Ystävyyden jälkeen

tulee siinäkin jotain pientä.

"Minä olen Α ja O, alku ja loppu, (Kreikkalaiset kirjaimet, siihen aikaan) sanoo Herra Jumala, hän joka on, joka oli ja joka on tuleva, Kaikkivaltias"
Alfa ja Oomega, Sanoo yksi herroista.

Ystävyyttä ei voita kuolemakaan.
Ihmisellä voi olla vain yksi ystävä, miten sitten määritellä rupusakki?

Mutta alku ja loppu on ja pysyy.
Onko hyvä kakkos-ystävä sitten a-uros tai a-naaras?
Vai ao-uros ja ao-naaras?
Mikä voisi olla Allahin ajatus, tai Budhan?

Vai voisiko vain lainata ajatusta, Pauliina, Tiina, Meriläinen ja Kaarlo on mun AO-ystäviä?
AO-Friidu?
Anjaniina on sit Ao-kakkonen? Tai yks ja puoli.
Joku kysyis ystävistä niin vois sanoa: Mulla on AO puolitoistakin.

:)
H

34

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä-.,-.,-.,-

Kirjoituksesi ovat liian älykkäitä täällä, että puhutaan vaikka leipomisesta. Mikä on paras leipä?

• ääliöälälyöööliäläik

on muut paikat osoittaa älynväläyksiään, ei tämä höpöpalsta.
        Tämä on useimmille pelkkää hupia, aivojen narikassa pitoa, joksi se lienee tarkoitettukin.

Älyn mestareille on omat paikkansa, miksi kukaan älykäs täällä kimpoilisi älykääpiöiden kera?

• ääliöälälyöööliäläik kirjoitti:

on muut paikat osoittaa älynväläyksiään, ei tämä höpöpalsta.
        Tämä on useimmille pelkkää hupia, aivojen narikassa pitoa, joksi se lienee tarkoitettukin.

Älyn mestareille on omat paikkansa, miksi kukaan älykäs täällä kimpoilisi älykääpiöiden kera?

minua siinäkin että tämä palsta on 2 prosenttisesti samaa kuin 50 .
        Näen tulevaisuuteni valoisana ja jumalat suokoot, niin näkee palstakin.
        H.

• älykääpiö*

Erikoisuuden tavoittelua.
        Tai sitten älykkäitä:)

• hidasälyinen'

Ei täällä 12 prosenttia tyhmiä ole.

Kirjoitat samoin kuin eräs ystävättäreni puhuu parin viinipullon huppelissa. Hyppelehdit asioiden välillä niin että en pysy kärryillä.

• älykääpiö* kirjoitti:

Erikoisuuden tavoittelua.
        Tai sitten älykkäitä:)

Erikoisuudentavoittelun lopetin yli vuosi sitten.
        Ja, joo...tuota...ihan älykkäitä ne eivät aina ole, niissä on useimmiten mahottomasti huumoria.
        Mut toi huumorijutska menee kaikilta aina ohi, ne kun pyrkii ekaks hakemaan syytä haukkumiseen.
        H.

• k/k
        hunksz kirjoitti:

Ja, joo...tuota...ihan älykkäitä ne eivät aina ole, niissä on useimmiten mahottomasti huumoria.
        Mut toi huumorijutska menee kaikilta aina ohi, ne kun pyrkii ekaks hakemaan syytä haukkumiseen.
        H.

Joka ei luokka ei ivaa ei väheksy muita kuin kertojaa itseensä on aina älykästä

• hidasälyinen' kirjoitti:

Ei täällä 12 prosenttia tyhmiä ole.

Kirjoitat samoin kuin eräs ystävättäreni puhuu parin viinipullon huppelissa. Hyppelehdit asioiden välillä niin että en pysy kärryillä.

kaksistaan kun dokaa niin ei 12 prossaa löydy tyhmää, Ei.SIT.OLLENKAA!
        Haluaisin olla mukana tasaamassa.
        H.

• muija susirajalta
        hunksz kirjoitti:

H.

Huumori, kyllä, just ja just tajuan:)
        Meitä on moneksi, savolaismullikat ja stadin älyköt eivät tahdo kohdata henkisellä tasolla.
        Mulle sopii suoraviivaisempi huumori jossa mennään asian ytimeen, en pysty kilpailemaan älykkyydessä, mutta on pärjättävä näillä eväillä.

• Savonmuanhilima
        hunksz kirjoitti:

kaksistaan kun dokaa niin ei 12 prossaa löydy tyhmää, Ei.SIT.OLLENKAA!
        Haluaisin olla mukana tasaamassa.
        H.

Meillä kaikilla, jokainen puhuisi toisensa päälle ja laulaisi välillä kansainvälistä.
        Kivaa, vaikka ei niin älykästä, varsinkin aamuisin olen sitä mieltä.

• Savonmuanhilima kirjoitti:

Meillä kaikilla, jokainen puhuisi toisensa päälle ja laulaisi välillä kansainvälistä.
        Kivaa, vaikka ei niin älykästä, varsinkin aamuisin olen sitä mieltä.

vaan aika on siitä ajanut ohi.
        Mutta aika tulee hidastumaan ja laulu on taas ajankohtainen.
        Silloin ei enää ole politiikkaa, kuten sen nyt ymmärrämme, vaan 1918 politiikkaa, on aika selviytyä.
        Ja taas kyyneleet valuvat.
        H.

• k/k kirjoitti:

sinulle kirjoita! Pääsisit liian helpolla.
        AO1,1

H.

• muija susirajalta kirjoitti:

Huumori, kyllä, just ja just tajuan:)
        Meitä on moneksi, savolaismullikat ja stadin älyköt eivät tahdo kohdata henkisellä tasolla.
        Mulle sopii suoraviivaisempi huumori jossa mennään asian ytimeen, en pysty kilpailemaan älykkyydessä, mutta on pärjättävä näillä eväillä.

viännetty mäki, ihan kaapuntillekin.
        Aika viäräänkin, etelässä ovat suorempia.
        Sen on joku eteläinen laittanut tornin suoraan, sinne piälle.
        Olko se nyt Elli vae Tahvo?
        H.

• k/k kirjoitti:

takeissa taskut. :)

• Anceli kirjoitti:

takeissa taskut. :)

Oikeinko vedenpitävät ja useampia?
        kompiaisiako niissä kuljetat vai kommunikaattoria?
        Kuka soittaa kahdesti ellei peräti kolmasti raivon vallassa .

• piikkiö kirjoitti:

Oikeinko vedenpitävät ja useampia?
        kompiaisiako niissä kuljetat vai kommunikaattoria?
        Kuka soittaa kahdesti ellei peräti kolmasti raivon vallassa .

rintataskussa kulkee kommunikaattori jos joku tärkeä sattuu pirauttamaan kesken ulkoilun.
        Tänään soitti yks kiva ihminen, ei yhtään raivokkaalla päällä ollut hän, kovin kiireinen kuten aina, en ehdi puoliakaan kuulumisista kertoilla, kun hänen pitää jo töihin kiirehtää.

• Anceli kirjoitti:

rintataskussa kulkee kommunikaattori jos joku tärkeä sattuu pirauttamaan kesken ulkoilun.
        Tänään soitti yks kiva ihminen, ei yhtään raivokkaalla päällä ollut hän, kovin kiireinen kuten aina, en ehdi puoliakaan kuulumisista kertoilla, kun hänen pitää jo töihin kiirehtää.

Aikaa tuntuu olevan loputtomasti mutta otappa puhelin käteesi niin jo tarttuu kiire pusakan hihaan.
        Ystävistä entisistä pitää tässä ketjussa puhua, multa on häipynyt yksi kaveri kuin pieru saharaan.
        Ei mitään selitystä se vain häipyi.

• piikkiö kirjoitti:

Aikaa tuntuu olevan loputtomasti mutta otappa puhelin käteesi niin jo tarttuu kiire pusakan hihaan.
        Ystävistä entisistä pitää tässä ketjussa puhua, multa on häipynyt yksi kaveri kuin pieru saharaan.
        Ei mitään selitystä se vain häipyi.

eikä sille voi mitään, kiirettä pukkaa ja ystäviä katoaa.
        Yhden kanssa kyllä sovittiin, että oikea ystävyys on enemmän kuin nettikaveruus ja niin sen pitää ollakin.

Siellä on muuten telkkarissa menossa ampumahiihtoa, miesten viesti, Saksa taitaa johtaa. :))

• et onnistu, et, et

Aha, etkö ole itse pettynyt koskaan ystävään joka sitten ei sitä ollutkaan? Tälläiset nettitutut on mitä on.
      On monia nettiystiksiä jotka ovat vuosien aikana kuin vieraita, kirjoittelut hiipuu kun palstalta lukee hänen kirjoituksiaan, voi jopa poistaa Minä-sivuiltaan. Joistain vain alkaa pitämään alkuinhotuksen jälkeen.
      Useimmat laittavat Minä-sivunsa vain ystävilleen avattaviksi, naurattaa kun katselijoita on päivittäin pilvin pimein, vaan mitään ei irtoa! Luulisi v----tavan? Mitäs siellä kyyläätte?
      Voisin kirjata useita joihin olen pettynyt, mutta olkoot...en vastaile heille, heitä ei enää ole minun elämässäni.
      Mielestäni tyhmää että nimeät ketään , teet vain hallaa itsellesi. Vielä vähemmän sinusta halutaan kuulla tälläpalstalla ellet opi ettet sinä ole tämän palstan kunkku? Sinä eikä tyttötriiosi muuta palstaa, olisi pikkuhiljaa uskottava. Ihan varmasti pidämme ilkeilyillä siitä huolen!

• sisaret ja veljet.

No jaa, mielestäni pitäisi kaikille olla ystävällinen, tietenkin "taso" näkyy heti mutta vihaa ja katkeruutta on kaikkialla,,, sillä olkaamme kuin "jeesus" opetti opetuslapsiaan ja tässä iässä kuolemaa odottaessa miksi katkeruutta toisia kohtaan, kuin lapset hiekka-laatikolla---muistuuko ..

• ex-nicci
        sisaret ja veljet. kirjoitti:

No jaa, mielestäni pitäisi kaikille olla ystävällinen, tietenkin "taso" näkyy heti mutta vihaa ja katkeruutta on kaikkialla,,, sillä olkaamme kuin "jeesus" opetti opetuslapsiaan ja tässä iässä kuolemaa odottaessa miksi katkeruutta toisia kohtaan, kuin lapset hiekka-laatikolla---muistuuko ..

Vastasinko sinulle? Mene jeesustelemaan niille kuuluville sivuille. Tämä on uskoista vapaa keskustelupalsta, joten hae oma laatikkosi.

• ao-ystäviini, en palstalla enkä muuallakaan.
        Itseeni olen joskus pettynyt koska olen uskonut kaikenmaailmaan.
        Vika ei ole heidän vaan minun.
        Aina ei ole helppoa tunnustaa olleensa idiootti.
        Joskus kyllä tulee surullinen mieli pettäjien puolesta.
        H.

• Yrtsi'

Sinä se jaksat aina vaan.

• Siis minä olen minä;
        Yrtsi' kirjoitti:

Sinä se jaksat aina vaan.

VAIKKA KUMMALLINEN JA OUTO "ystäväni" aina onkin...Ehkäpä vedän puoleeni erikoislaatuisia tapauksia;))) Kuitenkin en voi olla hänestä aidosti välittämättä. Se joka nyt ivaa tätä palstarakkaudeksi tai joksikin..tietäköön tämä on kyllä aitoa kiintymystä....jostain syystä mistä en itsekään enää perillä.

Tsau:Friidu (se alkuperäinen ja aito)

• \\\\\\\\\\\\++

jäteaivoporukkana pidät meitä Kaikkia, että oikein pitää selittää A ja O.

Nostat, sinäkin, itsesi liian korkealle.

Ystävyydet hoidetaan muualla, ei tällä palstalla.

• että haet ystävyyttä livestä.
        Palsta ei ole oikea paikka siihen.
        Ajatuksesi nostaa sinut paljon korkeammalle kuin missä minä olen.
        Siinäkin olet hyvä että laitat kirjoittajat ojennukseen.
        Ystäväsi
        H.

• savolaeseukko
        hunksz kirjoitti:

että haet ystävyyttä livestä.
        Palsta ei ole oikea paikka siihen.
        Ajatuksesi nostaa sinut paljon korkeammalle kuin missä minä olen.
        Siinäkin olet hyvä että laitat kirjoittajat ojennukseen.
        Ystäväsi
        H.

Tulen taas katsomaan, kivaahan tämä on, jalka paketissa:(

• mvh-.,-,-.,

Mikä on hyvä leipä, sinulle joka on nolla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5310
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2347
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      111
      1572
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      227
      1524
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      288
      1078
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe