Moi:) Meidän 128 litrasessa on lämpötila laskenu 20 asteeseen!:0 Kalat kuitenki vaikuttaa terveiltä ja virkeiltä, kalastona miljoonakaloja, 2 partista ja juovaokamonni. Akvassa ei ole lämmitintä, ja olen kyllä puhunu siitä äidille et semmonen tarvis hommata. Joskus lämpötila on siinä 19 asteessakin, vaik sisällä on yleensä jotain 22-23 astetta..:o Mun omassa 45l:ssa lämpötila on yleensä 23-25c.
Että lämmitin tohon 128l:seen pitäis siis hommata?
Mun 45l akva perustettiin n. 4 kk sitten, ja siellä asustaa taistelukalanaaras. Sillä oli vähän aikaa sit seurana 3 mustaneonia, mutta ne muutti sit toiseen akvaan. Tarvisko toi taisto sinne seuraa, esim. joitain pieniä rasboroita?
Kiitos vastauksista: )
128 litrasen lämpötila
susanna-96
1
230
Vastaukset
- Apuva-alaoittelijall
Lämmitin on kannatava hankinta varsinkin tuohon taisto altaaseen olisi hyvä. Väärissä vesi-oloissa eläminen lyhentää kalan ikää ja on sille epämukavaa. Ethän itsekkään viihtyisi ulkona uimapuvussa jos lämpötila olisi nollan lähellä.
Katsopas täältä lisätietoa taistoista. Tämän kirjoittaja kasvataa taistelukaloja.
http://millia.aqua-web.org/tekstit/kalat/labyrinttikalat/taistelukala.htm#taistelukalat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897