Niin,olisi kiva vaihdella ajatuksia samaan aikaan syntyneiden kanssa....
Onko ketään 17 tammikuuta syntyneitä?
13
986
Vastaukset
- kaniska
Moi! Vahingossa löysin tuon sun "ilmoituksen" kun irkkailen tekemisen puutteessa. Mä oon myös 17.tammikuuta syntynyt vuonna 1984 ja kello aika 03.30 eli aamuyöllä. Laita mulle mailia niin olis kiva vaihtaa ajatuksia kauriin elämästä:)
-kati-- Aurora
kiva:)Melkein luulin jo olevani uniikki:)Olen kyllä aika rutkasti sua nuorempi,mutta ei kai se haittaa...Osaan kyllä kuulostaa aika paljon ikäistäni vanhemmalta.Ja näyttääkin osaan:) nimittäin kerran yksi nainen kangaskaupassa kysyi,että omiin ylioppilas juhliinko tämä on tulossa:) olin silloin 12 vuotta(nyt kolmetoista)Mistäs aiheesta nyt aloitettaisiiin...?Vaikka vaan luonteesta.Minä olen ainakin ihan kamalan jääräpäinen.Astrologia kirjoissa puhutaan että kauriit ovat kamalan kunnianhimoisia,mä en ole mitenkään erityisen,johtuen varmaan siitä kun olen niin nuori vielä...Ootko sä kovin kunnianhimoinen?Mä olen aika sosiaallinen ihminen.Mulla on paljon pinnalisia ystävyys-suhteita,mut ei kovin paljon todellisia ystäviä.Lempi aineitani koulussa ovat Enkku,historia ja musiikki.Ystävien seurassa olen tosi puhelias ja vitsikäs(ainakin omasta mielestäni:D )mutta vieraitten ihmisien seurassa saatan näyttää tylsältä ja vakava mieliseltä...Että sellaista:) olisi nyt kiva vaihteeksi kuulla sinusta.
- Gwyn
Aurora kirjoitti:
kiva:)Melkein luulin jo olevani uniikki:)Olen kyllä aika rutkasti sua nuorempi,mutta ei kai se haittaa...Osaan kyllä kuulostaa aika paljon ikäistäni vanhemmalta.Ja näyttääkin osaan:) nimittäin kerran yksi nainen kangaskaupassa kysyi,että omiin ylioppilas juhliinko tämä on tulossa:) olin silloin 12 vuotta(nyt kolmetoista)Mistäs aiheesta nyt aloitettaisiiin...?Vaikka vaan luonteesta.Minä olen ainakin ihan kamalan jääräpäinen.Astrologia kirjoissa puhutaan että kauriit ovat kamalan kunnianhimoisia,mä en ole mitenkään erityisen,johtuen varmaan siitä kun olen niin nuori vielä...Ootko sä kovin kunnianhimoinen?Mä olen aika sosiaallinen ihminen.Mulla on paljon pinnalisia ystävyys-suhteita,mut ei kovin paljon todellisia ystäviä.Lempi aineitani koulussa ovat Enkku,historia ja musiikki.Ystävien seurassa olen tosi puhelias ja vitsikäs(ainakin omasta mielestäni:D )mutta vieraitten ihmisien seurassa saatan näyttää tylsältä ja vakava mieliseltä...Että sellaista:) olisi nyt kiva vaihteeksi kuulla sinusta.
tässä olisi vielä yksi 17. päivän tyttö :J
- Annie
..minäkin olen syntynyt 17.1....
voi kirjoitella osoitteeseen Aleksantra@hotmail.com,
saas nähdä onko meissä samoja piirteitä..- ja vielä 17.1.-
ja tämmöinen vähän vanhempikin naiskauris ilmoittautuu samalle päivämäärälle....
Jos haluatte tietää millaisia teistä tulee nelikymppisenä, meilailkaa!
heart.beat@jippii.fi
- ihanainen
Vihdoinkin te 17.1 syntyneet olette kiinnostuneet itsestänne. Olen vm. 52 syntynyt ja nouseva leijona. Minulla on elämänkokemusta ja olen ylpeä persoonastani.Näytän ja tunnen olevani 10 vuotta nuorempi kun ikä osoittaa. Olemme lapsena vanhoja mutta pysymme nuorekkaana eikä ikä näy ulkomuodossamme.
- elisa
minäkin olen syntynyt 17.1. tosin vuonna -76.
Mutta löydän itsestäni tyypillisiä kauriin piirteitä mitkä vain vahvistuvat vanhetessani =)Mutta päälimäisin olotila on se että pysyn varmasti aina mieleltäni nuorena,pilke silmäkulmassa =)))
- tiina
minä myöös. :P
- BMW 12 LT
Minäkin olen 17.01 syntynyt..... Ja meitä on täällä Mikkelissä kaksi hemmoa
jotka viettävät joka vuosi merkkipäivää yhdessä....- 19+10=?
Minäkin olen 17.01 syntynyt....ja Virossa on monta kenel on samalla päivällä syntäri,
- zzzzzz
Jo vain. Synttärit 17.1, kuulemma ennen aamun valkenemista syntynyt.
Kun pimeästä ja lämpimästä pimeän keskitalven aamuun putkahtaa, niin eipä ihme, että taivaankappaleet, Aurinko, Kuu ja tähdenlennotkin kiinostavat. - ani4
Minäkin syntyny 17.1 -90 :) laittakaa mailia ! amsv@luukku.com
olis kiva tietää millasia persoonia ootte? :) - kaurimunnas
Minäkin olen syntyny 17.1.2006.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707