On sentään muillakin kuin täällä päivystävillä kretuilla tiedossa toivomisen varaa:
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/01/metsastajan_epaillaan_ampuneen_ahman_sonkajarvella_2273658.html
Eläintentuntija asialla
3
146
Vastaukset
- a.
tappavan ahman kellistämisestä saa kaksi vuotta linnaa, mutta syntymättömän lapsen tappamisesta äitinsä kohtuun ei saa tuomiota.
Se on sitä evoluutiomoraalia se. Monen mielestä siinä olisi hiukan toivomisen varaa.- pekka-
Sukupuuton partaalla olevan eläimen saa "vahingossa" tappaa, siitä Jumalasi ei rankaise.
Mikä ihme oikeus ihmisillä on vallata kaikki elämiselle sopivat paikat, ja tukehduttaa koko muu eliöstö. Ai niin, satukirjasihan siihen antaa luvan. - asianharrastaja
Syntymätön lapsi on lääketieteellisesti tarkoin määritelty käsite; eri asia kuin alkio ja sikiö. Vain jälkimmäisiä saa lain mukaan abortoida eikä laki nimitä sitä tappamiseksi.
Mielipiteesi ja niiden esittämistapa tässä asiassa ovat läpitte tuttuja kuin p-kan haju. Voisitko mennä niiden kanssa lemuamaan aiheelle varatulle palstalle tai mieluimmin vielä eduskunnan käytävälle. Vaikuttaisit siellä, missä se tuntuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917