Onko kokemuksia kyseisestä firmasta? Oletteko olleet tyytyväisiä ja onko hinta-laatu-suhde kohdillaan etenkin elementtikaupoissa?
Mitään negatiivista sanottavaa?
Mestarifarmi Oy
5
2991
Vastaukset
- boogi woogi
Joo ei minulla ole mitään kokemusta mestarifarmista. Hinta-laatusuhdetta en osaa arvioida mitenkään ja elementeistä en etenkään.
Negatiivinen on vastaus kysymykseesi "onko kokemuksia". Negative !- joskus tilannut
Ihan ok, tosin välittää kaiken tavaransa. Eli samat tuotteet voit ostaa suoraan heidän alihankkijaltaan 20% halvemmalla jos löydät itse oikeat firmat. Joskus ei itse löydä yhtä hyvää valmistajaa suoraan, jolloin sieltä tilaaminen on hyvä vaihtoehto. Myyjät ovat välillä aika ammattitaidottomia, eli kuvat on hyvä tarkistuttaa omalla rakentamisen asiantatuntijalla ennen kauppoja ettei tule ongelmia.
- Tuntija-x
Mulla ei oo minkäänlaista kokemusta. Saattaa olla hyvä tai sitten ei. Mutta tilaa työ ja kerro sitten miten sujui.
Tsemppiä!
t. Palstan Aasintuntija - wsdd3
Joo, mulla on kokemusta. Ihan vitun hyvä firma. Suomen paras. Paras laatu ja halvin hinta. Lisäksi rehellisin.
Olisin ylpeä, jos voisin kertoa olevani heidän asiakkaansa. Siitä jaetaan Suomen valkoisenruusun ritakunnan merkkejä. Esim. H. Holkeri sai ekan merkkinsä heirän suosituksestaan. - Anonyymi
Ei kannata sotkeutua kyseiseen firmaan! Eivät pysty hallitsemaan projekteja ja eivät saa tehtyä asioita loppuun! Jos ja kun heidän suunnittelemansa systeemit ei toimi syytetään kaikesta asiakasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717