Osaisikohan joku auttaa? Sain jouluna upouuden TOPFIELD TF 520 PVRc digipoksin. Tv näkyy sen kautta hienosti, mutta kotiteatterin DVD kuvaa en saa näkymään. Ääni kyllä kuuluu mutta kuvaa ei näy.
Liitännät olen tehnyt seuraavasti:
Topfield - TV HDMI -kaapelilla
Topfield - Kotiteatteri (Philips) Scart
Olen yrittänyt poksin molempia scartteja. AUX näppäimen painaminen ei tee mitään.
Jos liitän kotiteatterin scartilla suoraan televisioon kuva näkyy hienosti, mutta silloin ei sitten kuuluu digipoksin kautta tv:tä katsottaessa äänet.
Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa?
pulassa liitäntöjen kanssa
4
752
Vastaukset
- badsanta5
Topfield - Phillips - Telkkari
Siinä oikea järjestys. - .........
vaan suoraan telkkariin. Kaupasta ostetuissa DVD-leffalevyissä (kuten myös Blu-ray leffoissa) on kopiosuojaus joka aiheuttaa juuri tuon ettei kuvaa joko tule ollenkaan tai kuva on sekaisin kuin sekakäyttäjän nuppi vappuna. Leffojen kopiosuojaukset siis sekoittaa, siksi dvd-soitin pitää kytkeä suoraan telkkariin.
- tyttö 80
ok, kiitos :) noin saankin kyllä kuvan ja äänen dvd :stä.
silloin kuitenkin kotiteatterista kuuluu vain surinaa ja rätinää kun katson tv:tä boksin kautta.
pitääköhän boksi ja kotiteatteri olla jotenkin liitettynä myös? - tyttö 80
tyttö 80 kirjoitti:
ok, kiitos :) noin saankin kyllä kuvan ja äänen dvd :stä.
silloin kuitenkin kotiteatterista kuuluu vain surinaa ja rätinää kun katson tv:tä boksin kautta.
pitääköhän boksi ja kotiteatteri olla jotenkin liitettynä myös?vaihdoin scarttia ja nyt toimii!
kiitos ja hyvää joulua kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249