Fretin ruokinta.

Enymmärrä

Olenko ymmärtäny okein, että freitelle voi antaa kuivamuonaa tai raakaruokita?
Mutta jos antaa vain kuivamuonaa, niin mitä lisäksi? eikö ole mitään frettien herkkupaloja tmv.?
Pitääkö tyylii antaa aina samaa ruokaa vuodesta toiseen? :o

2

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi fretti herraa.

Meillä fretit syö vain kuivamuonaa.. olen muutaman kerran antanu raakaa, mutta se ei mene niin turhaa sitä on sitten antaa.. Meillä toinen tykkää mahottomasti viinirypäleistä ja rusinoista. Näitähän ei suositella, mutta annan sillon tällön jos vaan on niin rusinan/rypäleen.. muutamn kerran kuussa saavat kananmunan keltuaisen mikä on myös mahotonta herkkua heille. Fretti raksuja, mitkä toimii myös karvan poistajina on olemassa, mutta meillä ei niistä tykätä.. virosta olen löytäny sellasia raksuja mitä meijänkin pojat syö, mutta läheppä viroon kuukausittain raksu pussin tähen.. raksujakin on montaa erillaista! että kyllä siitä saa "monipuolistakin" jos vaan haluaa.. ja jokainen eläin on oma persoona. yksi tykkää tästä ja toinen tuosta! :)

• jfjgjgjgj

Kuivamuona on se helpoin ruokinta vaihtoehto, jotkut kyllä syöttää sekä kuivaruokaa ja raakaa. Jotkut pelkkää raakaa lihaa mutta siinä pitää olla paljon tietoa siitä että fretti saa kaiken mitä tarvitsee.
      Freteille on olemassa omia hyvälaatuisia ruokia ja itse syötän myös Royal Canin merkkisiä kissan pentu ruokia, niissä on hyvin rasvaa ja on muutenkin hyvä ruoka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe