itse pelasimme kavereideni kanssa (on jo aikaa) vanhalla koululla kellarissa spiritismiä, mutta emme karkoittaneet henkeä pois. kuulin vasta jälkikäteen että se täytyisi karkoittaa tai se jäisi vainoamaan jotakuta meistä / sitä taloa ? jos tämä on totta niin se mikä ikinä onkaan on vieläkin siellä koululla.
spiritismissä henki täytyy karkoittaa?
2
432
Vastaukset
- Asia on niin!
Siellä kahdessa eri asunnoissa asuvaa henkilöä kertoi, että talossa kummittelee. sittten paljastui, että kerrostaloon on muuttanut asumaan henkilö, joka on ja vieläkin luultavasti harrastaa ennustamista ym. Sisarukset olivat yrittäneet mennä yhdessä keskustelemaan naapurinsa kanssa, mutta asukas ei ollut avannut ovea. No rukoilimme ja siunasimme näiden naisten asunnot Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä!
- Satunnaiskirjoittaja
Älä jaksa selittää tuota paskaa "Jeesuksesta Kristuksestasi".
Ja nyt kun siitä asiasta on huomautettu, voimmekin siirtyä oikeastaan aiheeseen...
Miksi henki pitäisi karkottaa? Kyllä se itsekin halutessaan osaa takaisin.
Ja kaikki hengethän _eivät_ ole automaattisesti murhanhimoisia ja negatiivisia, elleivät suoranaisesti pahoja... ihmisiä on monenlaisia, olivat ne sitten kuolleita tai eläviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728