RAHAA

rahan tarve

Miten tienaan rahaa. Olen 12v ja tarvitsisin rahaa. Sanokaa eri töiden palkka hintoja. KIITOS JO VALMIIKSI.

13

885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä 12v

Minäkin oon 12v ja tarvivisin rahaa. 12v saa töitä, esim.puutöitä. tietäiskö joku yksinkertaisia puutyöohjeita?

• JOudawg

12 vuotiaana ei pahemmin varsinaisiin keätöihin pääse mutta menkää pesemään naapureiden autoja, leikkaamaan nurmikkoja, ulkoiluttamaan koiria tai jotain semmoisia, sillä saa vähän rahaa.

• voimuumi

Mihin 12-vuotias tarvitsee rahaa?

• ei aina saa rahaa

12v tarvii rahaa omiin tarpeisinsa.Ei äitit ja isät osta kaikkea ku ei oo varaa. minä haluaisin lumilaudan mut.... ei oo varaa:(:(joten yritän tienata siihen.

• ljkldsjljsdlkjsdjsdj
        ei aina saa rahaa kirjoitti:

12v tarvii rahaa omiin tarpeisinsa.Ei äitit ja isät osta kaikkea ku ei oo varaa. minä haluaisin lumilaudan mut.... ei oo varaa:(:(joten yritän tienata siihen.

Ei kyllä 12-vuotiaat töitä saa. :)

• Hyvä yritys
        ljkldsjljsdlkjsdjsdj kirjoitti:

Ei kyllä 12-vuotiaat töitä saa. :)

Olen itse sinua vanhempi, enkä minäkään meinaa saada kesätöitä... Sinun täytyy mennä leikkaamaan nurmikoita, ulkoiluttamaan koiria yms. Sen voin sanoa, että kukaan (paitsi ehkä poikkeus tilanteissa) 12- vuotiasta ei oteta missään nimessä kesätöihin... Mutta onnea, yritykselle, mutta töitä et aika varmaan saa...

• Helenia

Itse jaoin mainoksia 13-vuotiaana, eli semmoista duunia varmaan saa. Siitä saa sen 8-40 euroa päivä, riippuen mainosten määrästä. Eihän se kovin kummoista ole, mut sain mä itse aikanaan kunnon stereot sillai hankittua.

• Heidiiiiiiiiiiii

Juuu, itekki oon 12v ja etin kesä töitä... mut oon varmaa liian nuori viel :( kun haluisin semmosen työn esim. postinjakajan tai jotai tommost..

• Lapsoset......

12-vuotias on lapsi, ja lapset leikkii kesällä, kun on vapaata.

Ja toisekseen, Suomen laki kieltää lapsityövoiman käytön. Onneksi.

• 12 Vuotiaat töihin!

Mikä pakko on tulla valittamaan, vaikka 12-vuotias ei saiskaan oikeita kesätöitä!
      Ja 12 vuotias ei oo enään kovin lapsi, joten on mahdollista tehdä jotakin duunia.
      Tietysti on mukava viettää kesälomaakin, mutta ei se muutama päivä niin paha ole olla töissä, jos siitä saa jotakin hyvää vastikkeeksi, eli tässä tapauksessa rahaa..
      Mut onnea työnhakuun. :D

• No, no....

"Ja 12 vuotias ei oo enään kovin lapsi"

Kyllä tuon ikäinen on vielä lapsi.

Ei omasta mielestään, mutta kaikkien muiden mielestä kyllä.

Ja mikä tärkeintä, niin KAIKKIEN työnantajien mielstä erittäinkin lapsi.

• Hetkonen...

Olen itsekin 12.v, ja olen sitä mieltä että pitäisikö nuortenkinuta sitten vanhemmilta vai tehdä itse vähän jotain sen eteen? Esim. siivota sukulaisilla, sillä siitä minä saan vaikka 2 euroa, ja sillä saa kuitenkin ostettua limsapullon tai jäätelön. Ei nyt tässä ajatuksena oo ollut mikään VIRALLINEN kesätyö, vaan sellasta mistä saa euron kaks. :)

• riin

Minä taas kerään rahaa iphone 4s:ssään kun ostan siis kaverilta mulla on jo 45e mutta en keksi mitä voisin tehdä että tienaisin vähän rahaa... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe