Onko ehdotuksia minne voisi mennä lapsen kanssa matkalle? Lentokentältä ei suotavaa kamalan kauan istumista bussissa
lapsen kanssa matkailu
2
246
Vastaukset
- näin on
nyt ole kiinni lentokentällä tai bussissa istumisesta sillä koneessa se lapsi hermostuu pitkillä lennnoilla. Ja ihan itse saat päättää minne menet ja milloin....
- .....
Kunhan katselet noita nettisivuja, niissä mainitaan yleensä kuinka pitkä matka on lentokentälle. En valitsisi hotellia sillä perusteella että kenttä on lähellä, koska sitä varmemmin koneiden ääni häiritsee.
Valitsisin tasokkaan hotellin jossa on lapsesi ikäisille tekemistä. Olen ollut kerran tyttäreni kanssa yksin reissussa, hän oli silloin jo 9, ja viihtyi siellä missä minäkin, ei halunnut mihinkään lastenkerhoihin.
Vuodenajasta riippuen lämmitetty uima-allas ja hyvä ranta, niillä pärjää jo kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096