Kirjoitin

lv

tuolla edellisellä palstalla, että Suomessa on käsittääkseni sananvapaus. Iltapäivälehdet ja muutamat viikkolehdet voivat kirjoittaa ihmisistä mitä tahansa, mutta näillä palstoilla ei saa sanoa mitään.

Minun tekstini ovat hävitetty, vaikka niissä ei ole ketään henkilöä loukattu, eikä nimiä tai nimimerkkejä mainittu.

32

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

palstoihin ja niiden käytäntöihin jankkaamisen vaihtoehtona?

Missään ei muuten ole täydellistä sananvapautta, täällä yhtenä sitä valvovat ylläpitäjän säännöt.

Laita Googleen 'sananvapaus', ja lue!

• lv

mitä se on? Olenko tällä palstalla jankannut?

• .
        lv kirjoitti:

mitä se on? Olenko tällä palstalla jankannut?

hypellä palstalta toiselle, vai enkö muka saa?

• lv
        . kirjoitti:

vaikka kumipallona, pompitaan vaikka yhdessä, heh.

• .
        lv kirjoitti:

vaikka kumipallona, pompitaan vaikka yhdessä, heh.

luokses pompin vaan. :))

• . kirjoitti:

saako livahtaa riman ali?

• .
        piikkiö kirjoitti:

pöydän alle seisomaan, muttei makaamaan.

• piikkiö kirjoitti:

Ai niinku limbota vai?
        Ensin hulahula vanteella notkeeks ja sitten limbolla ali :)

• lv
        . kirjoitti:

luokses pompin vaan. :))

pompin, pumps, oho, törmäsinkö sinuun? Anteeksi,

• llv
        piikkiö kirjoitti:

limboa alle 50 cm, hih.

• .

• tulisilla kirjoitti:

Ai niinku limbota vai?
        Ensin hulahula vanteella notkeeks ja sitten limbolla ali :)

sopiva nikki,lämpöä kaivataan.
        Ei näin kankee limpoomaan pysty mut katseen välttäessä voin livahtaa.
        mun hulavanne oli ain nilkoissa siin oli joku tekovika.

• piikkiö kirjoitti:

sopiva nikki,lämpöä kaivataan.
        Ei näin kankee limpoomaan pysty mut katseen välttäessä voin livahtaa.
        mun hulavanne oli ain nilkoissa siin oli joku tekovika.

Tänään oli outo valoilmiö taivaalla, liekö joku uhvo.
        Piti ihan rantaan mennä katselemaan. Siellä istui muutama ihminen jäällä sellaisen reiän ääressä ihan paikoillaan kun olisivat jähmettyneet :)
        Mullakaan ei meinannut hulavanne ylhäällä pysyä mutta kun ahkerasti harjoitteli niin sitten oppi löytämään paikkansa (vähäksi aikaa)

• henrjii

se on Suomi 24. 50, ja lakeijana joku korven hukka

• lv

Ei tästä nyt mitään vihajuttua pitänyt tulla, mutta tuli kuitenkin....

Mua ahdistaa........mä en halua ahdistua, joten lopettakaa.

• -tiina

vihajuttuja aina jonkun perässä roikutaan ilkeilemässä jos en minä niin sinä räkytetään pois pois pois kaikki palstat rauhottuu kun just minä tai sinä poistutaan palstalta eikä mikään kumminkaan rauhotu aina on joku suurennuslasin alla.

• Ralph Getmore

50-tuvassa arvostelit nimimerkkiä tai sitten sefua... ei näillä palstoilla sättäillä jonkun tietyn nimimerkin kanssa, sitä varten on toi sätti (chat).
      Ja tota, sefuarvosteölut voi ja kuuluukin laittaa palautteen kautta ylläpitoon.
      Sun kaikkia juttui ei poistettu, sielä niitä näkyy vieläkin.
      Älä tee ittestäs marttyyria... kattele noi keskustelun säännöt ja ikke vasta sitten jos huomaat että toimiessasi sääntöjen mukaan sua silti vainotaan :)
      No varmaan sä ny saat hyvän mielen kun täällä sefu ei jaksa kaikkeen puuttua :) L:).. eiku :D

• lueskeleva

oli maailmanmenossa keskustelu koirista. Kommentoin yhtä mielestäni melko "räävitöntä" kirjoitusta. Pastalle ilmestyi noin tunnin sisällä kymmenisen kirjoitusta, jotka kaikki oli kirjoitettu käyttämälläni nimimerkillä ja kaikissa oli jotenkin muunneltu kommenttiani. Vastasin kyseiselle kirjoittajalle(oletan kysymyksessä olevan vain yksi henkilö) ja pyysin, että hän ei vääristelisi kirjoitustani. Seuraavana aamuna kommenttini oli poistettu ja vääristelijäni oli kirjoittanut palstalle pyytäneensä poistoa. Hän kehoitti minua painumaan v- alkuiseen paikkaan häntä kainalossa ja oli käyttänyt nimimerkkiä ap. Tämän perusteella oletan, että ylläpito ei suuremmin tutki poistopyyntöjä, vaan poistaa, jos joku on sitä pyytänyt. Minun viestissäni ei ainakaan ollut mitään, joka olisi voinut ketään loukata. Kysymyksessä oli pelkkä mielipide, joka provosoi erään henkilön häiriköimään minua. Oletettavasti joku saa sellaisestakin iloa elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe