Viimeinen muistutus – Tärkeitä Ovi Chat -päivityksiä
Hyvä xxxxxxxxxxx
Nokia ja Yahoo! tulevat kehittämään Ovi Chat -palvelua tulevina kuukausina. Jatkaaksesi Ovi Chat -palvelun käyttöä ja nauttiaksesi uusista parannuksista sinun on hyväksyttävä Ovi Mail -palvelun ja Ovi Chat by Yahoo! -palvelun uudet käyttöehdot ja henkilötietojen suojaperiaatteet. Aloita napsauttamalla tässä. http://ct.nokia.com/?221028248&121-EKQYL
Tämä on viimeinen muistutus, jonka Nokia lähettää tästä muutoksesta. Jos et hyväksyä uusia käyttöehtoja, et voi enää käyttää tiliäsi. (Jos et hyväksyä) ????
Ystävällisin terveisin,
Ovi by Nokia
Jotta Ovi-palvelun viestit eivät juuttuisi roskapostikansioon, lisää osoite marketing@comms.ovi.com yhteystietoluetteloosi tai turvallisten lähettäjien luetteloon. Tämä sähköpostiviesti lähetettiin osoitteeseen XXXXXXXXXXXXXXXXXkäyttäjätunnukselle:XXXXXXX
Onko tämä aito Nokia Ovi Chat päiviytys
Epäluuloinen
3
535
Vastaukset
Huijaus viesti, älä klikkaa linkkiin. Voisit oikeestaan poistaa sen täältä, koska luultavasti kun sitä klikkaa nii kone onki täynnä spywareja :D
- untokuurna
no, ei ole.
- untokuurna
Kaipa sinä itse tiedät jos olet kyseiseen palveluun rekisteröitynyt.
No, joka tapauksessa, viesti on aito olettaen, että tuo osoite (ct.nokia.....) on oikeasti tuo eikä vain linkin nimi. Linkit kun voi helposti väärentää html-viesteissä näyttämään jotain muuta mitä ne itse asiassa ovat.
Yksi liikaa oleva merkki ei vielä tee viestistä huojausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2504485
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 432194
- 412154