Omppu plus f komennolla käynnistän haun macissä, aina se ei kuitenkaan löydä kaivattuja tiedostoja. Olen tutkinut myös lisämäärityksiä (lajia, tiedostotyyppiä yms.) Mikähän tässä voi olla vikana ettei kaikkia tiedostoja aina löydy, esimerkiksi joku fontti joka on käytössä ei tule haulla vastaan missä se on.
Onko tähän jotain järkevää apuohjelmaa?
Etsi komento macissä
2
391
Vastaukset
- Mäkkihöperö
Siellä valikkopalkin oikeassa reunassa on sellainen pieni suurennuslasin kuva…
Tökkää sitä hiirellä tai vastaavalla… ;-) - 1stMacFinn
Minä koetin hakea muutamaa fonttia. Niistä löytyi sekä fontti että dokumentteja, joissa sitä on käytetty.
Osa järjestelmätiedostoista pitää hakea niin, että hakuehdoissa on määritelty, että järjestelmätiedostot sisältyvät.
Fonteista sen verran, että niitä on kolmessa kansiossa: MacintoshHD/Järjestelmä/Kirjasto/Fonts, MacintoshHD/Kirjasto/Fonts ja käyttäjä/Kirjasto/Fonts.
Kirjasinkirjaa käytetään fonttien hallintaan, se tietää missä mitäkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309