Onko kokemuksia tästä perulaisesta/espanjalaisesta nettikaupasta? Itse tilasin noin 10 viikkoa sitten tavaraa, joka ei ole vielä saapunut. Ilmoittivat toimitusajaksi muistaakseni jotakuinkin 3-5 viikkoa. Olen vasta yhdellä sähköpostilla yrittänyt tavoitella firmaa, tuloksetta. Mitähän pitäisi tehdä, mikäli he eivät vastaa tiedusteluuni? Maksoin Masterilla Paypalin kautta.
Voiko tilaus viipyä Suomen tullissa näin kauan?
Uskalsin tehdä tilauksen, koska ystävälläni sujui kaikki kuiten pitikin tämän saman putiikin kanssa.
Kiitos vastauksista,
Jesse
Nettikaupan luotettavuus (inkanatural.com)
3
442
Vastaukset
- pshvåw
Inkanatural myy sellaisiakin tuotteita, joita ei saa Suomeen tuoda, eli voi hyvinkin olla, että tilauksesi on tullissa tutkittavana.
6 viikkoa taitaa olla maksimi odotusaika kansainväliselle postille.- Inkanatural
Kiitos vastauksesta.
Soitin tulliin, tullipostiin ja postiin eikä mistään löytynyt. Yritän edelleen saada inkoihin yhteyden. Katsotaan miten käy. - inkantural
Inkanatural kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Soitin tulliin, tullipostiin ja postiin eikä mistään löytynyt. Yritän edelleen saada inkoihin yhteyden. Katsotaan miten käy.Inkat vastasivat vihdoin ja palvelu oli hyvin ystävällistä. Sain lähetyksen seurantakoodin ja sen avulla peketti löytyikin täältä Suomesta. Firma vaikuttaa siis olevan ok ja viivästys on heistä riippumatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337