1940 Olympialaiset

q

Minkähän arvoisia vois olla Helsingin 1940:n olympialaisiin tehdyt kaksi virallista mainosnenäliinaa? Liinat hyväkuntoisia olympiastadion kuvalla, olympiarenkailla ja 1940 vuosiluvulla koristetut.

Ja jos ei arviota ole antaa, niin mistä vois kysyä?

18

5084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

Tää ei siis ollu vitsi. Jos nuorempi polvi ihmettelee, niin tiedoksi, että Helsingissä piti olla olympialaiset jo 1940, jotka peruuntuivat sodan takia. Noita olympialaisia varten kuitenkin ehdittiin valmistaa jonkin verran myytäviä tuotteita. Luulisi, että 1940 - vuoden olympiarekvisiitta olisi maailmallakin tosi harvinaista. Eikö kellään siis löydy mitään vinkkiä aiheesta?

• ...luuleksä...

...etten mä tiedä tota juttua! vaikka olenkin "nuorempi polvi"!!!

• q
        ...luuleksä... kirjoitti:

...etten mä tiedä tota juttua! vaikka olenkin "nuorempi polvi"!!!

Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata. Itsekin kuulun omasta mielestäni ns. nuorempaan sukupolveen. Laitoin vaan noin, kun ihmettelin, ettei yhtään vastausta tullut.

• samanlaisenomista

1- 50e Riippuen mallista ja kunnosta

• q

En nyt oo varsinainen asiantuntija, mutta tuollaisia hintoja pyydetään jo -52 olympialaisten tuotteista. Mistähän sait tuon hintahaarukan, koska itse en ole löytänyt YHTÄÄN tuotetta myynnissä vuodelta -40. ..Enkä ole ikinä edes nähnyt muita. Esim. Tukholman 1912 olympialaisista löytyy pilvin pimein tavaraa myytäväksi ympäri maailmaa, mutta vuodelta -40 en löydä. Onkohan toi 0 - 50 euroo ihan mututuntumalta vai perustuuko tietoon?

• edelliseen
        q kirjoitti:

En nyt oo varsinainen asiantuntija, mutta tuollaisia hintoja pyydetään jo -52 olympialaisten tuotteista. Mistähän sait tuon hintahaarukan, koska itse en ole löytänyt YHTÄÄN tuotetta myynnissä vuodelta -40. ..Enkä ole ikinä edes nähnyt muita. Esim. Tukholman 1912 olympialaisista löytyy pilvin pimein tavaraa myytäväksi ympäri maailmaa, mutta vuodelta -40 en löydä. Onkohan toi 0 - 50 euroo ihan mututuntumalta vai perustuuko tietoon?

esim huutonetistä ostinsyksyllä v1940 liinan (n30cmx30cm) hintaan 25e

• q
        edelliseen kirjoitti:

esim huutonetistä ostinsyksyllä v1940 liinan (n30cmx30cm) hintaan 25e

OK. Kai se on sitten uskottava. Itse luulin liinan olevan jonkin verran kalliinpi, mutta ei voi mitään. Kiitoksia vastauksesta!

• hannuhall
        q kirjoitti:

mulla karhuveistos olympia renkailla. MInkäköhän arvoinen on?? Hannu

• 1940Viltti
        q kirjoitti:

OK. Kai se on sitten uskottava. Itse luulin liinan olevan jonkin verran kalliinpi, mutta ei voi mitään. Kiitoksia vastauksesta!

Onhan se kalliimpi. Kunnosta riippuen yli satkun menee

• Mammamaria

Minulla Olympia 1940 hyväkuntoinen kaunis sinivalkea villahuopa sodan varjosta. Kiinostaako ketään?

• repomis
      • vyömies

Nostetaas vanhaa. Mä löysin mummun jäämistöä siistiessäni vyön, jossa helsinki 1940 ja olympia renkaat, valkoinen solki ja nahkavyö. Olisko hinta kans jotain 50 kintailla...

• tiet333
        vyömies kirjoitti:

Nostetaas vanhaa. Mä löysin mummun jäämistöä siistiessäni vyön, jossa helsinki 1940 ja olympia renkaat, valkoinen solki ja nahkavyö. Olisko hinta kans jotain 50 kintailla...

Hei voin maksaa 50 euroa siitä

lacerta30@hotmail.com

• anttz

Mulla olis myytävänä tuommoinen pieni nahkakantinen muistivihko, Helsinki 1940 kannessa, suomen liput, vaakuna ja olympiarenkaat. Sisällä irroitettava vihko-osa, jossa noin puolet sivuista tallessa ja hyvässä kunnossa.

Kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä s-postitse antti.saari.84 (at) gmail.com

• PEPPOSTANIA

Tunnetteko te rouva possun???

Sen oikea nimi on Peppi Ukkonen (ikonen)

• PEPPI IKONEN

OIKEESTI MIETTIKÄÄ KUINKA PELLE SE PEPPI ON :) SE PANEE VITUN HILJAA JA KUORSAA SAMAAN AIKAAN KOVAA :) KANTSII KÄYDÄ KYLÄILEMÄS OSOITE ON PEPINKUJA 4A :)

PS. PEPPI ON PASKAKAKAKHOUSU, AINA

PELATKAA CS GO
      EI CSS

• Välkky_löytää

Minulla 6 kpl pieniä juomalaseja olympiarenkailla ja vuosiluvulla 1940.
      Isompia kuin snapsilasit.
      Löytääkö joku valokuvaa täältä netistä, tällaisista laseista?
      Jos, laita linkki tänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe