Minulla on terraario, joka on mitoiltaan 100x60x100cm. (PxSxK). Ajattelin hankkia siihen jonkin käärmeen, mutta laji on vielä hakusessa. Ensikäärmeeksi tulisi, mutta viljakäärme on tuntuu turhan laimealta lajilta moniin muihin käärmeisiin verrattuna. Mikä olisi sellainen ensikäärmeeksikin sopiva laji, joka käyttäisi tuota korkeutta hyväkseen? Terraariossa on 3D kalliotausta tasoineen.
Käärmeen ei tarvitse tuoda tohveleita ja sanomalehteä aamulla, voi siis olla vähän temperamenttisempikin luonne, sillä minulla ei ole mitään tarvetta käsitellä sitä. Muista matelijoista on kyllä kokemusta.
Onko mielessänne siis muita tuon kokoiseen ja muotoiseen terraarioon menevää käärmelajia, jos viljakäärmettä ei oteta lukuun?
Mikä laji tähän terraarioon?
käärmettä etsivä
2
416
Vastaukset
- Käääääääärmyli87
Rottakäärme. Ne ovat helppoja aloittelijoille ihan niinkuin viljiksetkin, mutta luonnetta löytyy enemmän. Samaten härkäkäärme.
- kärmezs
kuningaskäärme tai maitokäärme? meillä on maitokäärme ja hyvin käsiteltävä ja lempeä otus, kuningaskäärmeitä on montaa eri ala lajia ja niistä löytyy paljon värivaihtoehtoja. kaverilla on brox joka on suomessa erittäin harvinainen, kuuluu kuningaskäärmeitten lajiin. tuotu ulkomaiselta kasvattajalta jolla on niitä vielä 2 jäljellä. hyvä vaihtoehto olisi myös puupython, jos et aio käsitellä sitä. komea vihreä väri ja yleensä äkäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748