Moi.
Olen aikuinen täysijärkinen ja tasapainoinen mieshenkilö. Haluaisin tiedustella kokoontuuko Helsingissä traditionaalista wiccaa toteuttavia ryhmiä? Haluaisin edetä tällä tielläni ja nimenomaan traditionaalinen wicca tuntuu minulle sopivimmalta tavalta toteuttaa wiccaa. Haluaisin initaatioseremonian itselleni, jotta pääsisin mukaan toimintaan.
Mikäli tällaista ryhmää ei ole jatkan wiccan toteuttamista lähipiirissäni. Toivoisin tässä tapauksessa yhteydenottoja muilta kiinnostuneilta.
traditionaalista opettajaa
3
392
Vastaukset
Traditionaallisia coveneita on Suomessa. Lähinnä ongelmana on se miten kohdata heidät. Koska ideaali on "perfect love and perfect trust", pitää covenin tutustua uuteen halukkaaseen, katsoa klikkaako energiat ja persoonat hyvin yhteen vaiko olisiko parempi antaa halukkaan etsimään parempaa vaihtoehtoa (aka toista covenia).
- 16+8
Nii-in. Mutta miten covenitkaan voivat tutustua uuteen jäseneensä jos ne pysyttelevät niin piilossa ettei uusi jäsenhalukas pysty ottamaan yhteyttä edes ilmaistakseen halukkuutensa haastatteluun.
Nimim. Itsekkin covenia etsivä nuori tyttö.
- On
Voidaan keskustella asioista: harakkatar@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056