se antaa ja joiltakin se ottaa. - Stinky
retu1.1 kirjoitti:
Luulen että meitä tarkkailevat muukalaiset eivät koskaan ota meihin yhteyttä julkisesti,yksilö tasolla kyllä mutta siihen se sitten jääkin."Olemme tarkkailuluokalla"
Jokainen vierailijan ja vierailija aluksen kohdannut kärsiköön nahoissaan seuraamukset.
Joillekin se antaa ja joiltakin se ottaa.vähän sellaisen vaikutelman saa että kauan sitten ne muukalaiset elelivät rinnan ihmisten kanssa ja sitten lähtivät pois joksikin aikaa (muutama tuhat vuotta). Nyt sitten ovatkin päätyneet siihen että tarkkailevatkin vain etäältä, mitä nyt sitten tosiaankin muutamien kanssa jotain kanssakäymistä on. Tästä herää kyllä kysymys, että miksi?
Stinky kirjoitti:
vähän sellaisen vaikutelman saa että kauan sitten ne muukalaiset elelivät rinnan ihmisten kanssa ja sitten lähtivät pois joksikin aikaa (muutama tuhat vuotta). Nyt sitten ovatkin päätyneet siihen että tarkkailevatkin vain etäältä, mitä nyt sitten tosiaankin muutamien kanssa jotain kanssakäymistä on. Tästä herää kyllä kysymys, että miksi?
Se miksi nyt seuraavat lähes ainoastaan etäältä on oikeastaan ihan järkeen käypää. retu1.1 on tuossa viestissään aivan oikeilla jäljillä, vaikka historian saatossa "opettajat" olisivatkin hieman tuuppineet oikeaan suuntaan, niin tietyn pisteen jälkeen on jo pärjättävä omillaan, eli kouluvertauksessa edelleen pysyttäessä...loppukokeen aika häämöttää. Ihminen on siis nyt siinä vaiheessa, että hän joko menestyy tai kaikki menee syteen tai saveen, vieläpä pahemman kerran.
Suurin toiveeni olisi lyhesti seuraavanlainen:
Totuus Esille ( kääntäen ja lyhentäen ET :) ).
Täälläkin kissa kuorsaa, välillä niin maanperusteellisesti että hyvä kun itse saa siltä nukuttua :) Bioloogin kello on tarkka, ei oma niinkään, mutta samainen kissa herättää naukumalla joka aamu samaan aikaan, varttia vaille viisi...viikonloppuisin se ei ole niin kivaa :D.
Rinnakkaiseloa mahdollisesti tasavertaisina. Eläähän täällä nytkin jo niin monimuotoista sakkia, välillä se onnistuu aivan sopuisasti, välillä sitten myös huonommalla menestyksellä. Sen verran hyvin sujuu kuitenkin että ollaan vielä jäljellä, nautitaan siitäkin. Alienit yhteisössä voisivat ehkä vakauttaa tilannetta osaltaan toivon mukaan. Oma alus ei olisi mitenkään paha toive sekään, sillä mikäs olisi sillä pyyhkiä vaikka toiselle planeetalle lomalle :D.
Leppoisaa viikonloppua!!!- 99,naintinain
re-engineering...oikeissa käsissä. Monta suurta pulmaa ratkeaisi tällöin, mm. sodat loppuisivat ja nälänhätä siirtyisi historiaan. Tosin jos ohjakset olisivat oikeissa käsissä muutenkin, niin ei niiden pulmien poistamiseen mitään alieneiden tekniikkaa edes tarvittaisi. Siispä toivoisinkin söpön ja kiltin aliennaisen itselleni tyttöystäväksi :D.
- muukalainen jostain
Odotan, että emoalus tulee ja hakee mut ja mun kaltaiset pois tältä sairaalta planeetalta, joka on ahneiden, petollisten, sadististen olentojen hallussa.
Olen oikeesti alkanut ajatteleen, että mä en voi olla kotosin tältä planeetalta, sillä nää jutut mitä ihmiset tekee ja puhuu ja ajattelee on mulle ihan täysin käsittämättömiä enkä nää niissä mitään järkee. En ole erityisen tunnepitoinen ihminen mutta oikean ja väärän teon raja on täysin selvä, enkä kykene hyväksymään vääriä tekoja en missään muodossa ja se tekee elämiseni täällä todella vaikeaksi sillä täällä tehdään niin paljon pahaa, myötätunto olevaisia kohtaan on minulla synnynnäistä se on itsestäänselvyys. Jo lapsena tää elämä tuntu vieraalta minulle mutta nyt vanhemmiten olen todella kuin väärällä planeetalla. Toinen merkittävä asia on se järjetön tyhmyys mikä ihmisiä vaivaa se on mulle ihan käsittämätöntä ja täällähän kaikki päätökset perustuu siihen, että mitä järjettömämpi juttu sitä tärkeempi se on ihmisille en sitä käsitä. Voi kun se emoalus jo tulis ja pääsisin pois täältä.- välitäkö tästä?
Osuvasti kirjoitit samanlaisia tuntemuksia minullakin. Täällä pärjäävät parhaiten jotka etuilevat ja käyttävät toisaan härskisti hyväkseen. Planetta maa on ahneiden ja itsekäiden ihmisten kourissa ja se suuntaus on koko ajan voimistumassa, kun heikkoja poljetaan surutta maahan. Muutosta kaivataan pikaisesti oletko samaa mieltä?
- muukalainen jostain
välitäkö tästä? kirjoitti:
Osuvasti kirjoitit samanlaisia tuntemuksia minullakin. Täällä pärjäävät parhaiten jotka etuilevat ja käyttävät toisaan härskisti hyväkseen. Planetta maa on ahneiden ja itsekäiden ihmisten kourissa ja se suuntaus on koko ajan voimistumassa, kun heikkoja poljetaan surutta maahan. Muutosta kaivataan pikaisesti oletko samaa mieltä?
Muutosta kyllä todella kaivataan, alkaa vaan usko ihmiseen loppua, kun elämä tällä planeetalla on päivä päivältä yhä älyttömämpää ja älyttömämpää. Nuorena sitä vielä jaksoi uskoa muutokseen ja siihen, että hyvä lopulta voittaa, mutta nyt viisikymppisenä ei enää usko riitä, kun aina on vaan nähnyt sen, että paha saa palkkansa ja sillä palkallaan todella hyvin pärjää. Useat ihmiset pitävät vääryyttä oikeutettuna, eivätkä edes näe/ymmärrä, että asia on väärin.
Ei muuta kun ootellaan, että se emoalus hakee meitit pois. Jospa jossain on se oikeudenmukainen, rauhan ja yhteisen hyvän tavoittelun planeetta. - DarkNH
muukalainen jostain kirjoitti:
Muutosta kyllä todella kaivataan, alkaa vaan usko ihmiseen loppua, kun elämä tällä planeetalla on päivä päivältä yhä älyttömämpää ja älyttömämpää. Nuorena sitä vielä jaksoi uskoa muutokseen ja siihen, että hyvä lopulta voittaa, mutta nyt viisikymppisenä ei enää usko riitä, kun aina on vaan nähnyt sen, että paha saa palkkansa ja sillä palkallaan todella hyvin pärjää. Useat ihmiset pitävät vääryyttä oikeutettuna, eivätkä edes näe/ymmärrä, että asia on väärin.
Ei muuta kun ootellaan, että se emoalus hakee meitit pois. Jospa jossain on se oikeudenmukainen, rauhan ja yhteisen hyvän tavoittelun planeetta.>>kun aina on vaan nähnyt sen, että paha saa palkkansa ja sillä palkallaan todella hyvin pärjää.>Useat ihmiset pitävät vääryyttä oikeutettuna, eivätkä edes näe/ymmärrä, että asia on väärin.
- jakinboas11
Mulle riittää pari miljoonaa kullassa verot.
- 99,naintinain
suurin toive ja pelko? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.832834- 651098
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.200942Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85886Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4865- 34850
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52826
- 43815
- 41798