jalkapohjien särky, pääseekö eroon?

ura vaarassa

Olen muutoman vuoden yrittänyt harrastaa lumilautailua, mutta kova jalkapohjien
särky pilaa kaiken. Kipu on ihan sietämätön kuin joku löisi puukon jalkapohjiin.
En viitsi lopettaa lajia sen takia vaikka kaveri lopetti sen takia koko laskettelun.
Monot vaihdoin kalliimpiin muttei auttanut. Omaan lättäjalan ja kehnon laskettelu
tekniikan. Voiko kivusta päästä eroon esim. jollain pohjallis jutulla. Kaveri sanoi,
että kipu häviää ajallaan kun vaan laskee. Mulla on just päinvastoin noin kymmenen
laskua ja jalkapohjat on tulessa. Kiukulla kun vetää enemmän niin jalkapohjan kaaressa tuntuu
vielä parin päivän päästä. Oisko jollain vinkkejä? Voiskohan jostain siedätys hoidosta olla
apua, kävelis monot jalat kaupunkissa:)

3

6325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Railos

No eihän siinä muuta kun käy teettämässä räpylöihisi jalkatuet. Googlaa asiaa, niin löydät varmaan lähimmän pajan missä niitä tehdään. Vähän se on ainakin miehille lättäjalat asia, jota ei kovin halua kuulutella, mutta kyllä ne mitan mukaan tehdyt tuet sitten auttaa lättäjalan kipuihin ihan muutenkin kuin monoissa.

• Hulllllu

alkuun aina vähä särkee mutta kun pitää vähä taukoja ja laskee taas niin jossain vaihees se katoaa kokonaan.

• Vanhalautailija

Vaikka vanha ketju niin kommentoin silti jos joku vastauksen löytää.. Itsellä sama vaiva kun ketjun aloittajalla, monot Burton Ruler ja siteet vanhat salomon S2:set. Vaihdoin selkeästi jäykempiin siteisiin (Burton Cartel) ja jalkavaivat katosivat saman tien. Itsekin mietin jo luovuttamista lajin suhteen mutta eipä tarvinnutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe