Mistä seksiseuraa?

ilman liian pitkään

Mitkä parhaat sivustot netissä etsiä seksiseuraa toisesta naisesta? Baareissa en käy, enkä osaisi muutenkaan lähestyä siellä asian tiimoilta ketään. Haluaisin löytää jonkun kivan, jonka kanssa harrastaa seksiä sillointällöin, ei mitään "kerrasta poikki-"systeemiä. Sellasen 30-45v naisen kun löytäis.. en jaksa niitä itsenäisiä käsitöitä enää..masentaa.

8

2655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 + 12
      • 6+9

Itse kokeilin tuota iskuria joskus aikoinaan, ei sieltä tullut kuin se miljoona viestiä ja ne kaikki olivat miehiltä. Suomi24:n treffit toimivat ainakin vuosi pari sitten ihan OK ja siinä oli se hyvä puoli että pystyi estämään kokonaan noiden miesten viestit. Tosin ehkä se seksiseuran etsiminen tuossa 30v iässä alkaa jo olla hieman hankalampaa kuin nuorempana, en tiedä...

• L 25
        6+9 kirjoitti:

Itse kokeilin tuota iskuria joskus aikoinaan, ei sieltä tullut kuin se miljoona viestiä ja ne kaikki olivat miehiltä. Suomi24:n treffit toimivat ainakin vuosi pari sitten ihan OK ja siinä oli se hyvä puoli että pystyi estämään kokonaan noiden miesten viestit. Tosin ehkä se seksiseuran etsiminen tuossa 30v iässä alkaa jo olla hieman hankalampaa kuin nuorempana, en tiedä...

ovat parhaimpia seksissä ja seurustelumielessäkin!

Kokemukseni on, että ikäisteni kanssa seksi on sellaista "sähläämistä".Mutta muutama kokemus yli kolmekymppisestä on upea.He tietävät mitä tekevät ja haluavat;)

Itse haen naisesta muutakin kuin seksiä.Seksi on toki tärkeää, mutta se ei ihan riitä mulle;)

• täältä löytyy

iskuri, LupiiniDeitti ja Seksitreffit.fi. Sieltä saat pelkkää seksiseuraa, jätä suomi24 niille, jotka ovat tositark.liikkeellä ja etsivät muutakin kuin seksiä.

• Anonyymi

Kivaa seksiseuraa toisinaan kaipaan myös.

• Anonyymi

Täällä ois 40-vuotias lesbo Helsingistä saman kaipuussa

• Anonyymi

Oon luullut, että Helsingissä sitä ois helppo löytää, kun on paljon enemmän lesboja ja ilmapiiri vapaampi

• Anonyymi

Täällä 36-vuotias lesbo Helsingistä, jolle kelpaa hyvä seksiseura myös. Laittakaa toki jotain mistä teihin saa yhteyttä.. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe