Miljoonakalamme perä on tumma ja se ui paikallaan suodattimen päällä, voiko tämä olla synnytystä. Olen aloittelija , joten tarvitsen apua näissä synnytys asioissa.
Synnyttävä miljoonakala!
3
310
Vastaukset
- mies, 14w
itse en omista VIELÄ akvaa, (pitää saada vanhemmat muuttamaan mieltään), mutta olen lukenut paljon täällä... jollakulla muulla oli sama "havainto", ja joku neuvoi siirtämään tämän kalan ihan OMAAN pienempään akvaan. kun tämä kala synnyttää, voit lisätä sen takaisin omaan, normaaliin kotiinsa. itseasiassa se on pakko tehdä, muuten emo syö poikasensa!!!näitä pikkuisia pitää hoitaa ja vahtia TODELLA paljon...
- kala-fani
Kiitos paljon!
- millis140l
Yksi hyvä keino on hankkia pari pintakasvia, joiden suojassa poikaset voivat kehittyä.
Itse en ole koskaan siirtänyt emoa/emoja, sillä luonnollisella karsinnalla saa kalakannan pysymään suht aisoissa. Miljoonakala kun tuppaa lisääntymään harmiksi asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897