ufoäijän viimeinen viesti:

ufoäijä

Sen myötä menestyksellistä Uutta vuotta 2011, niin palstan skepoille kuin
hörhöillekin.
( Itse koen olevani jotakin tältä väliltä, kummankin kategorian silmissä eräänlainen
"persona non grata" )
Olen aiemmin hyvinkin vilkkaasti osallistunut palstan keskusteluihin , viime aikoina
hyvin harvoin. Syy: Olen todennut, että ufojen teknologia ei ole selitettävissä
sen klassisen newtonilaisen maailmankuvan pohjalta , jonka perusteet ainakin
välttävästi katson hallitsevani.
Toki tunnen jotakin uudemman fysiikan (suhteellisuusteoria, kvanttimekaniikka)
periaatteista, mutta vajavaiselle ymmärrykselleni ne ovat liian vaikeita , jotta voisin
niiden pohjalta ryhtyä ufojen arvoitusta ratkomaan.
Ns. kontaktihenkilöiden filosofiset viestitkään eivät mielestäni ole asiaan selvyyttä tuoneet,
siinä määrin ristiriitaisia ne keskenään ovat.
Vakaumukseni on, että ufojen arvoituksen ratkaisu on vasta tulevien sukupolvien
käsissä, jos sitten heidänkään.
Kiitän lopuksi kaikkia keskustelijoita , jotka ovat mielipiteiden vaihtoon kanssani
vuosien saatossa osallistuneet, mm. "skepo" Kähmistä, jonka terävät analyysit
ovat usein panneet jarruja mielikuvituksen liialliselle lennolle.

25

1201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaktori

Oikein hyvää uutta vuotta ufoäijälle ja kaikille muillekin palstalaisille.

• jeps.

Sain heti vaikutelman että olet viisas mies.

Itse luen tätä palstaa satunnaisesti. Mutta itse uskon että emme ole ihmisinä ultimaallinen viisain eläin tässä maailmankaikkeudessa, meitä viisaampia "olentoja" on olemassa, olemme kuin rottia koelaboratoriossa tässä maapallossa ja meitä tutkitaan täällä.

Luulemme olevamme viisain olento, mutta emme tosiaankaan ole kuin vasta alkutaipallella, kuin lapsi, joka oppii vasta lukemaan.

En ole nähnyt ikinä mitään "ufoa", mutta silti ajattelen näin.

• jeps.

En usko että ydinsota on mahdollinen, että tuhoasimme tuhkaksi toisemme. Jos tekisimme näin, viisaimmat olennot puuttuisivsat peliin ja neutralisoivat ydinkärjet olemattomiin. Tästähän on jo todisteita olemassa, miten ydinkärjet meni toimimattomaksi yhdysvalloissa.

Näistä asioista ei vain voi puhua, koska totuus tulisi julki!

• .,..,,.,.,.,.,.,.,.,

Kuitenkin asioita voi ns "puida" vaikkei totuutta tällä hetkellä löydy.Olet viimesiä sissejä joka koittaa järkeä laittaa näitten kanava "moguulien" päähän, tiedän se turhauttavaa kun puhuisi päiväkotilapsille, mutta laita ihmeessä näkökantoja sinullakun taito ja osaaminen siihen. Jatkoja...

• Loogikko.

Niin kauan kun ydinaseita on ollut,on ollut myös ns."kauhun tasapainon" käsite.Eikä ydinsodassa olisi mitään järkeäkään siitäkään syystä,että silloin tuhottaisiin ehkä osia II-maailmansodan jälkeisestä uudelleenrakennetusta Euroopastakin.Sellaisessa ei sodassa ei olisi voittajia.Vain häviäjiä.

Tarinat siitä,että ydinasevaltioiden (USA,Venäjä,Kiina,Englanti,Ranska,Pakistan,Intia ja Israel) ydinkärkiä olisi nyt tehty toimintakyvyttömiksi humisten toimesta,on lähinnä tieteiskirjallisuuteen verrattavaa tarina.

Kerrotaan,että ydinkärkien plutonium olisi vahdettu johonkin vaarattomaan aineeseen.Mutta ei vaivauduta kertomaan sitä,että miten se on tehty jne.Tässä tulee väistämättä mieleen keskiajan alkemistit,jotka yrittivät muuttaa lyijyä kullaksi!

Ja miten olisi ollut yleensäkän mahdollista suorittaa sellaiset toimenpiteet kahdeksassa ydiaseita omistavassa valtiossa koska ydinaseita,fisssio-ja fuusiopommit,monikärkiohjukset,liitopommit,jne,valvotaan erittäin tarkasti?Ja miten sellainen homma olisi onnistunut vaikkapa esim.ydinsukelluveneissä olevien,veden alta laukaistavien monikärkiohjusten suhteen?

Tällainen,eräältä taholta,kanavoitu viesti kyseisistä "toimenpiteistä" kuuluu lähinnä todellakin tieteiskirjallisuuden piiriin.

• jooliaikakin

JESH! Vihdoinkin.

• retu1.1

Olen samaa mieltä nimimerkillä:ufoäijä kirjoittajan kanssa siitä että Ufojen arvoitus ei ole ratkaistavissa.On ja pysyy tuntemattomana kuten tuonpuoleinenkin.Ehkä se on näin tarkoitettu.Mutta kyllä näistä asioista voi keskustella, vaikka ne ei siitä muuksi muuttuisikaan:D

Ei vajota synkkyyteen,vaikka olemmekin suurten kysymysten edessä voimattomia.Otetaan tiedon murusetkin ilolla vastaan.

Ehkä tämä alkava vuosi tuo jotain uutta tietoa Ufojen mysteeriin.

Hyvää uuttavuotta toivottaen!

• Stinky

toivottavasti tarkoitat vain vuoden 2010...

• Mitä olen ufoäijän viestejä lukenut, niin ainakin toinen jalka on ollut tukevasti maassa, maton liukastelusta huolimatta.

Mitä ufojen arvoitukseen tulee, niin se kaikkein suurin on jo ratkennut, piste. Arvoituksia, niitähän silti riittää.

• jumalaton hässäkkä

Voi sinua vähäuskoista, kerro meille mikä se on sitten?

• jumalaton hässäkkä kirjoitti:

Voi sinua vähäuskoista, kerro meille mikä se on sitten?

Suurin arvoitus oli se onko täällä vierailtu vai ei. Se kun on nyt jo jonkin aikaa ollut täysin selvää se, niin on aika keskittyä niihin muihin siihen liittyvään. Mihin minä uskoa, kun minulla on ihan ensikäden tietoa, sitä kaikkein parasta saatavilla olevaa tästä asiasta, kuten olettaa sopii. Enhän minä muuten voisi tätä täysin ehdotonta totuutta tuoda julki, johonka liekkikään ei pysty. Yksinkertaista, eikös vaan?

• jumalaton hässäkkä
        jumalainen_ kirjoitti:

Suurin arvoitus oli se onko täällä vierailtu vai ei. Se kun on nyt jo jonkin aikaa ollut täysin selvää se, niin on aika keskittyä niihin muihin siihen liittyvään. Mihin minä uskoa, kun minulla on ihan ensikäden tietoa, sitä kaikkein parasta saatavilla olevaa tästä asiasta, kuten olettaa sopii. Enhän minä muuten voisi tätä täysin ehdotonta totuutta tuoda julki, johonka liekkikään ei pysty. Yksinkertaista, eikös vaan?

Milloin olit asiasta 100 varma kun pidät ufot faktana. Mikä vakuutti sinut tuohon lopulliseen käsityskantaan?
        Asiasta syntyy myöhemmin oikein suuri hässäkkä, varsinkin noiden skeppanoiden piirissä. :D

Milloin olit asiasta 100 varma kun pidät ufot faktana. Mikä vakuutti sinut tuohon lopulliseen käsityskantaan?
        Asiasta syntyy myöhemmin oikein suuri hässäkkä, varsinkin noiden skeppanoiden piirissä. :D

Maailmankuvani on kyllä varsin laaja, mutta ei omaan laajutensa alle sortuva kuitenkaan. Näin koska ainoastaan faktalla ja loogisella tarkastelulla sitä on kasvatettu syntymästä saakka. Ei mennä silti vielä asioiden edelle.

• Stinky
        jumalainen_ kirjoitti:

Maailmankuvani on kyllä varsin laaja, mutta ei omaan laajutensa alle sortuva kuitenkaan. Näin koska ainoastaan faktalla ja loogisella tarkastelulla sitä on kasvatettu syntymästä saakka. Ei mennä silti vielä asioiden edelle.

mitä ensikäden tietoa sinulla on,vai vedätätkö pelkästään??

• Stinky kirjoitti:

mitä ensikäden tietoa sinulla on,vai vedätätkö pelkästään??

En vedätä, ole sen suhteen täysin huoletta. Tieto, pohdi vaikka tätä..olenko kenties vakuuttunut lukemani ja kuulemani perusteella vai olenko nähnyt oudon valon taivaalla tai kolmantena vaihtoehtona, ollut peräti ihan aidon ET-aluksen sisällä. Kunhan joskus vaivaudun aloituksen tekemään, niin se selviää. Tämä päivä toimittakoon vinkin virkaa.

• Stinky
        jumalainen_ kirjoitti:

En vedätä, ole sen suhteen täysin huoletta. Tieto, pohdi vaikka tätä..olenko kenties vakuuttunut lukemani ja kuulemani perusteella vai olenko nähnyt oudon valon taivaalla tai kolmantena vaihtoehtona, ollut peräti ihan aidon ET-aluksen sisällä. Kunhan joskus vaivaudun aloituksen tekemään, niin se selviää. Tämä päivä toimittakoon vinkin virkaa.

taidan mennä takaisin vuoteeseen, kun en selvästikkään ole vielä herännyt :D.

• jumalainen_ kirjoitti:

Muutaman päivän kun on poissa täältä niin asiat ovat sitten yllättäen heittäneetkin kuperkeikkaa.

Mietin tuota tämän päivän vinkkiä hetken, tänäänhän oli osittainen auringonpimennys..joten "outo" valohan se taivaalla oli tavallaan, mutta sitten huomasin että viestisi olikin eilen kirjoitettu, ja samantien sitten välähtikin. Olen suoraan sanottuna tyrmistynyt, lähestulkoon mykistynyt...nyt oikeastaan ihan pelottaa minkälaista settiä laitatkaan vielä tulemaan :D.

• Pihlaja67 kirjoitti:

Muutaman päivän kun on poissa täältä niin asiat ovat sitten yllättäen heittäneetkin kuperkeikkaa.

Mietin tuota tämän päivän vinkkiä hetken, tänäänhän oli osittainen auringonpimennys..joten "outo" valohan se taivaalla oli tavallaan, mutta sitten huomasin että viestisi olikin eilen kirjoitettu, ja samantien sitten välähtikin. Olen suoraan sanottuna tyrmistynyt, lähestulkoon mykistynyt...nyt oikeastaan ihan pelottaa minkälaista settiä laitatkaan vielä tulemaan :D.

Nooh, ei ainakaan minun osalta, joten älä minua ainakaan kuperkeikattele, vaikka olenkin se sama pirun ylpeä kieltäjä, niin olenhan niin paljon muutakin, että tässähän on lanseerattava uusi sopivampi titteli itselleni...tiedostaja, juu olen tästä lähtien pirun ylpeä tiedostaja.

Älä oivalluksesi johdosta sentään ylpeile, sillä olihan minun pakostakin laitettava vinkki kaikkein helpoimasta päästä, koska palstalaisten joukossa ei ole montakaan joiden järjenjuoksua voisi kutsua juoksuksi, vaan surkeaksi ryömimiseksihän sitä olisi sopivampi nimittää.

Pelättävää tai ei niin tapani mukaan, kiertämätä suoraan päin näköä, palstan sokeatkaan eivät saa osaltani minkäänlaista sääliä, päinvastoin, sillä näihinhän minä sitten oikein sihtaankin iskuni.

• jumalaton hässäkkä
        jumalainen_ kirjoitti:

Nooh, ei ainakaan minun osalta, joten älä minua ainakaan kuperkeikattele, vaikka olenkin se sama pirun ylpeä kieltäjä, niin olenhan niin paljon muutakin, että tässähän on lanseerattava uusi sopivampi titteli itselleni...tiedostaja, juu olen tästä lähtien pirun ylpeä tiedostaja.

Älä oivalluksesi johdosta sentään ylpeile, sillä olihan minun pakostakin laitettava vinkki kaikkein helpoimasta päästä, koska palstalaisten joukossa ei ole montakaan joiden järjenjuoksua voisi kutsua juoksuksi, vaan surkeaksi ryömimiseksihän sitä olisi sopivampi nimittää.

Pelättävää tai ei niin tapani mukaan, kiertämätä suoraan päin näköä, palstan sokeatkaan eivät saa osaltani minkäänlaista sääliä, päinvastoin, sillä näihinhän minä sitten oikein sihtaankin iskuni.

Täytyy kyllä ihmetellä sinun kirjoittelujasi, kun et vastaa esitettyihin kysymyksiin suoraan ja mollaat muita sumeilematta. Jotain järjellistä ajatusta jatkossa sinun kirjoituksiin, muuten sinut lokeroidaan pelkäksi trolliksi joka kiusaa muita tällä palstalla.

Täytyy kyllä ihmetellä sinun kirjoittelujasi, kun et vastaa esitettyihin kysymyksiin suoraan ja mollaat muita sumeilematta. Jotain järjellistä ajatusta jatkossa sinun kirjoituksiin, muuten sinut lokeroidaan pelkäksi trolliksi joka kiusaa muita tällä palstalla.

Ihanko tuotakin tarvitsee kysyä, olenhan ilmaissut sen selvästi jo moneen otteeseen, jos oikeasti tarvitsee niin olenkin tehnyt yliarvioinnin, mutta vastaus kaiken varalta on silti kyllä. Syy miksi näin olen toiminut selvinnee myös aikanaan, kuten moni muukin asia, en vain ole vielä valmis siihen "grand finaaleen", sillä siihen aloitukseen sitten myös lopetan kirjoitteluni palstalla. Saa sitten nähdä onko siinä sitten mieletäsi mitään järjellistä ajatusta vai ei, vaikka mitäpä väliä sillä minulle olisi.

• jumalainen_ kirjoitti:

Ihanko tuotakin tarvitsee kysyä, olenhan ilmaissut sen selvästi jo moneen otteeseen, jos oikeasti tarvitsee niin olenkin tehnyt yliarvioinnin, mutta vastaus kaiken varalta on silti kyllä. Syy miksi näin olen toiminut selvinnee myös aikanaan, kuten moni muukin asia, en vain ole vielä valmis siihen "grand finaaleen", sillä siihen aloitukseen sitten myös lopetan kirjoitteluni palstalla. Saa sitten nähdä onko siinä sitten mieletäsi mitään järjellistä ajatusta vai ei, vaikka mitäpä väliä sillä minulle olisi.

Olin odottavainen aloituksesi suhteen, mutta kun nyt seuraatkin sitten sen myötä ufoäijää, eli poistut takavasemmalle, niin kylläpä tulikin ristiriitainen tunne. Vaikka väitätkin ettet huumoriin sorru, niin ihan toisenlaisen kuvan olen kyllä saanut lukemalla viestejäsi, kyllä ne on selvästi kieli poskessa kirjoitettuja, sillä eihän niitä kertakaikkiaan voi edes lukea vakavalla naamalla :). En olisi jonkin aikaa sitten uskonut kirjoittavani seuraavaa, mutta myönnettävähän se on nyt kuitenkin on, että jumalaista tulee jopa ikävä :(.

• luoppi
        Pihlaja67 kirjoitti:

Olin odottavainen aloituksesi suhteen, mutta kun nyt seuraatkin sitten sen myötä ufoäijää, eli poistut takavasemmalle, niin kylläpä tulikin ristiriitainen tunne. Vaikka väitätkin ettet huumoriin sorru, niin ihan toisenlaisen kuvan olen kyllä saanut lukemalla viestejäsi, kyllä ne on selvästi kieli poskessa kirjoitettuja, sillä eihän niitä kertakaikkiaan voi edes lukea vakavalla naamalla :). En olisi jonkin aikaa sitten uskonut kirjoittavani seuraavaa, mutta myönnettävähän se on nyt kuitenkin on, että jumalaista tulee jopa ikävä :(.

minä tuota jumalaa kartna se hokutta lahjallla muta sitten se piru puerkii,Pistää uunin kuin hAnussa ja Kertus a.minua väsyttää kovsti nnyt. oli kiv a ilta

• Potpurii

Viimeinen viesti - ennen seuraavaa, niinkös;)
      Tuuliviiri yllä ufon katon, diipa daapa tsiipa daapa daa.

• Kiitokset itsellesi, ja hyvää alkanutta uutta vuotta. Onhan ufoilmiössä silti paljon muutakin ratkottavaa kuin niiden käyttämä teknologia, joten vaikka se nyt jäisikin ratkaisematta, tältä erää, niin purtavaahan aivokalustolle riittää niissä muissa arvoituksissa. Itseäni ainakin kiinnostaa mistä tulevat, millaisia ovat ja mitä täällä tekevät. Mitä olen viestejäsi lukenut, vaikka kaikkea en olekkaan niistä kunnolla sisäistänyt, niin asiallisia ovat olleet ja asiallisia keskustelijoitahan täälläkin aina tarvitaan ...:).

• "jotta voisin niiden pohjalta ryhtyä ufojen arvoitusta ratkomaan."

Ottaen huomioon valtavan määrän havaintodataa, jota ufoilmiöstä on kasautunut vuosien saatossa, niin itse pidän ufojen arvoituksen ratkaisemista enemmänkin sosiologisena kysymyksenä kuin E=mc^2 -kysymyksenä. Paljon on selittämättömiä havaintoja, joille ei löydy vastinetta sieltä kuuluisasta "reaalimaailmasta" (hehe) kuten vaikkapa Teheran, ja nämä havainnot ovat moneen kertaan todettu selittämättömiksi. Mutta se mikä niistä tekee mielenkiintoisia on se, että teknologia näyttää tosiaan ylittävän omamme. Kun vastaavia havaintoja kasautuu riittävä määrä, voidaan maan ulkoisen alkuperän olevan "kvasi-varmaa" (kuten COMETA-raportissa todetaan), jolloin loppu on sosiaalisten konstruktioiden ja tabujen murtamista, tietämättömien skepojen kanssa väittelyä (ja yliampuvien hörhöjen) ja muuta mukavaa.

Kiitos ufoäijälle kuluneista vuosista, vaikka varsinaisesti ei ollakaan verbaaliseen kanssakäymiseen ryhdytty, mutta kirjoituksiasi olen kyllä lukenut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      181
      7614
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      266
      1854
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      68
      1299
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      72
      1223
    5. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      64
      1197
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      57
      1188
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1124
    8. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      93
      1112
    9. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      51
      1095
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1046
    Aihe