M: Margit Sandemo - Jääkansan tarina

Rosilla

Myynnissä Jääkansan tarina -sarja kokonaisuudessaan, 47 pehmeäkantista kirjaa. Parissa lievää kosteusvauriota, muuten hyvässä kunnossa. H. 140 pk. Asun Tampereella.

18

8692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lintukoira

H. 140 pk tarkoittaa siis, että hinta on 140 ja lisäksi postikulut? Siis 140 mitä? :)
      Ei oikein leikkaa tänään.

• Rosilla

Jeps eli 140 plus postikulut - ellei sitten käy hakemassa niitä minulta. :)

Sähköpostiosoite rosillan@hotmail.com

• Lintukoira
        Rosilla kirjoitti:

Jeps eli 140 plus postikulut - ellei sitten käy hakemassa niitä minulta. :)

Sähköpostiosoite rosillan@hotmail.com

Se on aika paljon...no jaa, toisaalta yhden hinnaksi tulee vain..kolmisen euroa. Jaa. No en tiedä. Kai joku voisikin ostaa, mutta kun ajattelee samaa summaa markkoina, se on lähes tähtitieteellinen. Laita yhden kirjan hinnaksi euro, niin saattaa löytyä ostajia. :)

• suntti

haluisin kovasti ostaa noi kirjat....mut hinta on noin puolet liian korkea...etkö vois myydä niitä 50-70euroo?????

• Rosilla

En myy 1 €/kirja missään tapauksessa, ennen pidän vaikka itse. :) Toki paketille tulee hintaa kun kirjoja on kuitenkin 47 kpl. Kalliimmaksi taitaa tulla metsästää kirjoja yksitellen maailmalta, hinnat näyttävät vaihtelevan 2-4,5 euroon kappaleelta.

Lisäksi tietysti ostamalla kerralla koko paketin säästyy etsimisen vaivalta. Oli miten oli, tarjouksia otetaan vielä vastaan vaikka hyviä sellaisia olenkin jo saanut.

• waterlily

Myydä yhden kirjan siitä sarjasta minulle?? Minulta puuttuu numero 8 eli Pyövelin tytär.. Jos siis haluat myydä niitä yksitellen... Mailaa: sendariana@jippii.fi

• ComaSurumieli

niin... vieläkö olis voimassa tuo tarjous?
      tai jos joku on kiinnostunu myymään... ostaisin mieluusti koko sarjan kerralla. maili ois ancilla@luukku.com

• adamia

hei. vieläkö sinulla mahtaa olla tuo jääkansan tarina kirjasarja? olisin erittäin kiinnostunut ostamaan sen. laitathan viestiä tulemaan.
      terveisin: adamia

• Lilja64

Vieläkö sarjan kirjoja saisi.. tarvitsisin kirjat 7-12. Ja mikä olisi hinta???

• LIKRU

hei! joko se sarja on mennyt? ostaisin mieluusti ne kaikki kerrala... likru@luukku.com

• JÄÄKANSAN TARINA SARJA LÖYTYY MELKEIN TÄYDELLISENÄ! 46/47. JOUTAISI NURKASTA PYÖRIMÄSTÄ. HINTA OLISI 175€ JOS KIINNOSTUIT NIIN LAITA SÄHKÖPOSTIA memmumemmu91@hotmail.com KIITOOOS ;))))

• wwwilma

Onko kirjat vielä myymättä?

• Tanja47392

Täältä löytyisi täydellinen sarja, 47/47, jos vielä on kiinnostusta. 175 €. tanja.panula@gmail.com

• Laurakuj

Mulla myös koko sarja myynnissä. Tarjota saa osoitteeseen: laurakuja@gmail.com
      En myy yksittäin.

• Anonyymi

Jos tämä sarja on vielä myynnissä olisin halukas ostamaan.Anneli Mäkelä
      Imatra puh:0503405450

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe