ATALANTA

Tämä poika lähtee viideksi kuukaudeksi afriikkaan turvaamaan ruokalähetyksiä suomen merivoimien lippulaivalla

29

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkki-junkki

bon voyace

• hähähähääää

Und Bon Apetit

• Kun pääsit laivaan
        hähähähääää kirjoitti:

Und Bon Apetit

Pysy laivassa kanss.

• PITEMMÄLLÄ
        hähähähääää kirjoitti:

Und Bon Apetit

AIVAN ÄLYTTÖMIÄ JA TYHMIÄ VIESTEJÄ ARVOSTELIJOILTA.
        IHME ETTÄ NIITÄ EDES JULKAISTAAN.
        NO, SUOMALAINEN ON NIIN KATEELLINEN.

• 31
        PITEMMÄLLÄ kirjoitti:

Hyvää matkaa ja hyvää ruokahalua tuossa toivotettiin. Onko vaikeuksia ymmärtää lukemaansa?

• PITEMMÄLLÄ kirjoitti:

Sinähän täällä paras arvostelija olet!

• uuno1234
        PITEMMÄLLÄ kirjoitti:

näin on

• 19

terveisiä merirosvoille. Me ei sitten makseta teistä lunnaita.

• Vitsi vitsinä

Älkää kuitenkaan kertoko muille operaatioon osallistuville maille, että vanha kylpyamme puuhamaa
        on suomen merivoimien lippulaiva. Hyvä jos on vielä Pohjanmeren jälkeen pinnalla.

• Puuhamaa on
        Vitsi vitsinä kirjoitti:

Älkää kuitenkaan kertoko muille operaatioon osallistuville maille, että vanha kylpyamme puuhamaa
        on suomen merivoimien lippulaiva. Hyvä jos on vielä Pohjanmeren jälkeen pinnalla.

niin hidas ettei piraatteja kiinni saa = turvallista suomalaisille, ei raatoja kotiin.

• 33
        Puuhamaa on kirjoitti:

niin hidas ettei piraatteja kiinni saa = turvallista suomalaisille, ei raatoja kotiin.

mutta ei pääse merirosvoja pakoonkaan jos ne sattuisivat kiinnostumaan "sotalaivan" hankkimisesta itselleen.

• Laivaston lippulaiva
        Vitsi vitsinä kirjoitti:

Miinalaiva Pohjanmaa oli menossa Isoon-Britanniaan vierailulle ja siellä oli tieto että Suomen laivaston suurin alus on tulossa. Britit tekivät laituriin 300 metriä tilaa. Yllätys oli suuri kun laituriin kiinnittyi 80 metriä pitkä laivastomme lippulaiva. Ensin luulivat että se on saattaja-alus ja kysyivät laivan päälliköltä että koska se laivaston suurin alus tulee.

• suurta pelleilyä

Ettäs kehtaatte.
      No ei se vissiin tämän laivan pokukan vika ole vaan päättäjien.
      No toisaalta mitä väliä sillä olisi vaikka koko suomen uljas merivoimat lähtisi vaikka minne mutta K U K A
      S E N MAKSAA - JUMALAUTA.

Toivon että siellä tulee ruumiita ja jos ei muuten niin monet joisi siellä itsensä hengiltä ja loput hyppäisi hain ruoaksi.

Onko siinä proomussa edes ilmastointilaitteita.

• Moottorimiehenä

Tosiaan , kyll. lämmintä riittää , kun viellä matkanopeus pieni .Tuohon samaan vuoden-aikaa 1953 tulimme Mompanasta , otimme bunkkeria Aadenissa ( lämmintä riitti .

• v.... v......

ainaki mikki hiiri meri hädässä
      että hiuli hei huolta nyt ei

• jöölinki

ei sinne niin kauas monikaan pääse, nykyään nämä Suomi-laivatkin seilaa täällä lähivesillä.
      Sitten voitte sanoa,tuli kustua suolaiseen veteen, toivotan hyvää matkaa!!

• uskokee minua..

• kertoa mulle
        uskokee minua.. kirjoitti:

Merirosmot tällaisella kulkupelillä..

http://photos2.marinetraffic.com/ais/fi/showphoto.aspx?photoid=90423&size=full

mitä mahtavaa on olla 5 kk merellä käymättä kaijassa? Ja jos ko. alus jostakin syystä satamaan menisikin ei siellä mitään tekemistä olisikaan (mussu maita ei viinaa, ei naisia, polttavan kuumaa, vittumaiset viranomaiset yms.). Ei kyllä ole pienintäkään syytä olla kateellinen. Taitaa jo Suezin kanavan venemiehet tyhjentää Pohjanmaan. Olen kerran skanssista pois päässyt ja takaisin kolhoosiin en kaipaa.

Niin muuten olen nyt noin 8000 km itään Punaiselta mereltä leppoisampien tuulten ja hyvien satamien alueella. Merelle on hyvä päästä joskus rauhoittumaan, mutta kuukausitolkulla paskan hajuisessa skanssissa savolaisten kanssa, polttavan kuumalla Punaisella merellä, mitä mahtavaa siinä on?

• jenkki-junkki
        kertoa mulle kirjoitti:

mitä mahtavaa on olla 5 kk merellä käymättä kaijassa? Ja jos ko. alus jostakin syystä satamaan menisikin ei siellä mitään tekemistä olisikaan (mussu maita ei viinaa, ei naisia, polttavan kuumaa, vittumaiset viranomaiset yms.). Ei kyllä ole pienintäkään syytä olla kateellinen. Taitaa jo Suezin kanavan venemiehet tyhjentää Pohjanmaan. Olen kerran skanssista pois päässyt ja takaisin kolhoosiin en kaipaa.

Niin muuten olen nyt noin 8000 km itään Punaiselta mereltä leppoisampien tuulten ja hyvien satamien alueella. Merelle on hyvä päästä joskus rauhoittumaan, mutta kuukausitolkulla paskan hajuisessa skanssissa savolaisten kanssa, polttavan kuumalla Punaisella merellä, mitä mahtavaa siinä on?

latoa totuuden sanomaa Norm mies 22v päässy just intis saanu koulutusta meripuolustukseen
        ja matruusin natsat testosteroni ylhäällä rinta rottingilla lähtee suorittamaan VELVOLLISUUTTA
        Isänmaanpuolesta somaliaan jee ! näkeeks sukulaiset ? totta helvetissä ne näkee mut ei ne voi sanoo
        sitä mitä mä voin ! Eli sä POIKA saat taisteluliivit ja kiikarit ja katot näkyykö mitään ! ja sitä sä teet viis kk
        you happy? tossa edellinen sano hiukan sitä mitä se ilmasto on heh laivasto on aina laivasto
        sitte nää kundit ku lähtee afhganistaniin tai iragiin ni niillä on jo rynkyt kato ne on kovii niillä on myös aurinkolasit eikä ne välitä irtooks niilt jalka vai käsi ne on kato koviksii

• HYYYYtrt
        jenkki-junkki kirjoitti:

latoa totuuden sanomaa Norm mies 22v päässy just intis saanu koulutusta meripuolustukseen
        ja matruusin natsat testosteroni ylhäällä rinta rottingilla lähtee suorittamaan VELVOLLISUUTTA
        Isänmaanpuolesta somaliaan jee ! näkeeks sukulaiset ? totta helvetissä ne näkee mut ei ne voi sanoo
        sitä mitä mä voin ! Eli sä POIKA saat taisteluliivit ja kiikarit ja katot näkyykö mitään ! ja sitä sä teet viis kk
        you happy? tossa edellinen sano hiukan sitä mitä se ilmasto on heh laivasto on aina laivasto
        sitte nää kundit ku lähtee afhganistaniin tai iragiin ni niillä on jo rynkyt kato ne on kovii niillä on myös aurinkolasit eikä ne välitä irtooks niilt jalka vai käsi ne on kato koviksii

Hyvää liksaa tuosta maksetaan verrattuna kauppalaivoihin. Tulee ulkomaan päivärahat yms.

• jungmanni,

sitten suunta lämpimille vesille,hyvää matkaa!

• Tuttuja vesiää

Veikkaan 1/2 poruhkasta , tulee maitojunalla .
        Kun saa mitä tilaa ( tietämätä mitä tilaa )

• ahteriin jäänyt.

Pohjanmaa tällä hetkellä?

• _ _ _

• 6+16

• Kielin kanavassa

• ahteriin jäänyt,

• ahteriin jäänyt,
        ahteriin jäänyt, kirjoitti:

Pohjanmaa,karvalakit joutaa muuhun käyttöön!

kohtasivat,Botnica matkalla ylös.

• 26

että menette sinne ja somalipoika vetää sinuakin mustalla munalla perseeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe