onko kukaan muu katsellut tälläisiä?, en tarkoita näitä riemukupla-elokuvia mitä tulee telkkaristaki välillä vaan tarkoitan muistaakseni itäsaksassa? en ole ihan varma tehtyjä jymy-kupla elokuvia missä seikkaili keltainen kupla-volkkari nämä on -70 luvun tuotantoa, näitä tuli penskana katsottua, kaasu pohjaan jymykupla vhs on itellä viellä tallessa, tietääkö kukaan pystyykö näitä ostaan mistään? vhs-kasetteinakin kelpaisi
jymy-kupla elokuvat
4
1148
Vastaukset
tilasin kolme ensimmäistä tuolta amazomista ei oikeen löydä mistään noita 2 elokuvaa .
Kyllä itekki tuli sitten pienenä penskana lainattua useita kertoja noita leffoja :D
Äiti haki aina noi ja nyt kattelin ne kolme ensimmäistä ja hyviä on vieläkin- PIIKKI LIHASSA
Jymykupla-leffat oli Länsi-saksalaista tuotantoa. Niitä tehtiin muistaakseni jotain viisi kappaletta. Kaikki 70-luvulla. Niitä sai lainattua joskus 80-luvulla videovuokraamoista ja ne oli äänitetty englanniksi. Aika nopeasti ne hävisi vuokraamojen hyllyistä. ei ilmeisesti ollut oikeen menekkiä. Pääosassa oli Jimmy Bondi niminen agentti jolla oli keltainen puhuva kupla joka oli tietokoneohjattu. Se kulki maalla merellä ja ilmassa. Muistutti vähän Ritari ässää koko homma. Youtubesta löytyy joitain pätkiä Jymykupla-elokuvista. Aika kömpelöjä filmejä nyt kun tänäpäivänä niitä aikuisena katselee. Suht halvalla budjetilla väsättyjä. jos ne olis tehty USA.ssa, ne olisi ehkä kestäneet vähän paremmin aikaa.
- Keppanja
Mahtavaa, että joku muistaa. Koulussa aikoinaan puhuin tästä, kun muut puhuivat Riemukuplasta. En ymmärtänyt.
Mun lemppari silloin, kun olin 2-4v. - Anonyymi
Mun kavereista kukaan ei muista edes kuulleen Jymy-kupla elokuvista mitään, kun oon kysyny muistaako kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707