unholaan ruosteineen ja erittäin huonoine vaihtoarvoineen. Tässäkin hyvä esimerkki: Mazda3 1,6 Eleg. vm. 2006 105 tkm hinta 13900€. Mazda6 2.0 TD Class. vm. 2007 HUOM! 2007 109 tkm Webasto HINTA 15900€. HUH; HUH.
Kyllä kutonen on pilattu kaikin puolin. Nykyiset mallit sotkettu varustevaihtoehtojen paljoudella täysin.
ZOOM; ZOOM!
Kyllä Mazda6 vaipuu
20
1430
Vastaukset
- sepe.
vaan kun ostaa aven se on kuin panis rahaa pankkiin.
- M6
eihän aven kotteroon käy edes uusi E10 bensa. Oo tarkkana ettei rottelos hajoa.
- tfsi
Tarkoitit varmaan aven myyjän pankkitiliä!
- Voi ZOOM ZOOM
päivää kun Masa6 saa hyvästit. Kutosia oli useita, kaikki hienoja autoja. Viattomia HB-mallit erittäin käteviä käyttää, mm: karakuri penkinkääntö. Eipä moista kätevyyttä muista löydy. Mazda6 on erittäin kaunis auto, siitä ei pääse mihinkään. Mm: Porche on muotoilultaan Masan vieressä suorastaan perseestä. Mazda6 on munannut itsensä yleisesti tietäen RUOSTEEN ja RUOSTEEN takia! Maahantuoja odotti kuita taivaalta 2000 luvun alkupuolella kun masa voitti kaiken mahdollisen. Nyt Mazda6 on häntäpään auto tilastoissa. Vaihtoarvo perseestä, Mazda3 on ylivertainen verrattuna mokomaan Mazda6-ruosteläjään. Tekniikan Maailma lehtikin aikoinaan löysi (huom.löysi) oikein tosi paskan Mazda6 (vähän) käytetyn ruosteläjän. Oikein hävettää, että olen moisella paskalla ajanut vuosikymmeniä. Nyt se loppuu, ruostukoon paska paikoilleen. Hyvästi Mazda6, 2008 malli muutenkin oli huonoin kutosista. (käynnistyshäiriöitä, kierrosryntäyksiä jotka ovat välillä älyttömiä, takakontin automatiikka ei toimi, pyörät lukossa (aukii pakki silmään ja kaasua!!!! Nyky Mazda6 mallit on täysin perseestä, mallivalikoimsta ei ota selvää Erkkikään. Good Bye, ensi viikolla ajellaan vaihteeksi hienolla autolla josta kerron kun saan kokemusta. Eikä ole Japanilainen .
- Audi A4 mustana
menit ostamaan Skodan.
- M6
Audi A4 mustana kirjoitti:
menit ostamaan Skodan.
ei varmaan huono valinta olisikaan. Kaikki testithän ne on voittaneet laidastaan.
- 2011
M6 kirjoitti:
ei varmaan huono valinta olisikaan. Kaikki testithän ne on voittaneet laidastaan.
se on muutaman päivän ollut käytössä, voin sanoa pelkkää positiivista. Kutoseen verrattuna ohjaus huomattavasti jämäkämpi, lämpiää yhtä hyvin eikä kabiinissa minkäänlaista vedon tunnetta, ainakin kitkarenkailla yhtä hiljainen. Tiloiltaan tuskin kutoselle häviää, radio toimii moittettomasti, sport penkit on todella hyvät (varsinkin sivutuet) . Ruostuminen, se paskanjauhanta loppui nyt!
Kulkee maantiellä kuin juna. 1.8 TSI/DSG, se on siinä! - Rakastan A:A
2011 kirjoitti:
se on muutaman päivän ollut käytössä, voin sanoa pelkkää positiivista. Kutoseen verrattuna ohjaus huomattavasti jämäkämpi, lämpiää yhtä hyvin eikä kabiinissa minkäänlaista vedon tunnetta, ainakin kitkarenkailla yhtä hiljainen. Tiloiltaan tuskin kutoselle häviää, radio toimii moittettomasti, sport penkit on todella hyvät (varsinkin sivutuet) . Ruostuminen, se paskanjauhanta loppui nyt!
Kulkee maantiellä kuin juna. 1.8 TSI/DSG, se on siinä!Hinta ? Verrattuna Mustaan Audi A4. Eikö sitä 2000 euroa olisi voinut vaikka naapurilta lainata ?
- ennen kuin
2011 kirjoitti:
Kulkee maantiellä kuin juna. 1.8 TSI/DSG, se on siinä!70 tkm tulee täyteen. On se kumma kun jotkut ei vaan opi. Käy Audi tai Skodapalstalla kattomassa miten siellä automaattillaatikoita kehutaan. Kukaan ei uskalla ostaa käytettynä ilman takuuta.
- RuPie
Miten niin huono hyvityshinta. Tuota diesel 3:sta myytiin karvan yli 20000 euron hintaan mallin uudistuessa. Yli 100tkm ajetusta viisi vuotta vanhasta autosta tuo 13900 eur on todella hyvä hyvitys. On eri asia mitä tuo kolmonen maksoi vuonna 2006... ja viisi vuotta vanhasta tuo jakolasku kahdella on kyllä aivan toimiva kaava auton hyvitystä mietittäessä.
Minulla on kolmas Mazda menossa, enkä voi moittia. Nykyinen on Mazda 3 vm 10.
Ajan vuodessa noi 15000, eli olis ihan sama millä ajaisin, kyllä kaikki merkit sen kolme vuotta pelittää.- M6
pitää hyvin hintansa, mutta kutonen ei. Siitä oli kyse. Kolmonen on napakka peli, onnee vain kolmosellesi.
- TI-M6-mies
Parasta taustamusaa Mazda6:n ruosteremppaan on zoom zoom -mainoshenkinen Aretha Franklinin Who's zoomin' who
http://www.youtube.com/watch?v=1HwF8VoyKU4
Zuumaillaan! - mainontakin
oisko tossa viis vee sitten kun oli vielä etusivun pläjäyksiä aviiseissa että käy toki koeajamassa ave, ooppeli, sitikka. Taisi tulla mitä tilattiin, kävivät ja ostivat.
- Ei enää amis Mazdaa
Omistin Mazda 6, joka hyvästä hoidosta ja alustan massauksesta huolimatta ruostui käsiin. Mazda 6 vaihtoarvo ja uskottavuus ovat menneet.
Nykyään ajelen Insignialla, jossa ei ole ollut 0mitään ongelmia. Ja pelti kiltää edelleen upeasti. Kyll'h'n se nin on notta saksalaiset osaa autot tehdä. Japsit ovat tänä päivänä täysin vastaantulijoita, lukuunottamatta Toyotaa.- 27
vielä hyytyy, kun alat joka toinen viikko ramppaamaan huolloissa ! Opel on sellainen vikapesäke ettei paremmasta väliä !
- Tavallinen M6
Mazda 6 on pelittänyt 3v/60000 km viatta ja ruosteetta. Audeja olen hinannut käyntiin useita. Ei taida olla oikein talviauto. Hyvä kesärassi se tosin on. Olispas Suomessa pidempi kesä, niin Audiakin voisi harkita.
- 5+15
autona Mazda on erinomainen.
Hinta kohdallaan, tekniikka lujaa ja varmatoimista, kunhan valitsee vain sellaisen ruosteettoman (niitäkin löytyy). - Ali.
3 vuotta 35000 km ajettu eikä mitään sen kummallisempaa moitittavaa.
Massautin uutena ja vahautan huippuvahalla joka syksy. Massauksen tarkastus kesäkuussa.
Tarkoitus on pitää autoa vielä 7 vuotta. Muita automerkkejä en ole koskaan edes ajanut.Itse arvosta luotettavuutta, siksi autoni onkin Mazda.
Jokainen kehuu omaansa, en vaan ymmärrä miksi pitää haukkua muiden valintoja?
Olen senverran elämää jo nähnyt etten tarvii mitään jatkeita, en ainakaan autosta, kunhan pääsee
paikasta A paikkaan B ilman korjauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009