Hei, olen haluaisin tietää, että mitä tarvikkeita saksanpystykorva tarvitsee ja mahdollisesti pomeranian. Olen nähnyt täällä monta pommi keskustelua mutta en ole löytänyt yhtään keskustelua pommien tarvikkeista ja tarpeista! Kysyisin nyt, että:
- Mitä tarvikkeita tarvii esim. makuualusta, valjaat jne
- Monta kertaa kannattaa käyttää pikasesti ulkona ja monta kertaa lenkillä (päivässä)
- kuinka pitkiä lenkkejä / pikakäyntejä ja kauinkakauan kannattaa olla suunnilleen
- mitä ruokaa suosittelette (mitä merkkiä)
- kuinka paljon suokaa ja kuinka monta kertaa (päivässä)
Kiitos tooooosi paljon vastanneille jo etukäteen kaikki tieto POMERANIANEISTA (tai muista saksanpystykorvista) on plussaa.
Pomeranianin tarvikkeet
2
525
Vastaukset
- pomeranianuros
helppii
- bzzzzzzzzzzzzzz
Tässä jotain
- Tarvikkeet: talutin, panta/valjaat, peti (pennulle ei kannata hommata mtn kauhean hienoa, pissii sen kumminkin :p ) harja, kampa, kuljetusboxi (kissanboxi käy), kynsisakset, sakset, trimmaussakset, korvien- ja silmienputsarit, vaseliini, pyyhe,kurahaalari, ruoka- ja vesikupit. Mahdollisesti oviportti jos tarvii
- Monta kertaa kannattaa käyttää pikasesti ulkona ja monta kertaa lenkillä (päivässä) : pentuna vain pieniä lenkkejä, itse aloin oman pommini kanssa käydä pitempää lenkkiä vasta kun se oli 0,5v. Oma "rutiinini" koiran ulkoiluttamiseenn on seuraava: aamulla n. 10min, päivällä 15min ja illalla 30min. Vähemmän kiireisinä päivinä teen tunnin/kahdenkin lenkkejä.
Pieni koira, mutta pisimmillään tehty 8km lenkki (hyvä ilma ei liian kuuma/kylmä vettä mukana) ja hyvin jaksoi.
- Mitä ruokaa suosittelette (mitä merkkiä) Royal canin on ollut käytössä pienestä pitäen. Nyt on sensible.
- kuinka paljon suokaa ja kuinka monta kertaa (päivässä). Riippuu paljon, itse annan kaksi kertaa/pvä royalilla on ainakin hyvät ohjeet paketeissa. Ja kasvattajalta saa kans ohjeita ja materiaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076