eli siis piirtopöydän kynään (wacom intuos 4, en tiiä onko merkillä tai mallilla vaikutusta -.-) tarvisin uusia päitä, kun ne sattuvat kulumaan kovassa käytössä, verkkokauppa.com:ista en ainakaan bongannut pelkkiä vaihtopäitä, kun niitähän on ties mitä huopakynä ym. päitä... mutta jos joku sattuisi tietämään mistä saa niitä niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Wacomin kynään uusia päitä
5
481
Vastaukset
- öknk öknjm öknm ö-kn
Onhan se lukeminen tietenkin vähän vaikeaa, paljon helpompi ruikuttaa netissä apua kuin ottaa asioista selvää itse.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10197- napautus
whoa, vähän sä oot ärsyttävä tyyppi O.O... kiitos paljon vastauksesta, arvasin että siellä on, mutta en itse löytänyt joten kysyn sitten mieluummin niiltä jotka tietää valmiiksi kuin että olisin ilman. anteeksi tästä.
- se se
Kuten huomasit, ei täältä pidä mitään kysyä. epäselväksi tosin jää se, mitä tänne pitää kirjoittaa, niinpä laitoin tällaista, palstoille jotka itseään täynnä olevia, tietäviä tyyppejä, he katsovat velvollisuudekseen vastata tyhmiin kysymyksiin ja se vie heiltä paljon energiaa= on rasittavaa, etenkin kun eivät voi ymmärtää, miksi joku voi olla niin tyhmä.
Tämä ei olekkaan kysymys, jos minulla olisi jotain kysyttävää, niin kysyn aina persereiältäni, saan yhtä hyvät vastaukset. - liirtopöytä
Jos verkkokaupasta pääsee loppumaan niin wacomin omilta nettisivuilta voi tilata, lähetti tuo suoraan ovelle.
- Wacom intuos4?
Onko Wacom intuos4 hyvä piirttis? Kannattaako sellainen hommata?Rupesin piirtää koneella kunnon kuvia ja tarvitsen HYVÄN piirttiksen. Onko ehdotuksii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034