Moneen vuoteen ei ole ollut oikeaa palkkatyöpaikkaa, nyt on. Koeaika on päättynyt, työ on melko lähellä koulutustanikin, hiukan sivuraiteilla pääaineisiin nähden, mutta sopivasti, opinpahan taas uutta. Erityisesti kun olen lukenut muiden juttuja, millaista joillain työpaikoilla voi olla. Minulla on ihana työpaikka, ihana hyvähenkinen työyhteisö ja pomojakin on elämän varrella ollut useita, tämä, nyt keski-ikäinen mies, jakaa pomojen ykkössijan yhden nuoren naisen kanssa. Palkkaa voisi sanoa koulutukseeni nähden pienehköksi, mutta viis siitä, kun saan yleensä palkkaa ja saa moni pienempääkin! Minulle tämä on suurin palkka koskaan. En tiedä miltä lottovoittajasta tuntuu, mutta minä luulen, että paremmalta - ei minun tarvitse salata keltään, että olen töissä!
Sain töitä syksyllä!
maailman onnellisin
1
590
Vastaukset
- maailman onnellisin
Hups, luulen siis että tämä tuntuu paremmalta kuin lottovoitto tuntuisi, niin piti sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096