Elikkä minulla oli kokeilussa mokkula jonka palautin 14vrk.sisällä. Jonkin ajan kuluttua siitä alkoi kuitenkin tulemaan laskuja. Lopulta päästyäni asiakaspalveluun sieltä väitetään ettei mokkula olekaan palautunut heille takaisin. Postin kuittia en löydä enää mistään. Eipä ole aiemmin "kadonnut" mitään, mutta tässä tapauksessa taidan olla aika heikoilla kun kuittia en ole säilyttänyt. Nyt ovat sitten vailla 24kk maksuja, mutta kyllä harmittaa jos joudun maksamaan tyhjästä. Onko ehdotuksia mihin voisin vedota ja jos jollain sattuisi olemaan samankaltaisia kokemuksia?
Palautin mokkulan; Dna laskuttaa.
Kärtsä76
3
420
Vastaukset
- untokuurna
Et mihinkään, ellei sinulla ole esittää sitä postin kuittia.
- kaikki..
voisi väittää palauttaneensa ja pitää mokkulan itse jos ei kuittia tarvittaisi.
- AK
Kai muistat päivän jolloin toimitit tuotteen postiin? Mene siis postiin ja pyydä niiltä kuittikopio. Posti kirjaa kyllä lähetykset ylös ja tiedot on sieltä saatavissa varsin helposti. Pyydät kuittikopion ja ilmoitat sitten dna:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279