Uuden koneen kanssa on ongelma, yllätys. Kopioi, skannaa ja tulostaa kuvia tietokoneelta OK, mutta normaali asiakirjojen tai nettisivujen tulostaminen ei toimi kunnolla. Paperiin tulostuu vain sivun yläosa, loput on tyhjää.. Koneeseen ei tule mitään error merkkiä, joten ehkä vika on koneen asetuksissa, mutta missä??
Mitä teen?
EPSON Stylus SX218 ongelma
5
1196
Vastaukset
- voimala999
Heippa!
Mulla sama ongelma mut mulla ei tulostu, kopio jne.. kuin 1/4 sivua joka kerta. Kokeilen mitä tahaansa ohjelmaa... ;(
Oletko keksinyt vian? - ketuttaa
Mä ostin eilen samaisen masiinaan.En onnistu tulostamaan netistä sivuja ollenkaan! Siihen tarkotukseen mä laitteen nimenomaan hankin! Eiköhän tällä Epson Stylus SX 218:lla ole tätä ominaisuuttaa ollenkaan?! Soitan kyllä liiikkeeseen välittömästi, kun se aukeaa ja tiedustelen asiaa.Kyllä ihminen on TYHMÄ!(tarkotan itseäni).
- mairey
Asensin juuri saman vian takia uudet ohjaimet Epsonin omilta sivuilta ja ainakin nyt toimii kaikki osiot: tulostaa skannaa ja kopioi.
Osoite on : esupport.epson-europe.com. Löytyy kyllä pelkän nimen avulla niin tulee kaikki kirjaimet kenoviivan takaa näkyviin, niitä en pannut muistiin- räyh..
MIkähän noista ohjaimista pitäis valita? Windows 7 64-bit on käytössä ja se antaa kolme eri ohjainta, enkä tiedä mikä pitäis valita..? Auttakkee! :)
- räyh..
räyh.. kirjoitti:
MIkähän noista ohjaimista pitäis valita? Windows 7 64-bit on käytössä ja se antaa kolme eri ohjainta, enkä tiedä mikä pitäis valita..? Auttakkee! :)
joopa joo. asensin uuden ohjaimen ja dadaa! ei siltikää toimi, ei tulostaa vain sivun alkuosan. kiikutanko laitteen takas kauppaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319