Tämä poika lähtee viideksi kuukaudeksi afriikkaan turvaamaan ruokalähetyksiä suomen merivoimien lippulaivalla
ATALANTA
29
1350
Vastaukset
- jenkki-junkki
bon voyace
- hähähähääää
Und Bon Apetit
- Kun pääsit laivaan
hähähähääää kirjoitti:
Und Bon Apetit
Pysy laivassa kanss.
- PITEMMÄLLÄ
hähähähääää kirjoitti:
Und Bon Apetit
AIVAN ÄLYTTÖMIÄ JA TYHMIÄ VIESTEJÄ ARVOSTELIJOILTA.
IHME ETTÄ NIITÄ EDES JULKAISTAAN.
NO, SUOMALAINEN ON NIIN KATEELLINEN. - 31
PITEMMÄLLÄ kirjoitti:
NO, SUOMALAINEN ON NIIN KATEELLINEN.Hyvää matkaa ja hyvää ruokahalua tuossa toivotettiin. Onko vaikeuksia ymmärtää lukemaansa?
PITEMMÄLLÄ kirjoitti:
NO, SUOMALAINEN ON NIIN KATEELLINEN.Sinähän täällä paras arvostelija olet!
- uuno1234
PITEMMÄLLÄ kirjoitti:
NO, SUOMALAINEN ON NIIN KATEELLINEN.näin on
- 19
terveisiä merirosvoille. Me ei sitten makseta teistä lunnaita.
- Vitsi vitsinä
Älkää kuitenkaan kertoko muille operaatioon osallistuville maille, että vanha kylpyamme puuhamaa
on suomen merivoimien lippulaiva. Hyvä jos on vielä Pohjanmeren jälkeen pinnalla. - Puuhamaa on
Vitsi vitsinä kirjoitti:
Älkää kuitenkaan kertoko muille operaatioon osallistuville maille, että vanha kylpyamme puuhamaa
on suomen merivoimien lippulaiva. Hyvä jos on vielä Pohjanmeren jälkeen pinnalla.niin hidas ettei piraatteja kiinni saa = turvallista suomalaisille, ei raatoja kotiin.
- 33
Puuhamaa on kirjoitti:
niin hidas ettei piraatteja kiinni saa = turvallista suomalaisille, ei raatoja kotiin.
mutta ei pääse merirosvoja pakoonkaan jos ne sattuisivat kiinnostumaan "sotalaivan" hankkimisesta itselleen.
- Laivaston lippulaiva
Vitsi vitsinä kirjoitti:
on suomen merivoimien lippulaiva. Hyvä jos on vielä Pohjanmeren jälkeen pinnalla.Miinalaiva Pohjanmaa oli menossa Isoon-Britanniaan vierailulle ja siellä oli tieto että Suomen laivaston suurin alus on tulossa. Britit tekivät laituriin 300 metriä tilaa. Yllätys oli suuri kun laituriin kiinnittyi 80 metriä pitkä laivastomme lippulaiva. Ensin luulivat että se on saattaja-alus ja kysyivät laivan päälliköltä että koska se laivaston suurin alus tulee.
- suurta pelleilyä
Ettäs kehtaatte.
No ei se vissiin tämän laivan pokukan vika ole vaan päättäjien.
No toisaalta mitä väliä sillä olisi vaikka koko suomen uljas merivoimat lähtisi vaikka minne mutta K U K A
S E N MAKSAA - JUMALAUTA.
Toivon että siellä tulee ruumiita ja jos ei muuten niin monet joisi siellä itsensä hengiltä ja loput hyppäisi hain ruoaksi.
Onko siinä proomussa edes ilmastointilaitteita.- Moottorimiehenä
Tosiaan , kyll. lämmintä riittää , kun viellä matkanopeus pieni .Tuohon samaan vuoden-aikaa 1953 tulimme Mompanasta , otimme bunkkeria Aadenissa ( lämmintä riitti .
- v.... v......
ainaki mikki hiiri meri hädässä
että hiuli hei huolta nyt ei - jöölinki
ei sinne niin kauas monikaan pääse, nykyään nämä Suomi-laivatkin seilaa täällä lähivesillä.
Sitten voitte sanoa,tuli kustua suolaiseen veteen, toivotan hyvää matkaa!!- uskokee minua..
Merirosmot tällaisella kulkupelillä..
http://photos2.marinetraffic.com/ais/fi/showphoto.aspx?photoid=90423&size=full - kertoa mulle
uskokee minua.. kirjoitti:
Merirosmot tällaisella kulkupelillä..
http://photos2.marinetraffic.com/ais/fi/showphoto.aspx?photoid=90423&size=fullmitä mahtavaa on olla 5 kk merellä käymättä kaijassa? Ja jos ko. alus jostakin syystä satamaan menisikin ei siellä mitään tekemistä olisikaan (mussu maita ei viinaa, ei naisia, polttavan kuumaa, vittumaiset viranomaiset yms.). Ei kyllä ole pienintäkään syytä olla kateellinen. Taitaa jo Suezin kanavan venemiehet tyhjentää Pohjanmaan. Olen kerran skanssista pois päässyt ja takaisin kolhoosiin en kaipaa.
Niin muuten olen nyt noin 8000 km itään Punaiselta mereltä leppoisampien tuulten ja hyvien satamien alueella. Merelle on hyvä päästä joskus rauhoittumaan, mutta kuukausitolkulla paskan hajuisessa skanssissa savolaisten kanssa, polttavan kuumalla Punaisella merellä, mitä mahtavaa siinä on? - jenkki-junkki
kertoa mulle kirjoitti:
mitä mahtavaa on olla 5 kk merellä käymättä kaijassa? Ja jos ko. alus jostakin syystä satamaan menisikin ei siellä mitään tekemistä olisikaan (mussu maita ei viinaa, ei naisia, polttavan kuumaa, vittumaiset viranomaiset yms.). Ei kyllä ole pienintäkään syytä olla kateellinen. Taitaa jo Suezin kanavan venemiehet tyhjentää Pohjanmaan. Olen kerran skanssista pois päässyt ja takaisin kolhoosiin en kaipaa.
Niin muuten olen nyt noin 8000 km itään Punaiselta mereltä leppoisampien tuulten ja hyvien satamien alueella. Merelle on hyvä päästä joskus rauhoittumaan, mutta kuukausitolkulla paskan hajuisessa skanssissa savolaisten kanssa, polttavan kuumalla Punaisella merellä, mitä mahtavaa siinä on?latoa totuuden sanomaa Norm mies 22v päässy just intis saanu koulutusta meripuolustukseen
ja matruusin natsat testosteroni ylhäällä rinta rottingilla lähtee suorittamaan VELVOLLISUUTTA
Isänmaanpuolesta somaliaan jee ! näkeeks sukulaiset ? totta helvetissä ne näkee mut ei ne voi sanoo
sitä mitä mä voin ! Eli sä POIKA saat taisteluliivit ja kiikarit ja katot näkyykö mitään ! ja sitä sä teet viis kk
you happy? tossa edellinen sano hiukan sitä mitä se ilmasto on heh laivasto on aina laivasto
sitte nää kundit ku lähtee afhganistaniin tai iragiin ni niillä on jo rynkyt kato ne on kovii niillä on myös aurinkolasit eikä ne välitä irtooks niilt jalka vai käsi ne on kato koviksii - HYYYYtrt
jenkki-junkki kirjoitti:
latoa totuuden sanomaa Norm mies 22v päässy just intis saanu koulutusta meripuolustukseen
ja matruusin natsat testosteroni ylhäällä rinta rottingilla lähtee suorittamaan VELVOLLISUUTTA
Isänmaanpuolesta somaliaan jee ! näkeeks sukulaiset ? totta helvetissä ne näkee mut ei ne voi sanoo
sitä mitä mä voin ! Eli sä POIKA saat taisteluliivit ja kiikarit ja katot näkyykö mitään ! ja sitä sä teet viis kk
you happy? tossa edellinen sano hiukan sitä mitä se ilmasto on heh laivasto on aina laivasto
sitte nää kundit ku lähtee afhganistaniin tai iragiin ni niillä on jo rynkyt kato ne on kovii niillä on myös aurinkolasit eikä ne välitä irtooks niilt jalka vai käsi ne on kato koviksiiHyvää liksaa tuosta maksetaan verrattuna kauppalaivoihin. Tulee ulkomaan päivärahat yms.
- jungmanni,
sitten suunta lämpimille vesille,hyvää matkaa!
- Tuttuja vesiää
Veikkaan 1/2 poruhkasta , tulee maitojunalla .
Kun saa mitä tilaa ( tietämätä mitä tilaa )
- ahteriin jäänyt.
Pohjanmaa tällä hetkellä?
- _ _ _
Aamulla ollut tuolla, nyt on sammuttanut AIS:n tai sitten kantaman ulkopuolella.
http://www.marinetraffic.com/ais/fi/default.aspx?oldmmsi=230319000&zoom=10&olddate=1/6/2011 7:33:25 AM - 6+16
_ _ _ kirjoitti:
Aamulla ollut tuolla, nyt on sammuttanut AIS:n tai sitten kantaman ulkopuolella.
http://www.marinetraffic.com/ais/fi/default.aspx?oldmmsi=230319000&zoom=10&olddate=1/6/2011 7:33:25 AMmihin katosi??
- Kielin kanavassa
6+16 kirjoitti:
mihin katosi??
Kielin kanavan läpi purjehtimassa juuri.
http://www.marinetraffic.com/ais/fi/default.aspx?oldmmsi=230319000&zoom=10&olddate=1/7/2011 6:01:25 PM
http://www.marinetraffic.com/ais/fi/shipdetails.aspx?mmsi=230319000 - ahteriin jäänyt,
Kielin kanavassa kirjoitti:
Kielin kanavan läpi purjehtimassa juuri.
http://www.marinetraffic.com/ais/fi/default.aspx?oldmmsi=230319000&zoom=10&olddate=1/7/2011 6:01:25 PM
http://www.marinetraffic.com/ais/fi/shipdetails.aspx?mmsi=230319000Pohjanmaa,karvalakit joutaa muuhun käyttöön!
- ahteriin jäänyt,
ahteriin jäänyt, kirjoitti:
Pohjanmaa,karvalakit joutaa muuhun käyttöön!
kohtasivat,Botnica matkalla ylös.
- 26
että menette sinne ja somalipoika vetää sinuakin mustalla munalla perseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157