Onkohan ihan terveellistä ottaa verenpaine lääkkeet oluen kanssa?Eräs tuttu ottaa joka aamu verenpainelääkkeet kolmosolut pullon kanssa!ei kuulema haittaa kun kaljan kanssa tabletit ottaa!!niinköhän lie?
Verenpainelääkkeet ja olut
4
883
Vastaukset
- 17+3
Jos verenpaine pysyy kurissa hänellä niin mitään ongelmia tuossa ei ole. Keskity vain omaan elämääsi.
- hötösmötös
Taitaa olla 17 3 oluen ja verenpainelääkkeen yhteiselämästä kokemusta!!minun puolesta syököön lääkkeensä vaikka kusen kanssa!aivan sama!mutta alkoholi ja lääkkeet ei hyvä yhdistelmä!
- 17+3
hötösmötös kirjoitti:
Taitaa olla 17 3 oluen ja verenpainelääkkeen yhteiselämästä kokemusta!!minun puolesta syököön lääkkeensä vaikka kusen kanssa!aivan sama!mutta alkoholi ja lääkkeet ei hyvä yhdistelmä!
Vittuako se sinulle kuuluu miten toiset verenpaineensa hoitavat, ole onnellinen jos itselläsi ei ole samaa tautia! Alkoholin ja lääkkeiden yhteisvaikutukset tutkitaan lähes aina ja erittäin harvan lääkitysen kanssa siitä on todellista haittaa. Kuvitteletko tosissasi että kukaan esim. 30-vuotiaana verenpainelääkitykselle joutuva ryhtyy marttyyriksi ja aloittaa absolutismin vaikka siihen ei ole lääketieteellisesti mitään tarvetta.
- aamut ja olut
En tiedä miten verenpainelääkkeet ja olut sopivat yhteen, mutta ei kuulosta minusta hyvältä tuo tapa aloittaa jokainen päivä jo aamusta oluella. Se viittaa kyllä omansalaiseen ongelmaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264