Reilu vuosi sitten, ei sairastunut sikainfluenssaa eikä siten myöskään koullut siihen, kiitän THL:ään nopeasta ja oikeasta reagoinnista kyseisen pandemian kohdalla.
Lapseni sai sikainfluenza rokotteen
11
446
Vastaukset
- äiti..
No jaa, minun kahta lasta ei rokotettu, he eivät ole sairastaneet sikainfluenssaa, ja elossa ja terveitä ovat.
Kumpikin saa 20 ug D3-vitamiinia joka päivä pimeänä aikana.- h.
Ei minunkaan nuorimmaistani viime vuonna rokotettu, mutta nyt otin rokotteen. Kuuluu riskiryhmään.
Eli toivottavasti rokotteen ansiosta pysyy edelleenkin influenssat poissa.
Hänkin sai syksyllä 20 ug D-vitamiinia päivittäin, mutta neuvolassa ja apteekissa sanoivat, että niin vahvaa ei saa antaa. Nyt syö päivittäin 10 ug.
Itse syön tuota 20 ug päivittäin. - varo!
h. kirjoitti:
Ei minunkaan nuorimmaistani viime vuonna rokotettu, mutta nyt otin rokotteen. Kuuluu riskiryhmään.
Hänkin sai syksyllä 20 ug D-vitamiinia päivittäin, mutta neuvolassa ja apteekissa sanoivat, että niin vahvaa ei saa antaa. Nyt syö päivittäin 10 ug.
Itse syön tuota 20 ug päivittäin.Ei kannata ylittää suositeltuja D-vitamiiniannoksia etenkään lapsella, sillä liiallinen D-vitamiini haurastuttaa luustoa ja aiheuttaa syöpää!
- dfawegfe
h. kirjoitti:
Itse syön tuota 20 ug päivittäin.ne saavat loput sikapiikit tursoteltua. Nyt kävi luultavasti niin että nimi vaan vaihettiin vähän ystävällisemmän kuuloiseksi.
- puityr
Kiitosaihe sekin, ettei lapsi sairastunut narkolepsiaan. Siis rokotteesta.
Jännä, että siihenkin on sairastunut niitä joita ei ole rokotettu. Itse epäilen, että tuo narkolepsia kohu, on vain uusavuttomuutta, lapset tarvitsee 10 tunnin yöunet alle kouluikäiset päikkärit päälle. Mutta nykyään lapset nukkuvat vähemmän ja viikonloppuna valvovat myöhempään, ei ole ihme että sitten viikolla väsyttää. Ja vähän isommat juovat energiajuomia illallakin, sitten kun yöunet menee, nukkuvat koulussa, ja sitten syytetään rokotetta, eikä katsota peiliin.
Minun lapset, kaikki neljä rokotettiin, eivätkä ole sairastaneet sikalentsua eivätkä narkolepsiaa. - paistaa läpi
****** kirjoitti:
Jännä, että siihenkin on sairastunut niitä joita ei ole rokotettu. Itse epäilen, että tuo narkolepsia kohu, on vain uusavuttomuutta, lapset tarvitsee 10 tunnin yöunet alle kouluikäiset päikkärit päälle. Mutta nykyään lapset nukkuvat vähemmän ja viikonloppuna valvovat myöhempään, ei ole ihme että sitten viikolla väsyttää. Ja vähän isommat juovat energiajuomia illallakin, sitten kun yöunet menee, nukkuvat koulussa, ja sitten syytetään rokotetta, eikä katsota peiliin.
Minun lapset, kaikki neljä rokotettiin, eivätkä ole sairastaneet sikalentsua eivätkä narkolepsiaa.sairaudesta. Ajattele, miltä asiaton kannanottosi tuntuu vanhemmista. Piikkejä ei enää kertakaikkiaan ole syytä kehuskella ja koko juttusi taitaa olla onneton provo.
- dfgdfgd
Koekaniinius kun ois ystävällistä palkita jotenkin , esim. ilmainen liittyminen Kilvenpalvontaseuraan tai alennusta Puskannuolijainkerhon vuotuisiin jäsenmaksuihin. Vai saitko lapsesi rokotuttamisesta kenties sen holtittoman kauniin punakeltaisen Hini-tarran? hahahahahahahahahahaa
- sitä se on
Niitä varten on olemassa ns. keräilyvihkoja, joista tarran saa tarvittaessa irtikin ja voi sitten liimata vaikka jonkun muistovihkoon, kun kiiltokuvat loppuvat. Kun itse lapsena kävin hammaslääkärissä, poraritädillä oli tapana lahjoitella lapsille vanhoja loppuunporattuja poranteriä, joita sitten säilytettiin suurina aarteina. Ne toimivat hyvänä motiivina , kun poraaminen olisi muuten saattanut pelottaa ja jotkut pienokaiset pyörtyilivätkin jo etukäteen.
- fdsdagdd
Siihen kun on kasvanut ajan patinaa viimeisen vuoden aikana ja ainakin pintaremontti olisi aiheellista, jos sisusta ei vielä ole pahasti lahonnut ja madonsyömä.
- sdfsds
fdsdagdd kirjoitti:
Siihen kun on kasvanut ajan patinaa viimeisen vuoden aikana ja ainakin pintaremontti olisi aiheellista, jos sisusta ei vielä ole pahasti lahonnut ja madonsyömä.
kun on niin himmeä ja rutistunut kurttunuttura pölypallero nykyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768