Mitkä parhaat sivustot netissä etsiä seksiseuraa toisesta naisesta? Baareissa en käy, enkä osaisi muutenkaan lähestyä siellä asian tiimoilta ketään. Haluaisin löytää jonkun kivan, jonka kanssa harrastaa seksiä sillointällöin, ei mitään "kerrasta poikki-"systeemiä. Sellasen 30-45v naisen kun löytäis.. en jaksa niitä itsenäisiä käsitöitä enää..masentaa.
Mistä seksiseuraa?
8
2655
Vastaukset
- 1 + 12
Täältä http://www.iskuri.net/
- 6+9
Itse kokeilin tuota iskuria joskus aikoinaan, ei sieltä tullut kuin se miljoona viestiä ja ne kaikki olivat miehiltä. Suomi24:n treffit toimivat ainakin vuosi pari sitten ihan OK ja siinä oli se hyvä puoli että pystyi estämään kokonaan noiden miesten viestit. Tosin ehkä se seksiseuran etsiminen tuossa 30v iässä alkaa jo olla hieman hankalampaa kuin nuorempana, en tiedä...
- L 25
6+9 kirjoitti:
Itse kokeilin tuota iskuria joskus aikoinaan, ei sieltä tullut kuin se miljoona viestiä ja ne kaikki olivat miehiltä. Suomi24:n treffit toimivat ainakin vuosi pari sitten ihan OK ja siinä oli se hyvä puoli että pystyi estämään kokonaan noiden miesten viestit. Tosin ehkä se seksiseuran etsiminen tuossa 30v iässä alkaa jo olla hieman hankalampaa kuin nuorempana, en tiedä...
ovat parhaimpia seksissä ja seurustelumielessäkin!
Kokemukseni on, että ikäisteni kanssa seksi on sellaista "sähläämistä".Mutta muutama kokemus yli kolmekymppisestä on upea.He tietävät mitä tekevät ja haluavat;)
Itse haen naisesta muutakin kuin seksiä.Seksi on toki tärkeää, mutta se ei ihan riitä mulle;)
- täältä löytyy
iskuri, LupiiniDeitti ja Seksitreffit.fi. Sieltä saat pelkkää seksiseuraa, jätä suomi24 niille, jotka ovat tositark.liikkeellä ja etsivät muutakin kuin seksiä.
- Anonyymi
Kivaa seksiseuraa toisinaan kaipaan myös.
- Anonyymi
Täällä ois 40-vuotias lesbo Helsingistä saman kaipuussa
- Anonyymi
Oon luullut, että Helsingissä sitä ois helppo löytää, kun on paljon enemmän lesboja ja ilmapiiri vapaampi
- Anonyymi
Täällä 36-vuotias lesbo Helsingistä, jolle kelpaa hyvä seksiseura myös. Laittakaa toki jotain mistä teihin saa yhteyttä.. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738