Unelmana Näyttelijän ura

Soap_Apple

Hei! Olen 13 v tyttö joka haluaisi näyttelijäksi. Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Joten jos minä, tällainen 175cm pitkä tumma tukkainen 13 v tyttö, sopisin johonkin elokuvaan tai sarjaan, kerro ihmeessä!
Kiitos etukäteen!

5

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stan41

Tuo kuvauksesi ei oikein kerro mitään, valintoihin tarvitaan aina valokuva ja kertomus/todistukset kokemuksesta näyttelemisestä!
      On pituuskin tärkeä mutta ei kerro itsestäsi ja lahjoistasi mitään. Oletko hoikka vai tukevampi? Pitkät, keskipitkät vai lyhyet hiukset? Onko väri tumma niinkuin musta, vaiko esim tummanruskea? Onko sinulla kokemusta näyttelemisestä, käytkös esim näytelmäkerhossa tai muussa sellaisessa? Miksi sinut juuri pitäisi ottaa? Mieti näitä kaikkia ennen kuin rupeat postaamaan.

• samuel l jackson fan

hei.olen 12 v. poika 162 pitkä ja haluaisin näytteliäksi vaan johonkin uraan niin olen olen hoikan ja tukevan välissä ja minulla on lyhyet mustat hiukset ja en ole käynyt näytteliä koulussa ja harrastan taekwondoa jos auttaa :-) kiitos jo alussa

• Mari@

Missä päin asut???

• Laurajohanna98

Hei, olen 15 vuotias tyttö. 162 cm pitkä ja haluaisin näyttelijäksi johonkin sarjaan tai elokuvaan.Jo pieni rooli olisi ihan mahtavaa mutta iso rooli olisi kyllä ihan mieletöntä! Minulla onniinsanotusti paljon kokemusta näyttelijän urasta. len näytellyt monissa näytelmissä, käynyt näyttelykorhoissa ja haastatellut monissa uutisissa ja kamppanjoissa tietenkin ollut nuorten asialla siitä miten heitä tulisi kohdella, arvostaa ja siitä miten heillä olisi parempi lapsuus :) Kiitos jo etukäteen! olkaa yhteydessä! :)

• N0054

Oon 13 v tyttö. Haaveilen näyttelijän tai laulajan urasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      101
      3184
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      1993
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      1962
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1433
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1351
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe