annetaa hyvä, pysyvä ja osaavaa koti parta agama tytölle tai pojelle vauvalle tai hieman iäkkäämmällekkin.
ostetaan parta agama
4
411
Vastaukset
- tiiamaria.karkkainen
Onko vielä löytynyt parta-agamaa?
Meillä olisi myynnissä noin 3-vuotias partis tarvikkeineen :). Muuton ja elämäntilanteen vaihtumisen vuoksi tila on kortilla ja hoitajia vaikea löytää uudelta paikkakunnalta reissujen ajaksi :/..
Kaveri on jäänyt liian vähälle huomiolle, mutta pirteä on ja ruoka maistuu :)
Mukaan tulisi tarvittaessa
-uutena ostettu lasiterraario 150*55*45cm
-120cm/36W uvb putki (ja toinen käyttämätön vielä avaamattomassa paketissa)
-lämpömatto
-exoterran ruoka/juomakippo
-sisustuskrääsää
jos kiinnostusta vielä löytyy, otappa ihmeessä yhteyttä niin voin lähetellä kuvia tai saa tulla myös katsomaan :)!!- nipsu81
ei vielä....
kuulostaa kyllä oikein hyvälle
missähän päin asustelette ? paljonko pyydätte paketista? jos jos jaksat niin laita vaikka pari kuvaa mukaan
laita vastaukset ja kuvat mun sähköpostiin ninni.venho@gmail.com - hellukka81
nipsu81 kirjoitti:
ei vielä....
kuulostaa kyllä oikein hyvälle
missähän päin asustelette ? paljonko pyydätte paketista? jos jos jaksat niin laita vaikka pari kuvaa mukaan
laita vastaukset ja kuvat mun sähköpostiin ninni.venho@gmail.comtäälläkin olisi tarjolla parta-agama naaras,iäkäs kylläkin mutta vetreässä kunnossa.lisätiedustelut 0442533234 pk-seutu
- skwallin111
Täälläkin tahdottaisiin ostaa partis-naaras :) sini.wallin@helsinki.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076