ISS

rtghnm

Paljon on kuulunut kritiikkiä ja arvosteluja amicasta ja muista "ruokala" ketjuista... onko kellään tietoa millainen ISS on työnantajana lähinnä ruokapalvelupuolella?
olisin kiinnostunut kuulemaa...

6

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On

samaa sontaa kun amica ,sodexo, yms yms... Toisissa taloissa vi..taa tekeminen toisissa taas jokin muu asia.

• Realizmus

Sama paska samanlaisessa paketissa, toisella nimellä.

• työnantajana

Olen ollut nyt viime vuoden loppupuolelta lähtien ISS: llä töissä ja voin sanoa etten missään ole ollut niin sekaisessa ja huonosti johdetussa paikassa kun nykyinen työpaikka on. Asiasta voisi kirjoittaa enemmänkin.

• samaa mieltä

Olen ollut vasta jonkun aikaa kyseisessä firmassa ja on kyllä niin huijattu olo. Työhaastattelussa annettiin aivan toisenlainen kuva paikasta ja tällä hetkellä katselenkin jo uutta työpaikkaa. Nykyinen työ olisi kiva, asiakkaat ovat mukavia mutta firma on vaan niiiin syvältä...

• qu

Paljon luvattiin rekry tilaisuudessa ja kauniita puheita pidettiin. Totuus oli sitten aivan jotain toista , ravintolapäällikkö ei osannut johtaa paikkaa , ravintolatoimenjohtaja ei välittänyt johtaa paikkaa, joku pikkupäällikkö juoksenteli pitkin taloa antamassa idioottimaisia käskyjään ilman mitään perusteluja miksi nyt tehdään näin vaikka juuri viime viikolla sovittiin aivan jotain muuta , asiakkuuspäällikkö ei edes viitsinyt tervehtiä työntekiöitä ja alkoholisti kokista tehtiin jonkinlainen keittiöpäälikkö joka piti naapuri ravintolaa pystyssä. Tälläinen on iss catering servisen antama kuva itsestään ja heidän johtajista. Todella pitkä ja kivikkoinen tie tulee olemaan ko yrityksellä jos haluavat jatkaa suomessa catering alalla

• mereteus...

eipä oo ihme että, iss kahvit ja kahvileivät, loppuu aina kesken eräässä isossa paikkaa, talon paistamat, jaetaan parempiin suihin, ja kahvi on joskus 3h sitten veellä tislattua sumppia... :D on kuulemma heillä oikein kellon ajat, eli aamu 7, 12, 14-18 raskitaan vain vaivaset puoli pannua keittää jonkinlaiset uudet kahvit :D
      pv ruoat sentään ovat jonkin sorttisia, mutta huomaa että ei ole kokilla liikoja älliä, kun joka pv sama jälkiruoka, ja aamupuurokin on aina yhtä ja samaa jankkia.. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe