oon heränny öisin kun mun veli hyväilee mua. se tuntuu iljettävältä varsinki kun mulla on poikaystävä.
yks yö se lähetti mulle viestin että antaisitko vähä persettä. mun mielestä tollanen touhu on iljettävää. pitäiskö mun kertoo jollekki vai antaa asian olla ?
HYI SAATANA.
4
1428
Vastaukset
- ioh5fithjgrtrghjktuj
Kaksi vaihtoehtoa:
- Annat persettä (kortsun kanssa)
- Hankit veljellesi tyttöystävän joka antaa persettä.
Problem solved ?- Half Pipe
edellinen kirjottaja oli taatusti pikkufinninaamapoika, joka on just huomannut että tytöillä on eri kapine jalkojen välissä (ja ainoa kerta jollon on ollut lähellä vähäpukeista naista oli synnytys/imetys):
Ainoa oikea vaihtoehto on kertoa vanhemmilles, jotka hoitaa ton sun veljes. Iljettävä saasta. - ..............
Half Pipe kirjoitti:
edellinen kirjottaja oli taatusti pikkufinninaamapoika, joka on just huomannut että tytöillä on eri kapine jalkojen välissä (ja ainoa kerta jollon on ollut lähellä vähäpukeista naista oli synnytys/imetys):
Ainoa oikea vaihtoehto on kertoa vanhemmilles, jotka hoitaa ton sun veljes. Iljettävä saasta.Mitäs iljettävää siinä on, että velipoika diggaa?
- trrolololo :D:D:D
Half Pipe kirjoitti:
Ainoa oikea vaihtoehto on kertoa vanhemmilles, jotka hoitaa ton sun veljes. Iljettävä saasta.taaaai sitten vetää perusläppää ja half pipe on ahdasmielinen ihmisperse :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229