pitäisi antaa enenmmä lapsia. Ikävää sinällään, jos ns. biologinen vanhempi ei pysty huolehtimaan lapsestaan. Itse ajattelen asiaa kuitenkin siltä kantilta, että on parempi lapsen päästä tasapainoiseen kotiin, kun joutua kärsimään. Itse olen joutunut kokemaan erittäin traumaattisen hyvätyksitulemisen erittäin pienenä, jo ymmärtävänä lapsena. Tätä taakkaa olen kantanut koko elämäni ajan. Olen käynyt terapiat ym., mutta menneisyyden haamut ei vaan ota lähteäkseen. Olen silti jo aikuinen ihminen.
Jo lapsena haaveilin siitä, miten minulla olisi rakastava perhe. Vielä näin aikuisenakin asiat ovat kristallin kirkkaan mielessäni, tunteet, tunnellma jne. Itselläni on työkaverina nainen, joka ei ole voinut saada miehensä kanssa lasta.
Lapsellista sinäänkä, enää aikuisena ajatella tai tuntea niin, että häntä katsoessani en voi olla välttymättä ajattelemasta, miksi he eivät voineet saada lasta ja minä en kelvannut omalle äidilleni? Kukapa sen tietää. Äitini ei ole koskaan yrittänyt tilannetta mitenkään parantaa tai selittää, lähinnä harvoina tapaamisinamme tunnen nahoissani, etten ole tervetullut hänen elämäänsä. Haukkuu, piikittelee, nälvii, on jopa lyönyt. Jokainen lapsena hylkäämäksi tullut miettii sitä mikä minussa oli vikana?
Minä vihaan, ja minulla on oikeus siihen. Ihan turha on seliittää että hänelläkin on varmaan ollut joku hyvä syy? Mikä hyvä syy?
adoptioon
ei armoa
1
674
Vastaukset
- gdfggggggg
Ajatteli sinun parasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985