Hei,
Osaisiko joku analysoida millaiset näkymät parisuhdemielessä on yhdistelmällä kauris (nouseva leijona) N ja kauris (nouseva jousimies) M? Tarkemmastakaan luonnehdinnasta en kieltäydy.. ;)
kauris + kauris
2
530
Vastaukset
- kkkkaurissssssss
Parisuhdemielessä näkymät kauris & kauris -yhdistelmästä ovat kerrassaan loistavat juuri siksi, että he ymmärtävät toisiaan puolesta sanasta. On helppo tulla toimeen, kun tietää, mitä latuja toisen ajatukset "hiihtelevät". Ei tarvitse selostaa kaikkia asioita juurta jaksain.
Kun kaksi niin syvästi tuntevaa, niinkuin kauriit, kohtaavat toisensa ja rakastuvat, on tie tähtiin avoin. Mikään ei voi estää heidän onneaan silloin. Miten paljon vaikeampaa onkaan rakkaus kahden täysin erilaisen ihmisen välillä, kun joka asiassa tulee väärinkäsitystä ja niin edelleen.
Kun kauris vihdoin antaa itselleen luvan rakastua ja heittäytyy onneen, se voi olla juurikin täydellisintä toisen kauriin, samanlaisen sarvipään kanssa. Kauriin sarvet ovat syvästi piilossa hiuksien alla, hän ei niitä näytä muille, mutta jos hän ne ottaa esiin, ei hyvät sanat auta. Vain toinen kauris ymmärtää toisen kauriin haavoittuneisuuden mutta myöskin niin pitkäpinnaisuuden.
Nouseva leijona ja nouseva jousimies ovat tietenkin hieman erilaisia, mutta kun kauriita ollaan niin ollaan. Leijona on huikentelevainen ja jousimies matkustelevainen, joten eiköhän silläkin saralla jonkinlainen yhteisymmärrys löydy.
Onnea "matkaan" kauriit! Olette sen ansainneet jos jokin:)- Love is
Parasta mitä tiedän: intohimoa, rakkautta, toisen huomioimista, tiedetään toisemme ajatukset. Minulla ollut jonkinverran myös kokemusta toisista merkeistä, mutta kaurille kauris on paras! Ollaan kuin yksi, vaikka meitä on kaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728