Kuvat pdf-tulosteessa

Annukaisa

Voiko tehdä sellasen pdf-tiedoston, josta kuvia ei voi kopioida?
Jos voi, niin miten?
En siis tarkoita kuvankaappausta, vaan kopiointia.

16

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

"En siis tarkoita kuvankaappausta, vaan kopiointia."

Onko niillä jokin merkityksellinen ero loppupeleissä?

• untokuurna

Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).

AK: Voi tehdä, esim. Acrobatilla.

• sdthsh
        untokuurna kirjoitti:

Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).

Jos ei halua jonkin kuvan leviävän niin asialla ei ole merkitystä.

• Annukaisa
        untokuurna kirjoitti:

Mulle oli tärkeä tieto siitä, että tollasen pdf-tiedoston yleensä voi tehdä. Acrobat tosin on mulle liian kallis, mutta yritän etsiskellä edullisempaa vaihtoehtoa. :)

• Teet sellaisen pdf-tiedoston, jossa ei ole kuvia joita voisi kopioida. Ei se oikein muuten onnistu.

• Annukaisa

Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)

• SUTTUISIA:.!%#?+
        Annukaisa kirjoitti:

Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)

.

kuvia ettei niitä kannata kopioida?????????

.

• Vell Vell
        Annukaisa kirjoitti:

Tee pdf:ään sitten heikkolaatuinen kuva jos et halua että kukaan saa hyvälaatuista kuvaa kopioitua. En kyllä tajua mitä sillä kuvalla siinä sitten virkaa on jos siitä ei mitään selvää saa. Oletko ylipäätään varma että ketään edes kiinnostaa kopioida sun kuvia? Jos vaan olet siinä luulossa kuten suurin osa ihmiskunnasta että muita ihmisiä muka kiinnostaa ne tekeleet joita olet itse väsännyt. Itsekin luulin joskus olevani niin stnan hyvä, että muita kiinnostais mun tekemiset ja tekeleet, ikä on tuonut viisautta ja olen huomannut, ettei ne kiinnosta ketään niin paljoa että viittisin nähdä vaivaa. Käytännön kiinnostus on nollan luokkaa.

• *.deb

... kaikki kuvat pystyy kopioimaan, joten aika mahdoton tehtävä.

• saakos sitä

kuvaa niin et se varsinainen kuva on pieni ja kun sitä klikkaa hiirellä niin se hyppää esiin siksi aikaa kun hiiri on siinä päällä.
      tai jotain.

• Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.

• f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.

oikein kysymyksen, niin eikös, kun pdf:n flattaa (upottaa kuvat ja kaiken) ennen tallennusta, tulee juuri sellainen pdf, josta ei kuvaa voi "kopioida". Kaappauksella saa tietenkin siitä sitten helvetin huonolaatuisen "kopion".

• nii mutku
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.

onko se flässi.

• nii mutku kirjoitti:

onko se flässi.

pdf:stä. Voiko flash-fileeseen sitten tuoda pdf:ää? No ainakin muuttamalla se pdf joksikin muuksi kuvaksi.

• mustaki
        ThreeMice kirjoitti:

pdf:stä. Voiko flash-fileeseen sitten tuoda pdf:ää? No ainakin muuttamalla se pdf joksikin muuksi kuvaksi.

kysyjä kysyi .pdf'fistä.
        voiko pdf'ffään sit tuoda flässin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe