kaikille UFO-tietäjille, skeppanoille, uskiksille, hörhöille, kieltäjille, aloittelijoille, konkareille, lukijoille, kirjoittelijoille..
HYVÄÄ JOULUA
16
557
Vastaukset
- Stinky
minunkin puolesta kaikille sopivan tasapuolisesti.
täten palstalaisille sitä halutunlaista joulua ja oiken mainiota uutta vuotta!
- retu1.1
Minä myös toivottelen Rauhallista Joulua kaikille,sen paremmin ketään erittelemättä.!!!
Miten helppoa onkaan nostaa itsensä Jumalaiseksi:DDD - Loogikko.
retu1.1 kirjoitti:
Minä myös toivottelen Rauhallista Joulua kaikille,sen paremmin ketään erittelemättä.!!!
Miten helppoa onkaan nostaa itsensä Jumalaiseksi:DDD..hyvät joulut ja uudenvuoden toivotukset kaikille minultakin vaikka edustankin kaikkia aloituksessa esille tulleita kategorioita.No,tämä nyt vain sellaista vitsintynkää..
Nooh, jos nyt sanoisin sitten että kiitos. Olenhan suuri tietäjä, konkari, kirjoittaja ym. ym. Perkules, että olenkin mahtava. Parhaat "tittelit" omaan noistakin, Börre voisi muutaman kohdalla nousta rinnalle, mutta ei se paljoakaan haittaa, sillä egoni on aivan omaa luokkaa.
Itse en juuri toivotteluista piittaa, mutta jos nyt sitten toivoisin sitä hyvää joulua heille joilla jotain kotona on, siis hyvin harvoille. Armeliaampaa uutta vuotta lopuille. Jättäkää kinkku rauhaan ja syökää särkee.Hyviä Jouluja täältäkin, itse kullekkin, sukupuoleen ja muihinkaan lajittelutekijöihin katsomatta. Samalla vauhdilla myös Railakkaat Uudenvuodentoivotukset edellä mainituille, eli kaikille :).
Takkaa ja kaminaa vuorotellen lämmitellen kuluu tämäkin päivä, -30C (ulkona, onneksi).
PS. jumalainen voisi sitten puolestaan syödä pipareita näin joulun aikaan (ainakin yhden purkillisen) :D.Hmm, minähän en imelyyksiin kajoa, lapset ovat imelän perään, ei aikuiset ihmiset. Tosin suklaakastiketta tulee silloin tällöin partnerin iholta livottua. Vaikka lakanavaatteet joutavatkin temmelluksen jälkeen pyykkiin, niin on se aina vain melkoisen mukavaa puuhaa. Pitääkin tässä katsahtaa kaappiin, kiitos muistutuksesta. Jos et ole sellaista ennen kokeillut, niin kokeile joskus ihan huviksesi, et tule katumaan, voin melkeinpä taata sen ja minullahan sitä kokemusta riittää.
jumalainen_ kirjoitti:
Hmm, minähän en imelyyksiin kajoa, lapset ovat imelän perään, ei aikuiset ihmiset. Tosin suklaakastiketta tulee silloin tällöin partnerin iholta livottua. Vaikka lakanavaatteet joutavatkin temmelluksen jälkeen pyykkiin, niin on se aina vain melkoisen mukavaa puuhaa. Pitääkin tässä katsahtaa kaappiin, kiitos muistutuksesta. Jos et ole sellaista ennen kokeillut, niin kokeile joskus ihan huviksesi, et tule katumaan, voin melkeinpä taata sen ja minullahan sitä kokemusta riittää.
Eipäs nyt taasen innostuta liikoja. Hyvät joulut tässä ja ufoista sitten toisaalla. Kun lähes aina kehuskelet tietäväsi ufoista niin paljon, niin eiköhän olisi pikkuhiljaa aika jo jonkinlaisia näyttöjäkin antaa?, ettei jää pelkäksi rinnan paukutteluksi. Itsetunto on hyvästäkin nykypäivänä, mutta kohtuus siinäkin.
Pihlaja67 kirjoitti:
Eipäs nyt taasen innostuta liikoja. Hyvät joulut tässä ja ufoista sitten toisaalla. Kun lähes aina kehuskelet tietäväsi ufoista niin paljon, niin eiköhän olisi pikkuhiljaa aika jo jonkinlaisia näyttöjäkin antaa?, ettei jää pelkäksi rinnan paukutteluksi. Itsetunto on hyvästäkin nykypäivänä, mutta kohtuus siinäkin.
Onhan minulla kyllä rintaa mitä paukuttaa, kovien treenien tulosta. Kuvan perusteella voisin sinunkin kehaista, mutta jätän sen tekemättä, ettei vaan mikään raja ylity. Olen säädyllinen sillä tavalla. Ufoista olen jo totuuksia paljastellut, mutta kuten sanoin jo aiemmin, ne eivät ole noin vain luettavissa, vaan valppaana on pitänyt olla. Aikomukseni on jossain vaiheessa taas viisauksiani enemmän jakaa, mutta näitä palstan kirjoituksia taas lueskeltuani tulee väkisin mieleen "helmiä sioille", eli seuraan nyt vain tilannetta ja kun jotain toivoa taasen on havaittavissa, niin voin taas koko komeassa jumalaisuudessani valaista pimeyteen eksyneitä.
- 6+8
jumalainen_ kirjoitti:
Onhan minulla kyllä rintaa mitä paukuttaa, kovien treenien tulosta. Kuvan perusteella voisin sinunkin kehaista, mutta jätän sen tekemättä, ettei vaan mikään raja ylity. Olen säädyllinen sillä tavalla. Ufoista olen jo totuuksia paljastellut, mutta kuten sanoin jo aiemmin, ne eivät ole noin vain luettavissa, vaan valppaana on pitänyt olla. Aikomukseni on jossain vaiheessa taas viisauksiani enemmän jakaa, mutta näitä palstan kirjoituksia taas lueskeltuani tulee väkisin mieleen "helmiä sioille", eli seuraan nyt vain tilannetta ja kun jotain toivoa taasen on havaittavissa, niin voin taas koko komeassa jumalaisuudessani valaista pimeyteen eksyneitä.
http://www.dvdplaza.fi/galleria/data/500/joulupukki.jpg
Mutta hyvää joulua. 6+8 kirjoitti:
http://www.dvdplaza.fi/galleria/data/500/joulupukki.jpg
Mutta hyvää joulua.Tuossahan se imelyyksiin kajoaminen näkyy, vatsa sekoaa ja hädän yllättäessä ei kursailla niin siitä paikasta johonka torttunsa tiputtaa tai pikamminkin räiskäyttää. Ja toinen asia mihinkä voi kiinittää huomionsa että tuossa havainnollistuu se kuinka käy jos ei liikuntaa lisää kun sortuu makeisiin. Kyllä näin joulun aikaan puntarit joutuu kovemmille kaiken maailman pipareiden ja konvehtien napostelun jälkeen useissa kodeissa ja uuden vuoden lupauksissa sitten kiloja karistellaan, jälleen.
Pitihän se tämän verran joulun kunniaksi käydä kirjoittamassa, koska huomiotani tuolla viestilläsi kuitenkin toivoit. Olenhan mitä ilmeisemmin jo esikuvasi, vaikka itse sitä et ehkä edes kunnolla vielä tiedosta. Olen joka tapauksessa jo ihosi alle päässyt livahtamaan, ihon punotusta, rakkuloita, näppylöitä, kihelmöintiä, pulssin nousua, verenpainetta sun muuta saatan aiheuttaa, riippuen täysin siitä millä tuulella olen milloinkin päättänyt olla.
- Se Vanha
Hyvää Joulua ja Ufokasta Uutta Vuotta kaikille palstalaisille maailmankatsomuksesta, värähtelytasosta ja kotiplaneetasta riippumatta.
VK - Sensei 1
tasapuolisesti. Muistakaa syödä hyvin ja pakkasesta huolimatta, aamulla aikaisin metsälenkille.
On aivan mahtavat kelit kun taivas on selkeä ja kuu paistaa täydeltä terältä.
Tätä on Suomen talvi ja siitä pitää nauttia. Hyvää Joulua kaikille ufostelijoille tasapuolisesti!
- Varaktori
Hyvää Joulua!
Erityisesti kaikille "vanhoille parroille" :D ja jotka jaksavat roikkuvat täällä kuin piparjoulupukki kuusessa...
Ehkä ensi vuosi tuo ne tarvittavat kunnolliset havainnot, joilla viimeisemmätkin skeppanat kääntävät mielensä muutokseen ufoista ja niiden alkuperästä...
ps. Älkää syökö itseänne ihan ähkyyn, juomisesta nyt puhumattakaan.
http://www.youtube.com/watch?v=cWYuCfzl4gA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1817614Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2661854- 681299
- 721223
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641197- 571188
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau71124Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931112Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511095- 361046