Hei. Löytyiskö täältä astutukseen kääpiösnautseri urosta? Ensi vuonna olisi käyttöä. Jos sinulla on tarjota uros niin pistä tähän palstalle sähköpostiosoitetta, otan yhteyttä lähempänä ajankohtaa :) Uroksen pitäisi olla rekisteröity ja terve. Mieluiten valkoinen, mustaakin voit tarjota.
Kääpiösnautseri urosta
7
796
Vastaukset
- Kasvattaja 1946
Mistä teitä sikiää ? Ota yhteyttä rodun jalostustoimikuntaan tai tutustu edes jalostusohjesääntöön.
http://kaapiosnautseri.net/- käppänänarttu
Mistä teitä sitten sikiää?? Odotin oikein millon joku tulee viisastelemaan :)) Olen tutustunut asiaan ja lukenut siitä paljon!! Varmasti enemmän kuin sinä. Joten tutustuppa sinä vaikka omaan elämään :)
- käppänänarttu
käppänänarttu kirjoitti:
Mistä teitä sitten sikiää?? Odotin oikein millon joku tulee viisastelemaan :)) Olen tutustunut asiaan ja lukenut siitä paljon!! Varmasti enemmän kuin sinä. Joten tutustuppa sinä vaikka omaan elämään :)
Nartullani on pian alkamassa juoksut. Joten löytyykö urosta?
- huh huh
Uros löytyy, muttei sitä lainata noin huonosti käyttäytyvään pers. eikun perheeseen.Jos värilläkään ei ole väliä.
- Käppänisti
Niinpä, näin siinä käy kun rodusta tulee liian suosittu. :(
Hei, oletko löytänyt urosta? Mulla musta 3v. käppänä. Terve ja ihana luontoinen.
- jjv
Heippa!
Minulla olisi musta 4-vuotias käppänä uros, Remu. Hyvät vanhemmat ja loisto tapaus. Haluaisin sille tyttöystävän ja pentuja. Mielellään mustia ja yhden pennun itselleni.
Olisiko kellään kiinnostusta?
jatta.virolainen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106